דמעות

מרי-לו

New member
דמעות

דמעות

איך הן תמיד יודעות מתי לרדת, מתי להמחות, לאגור בתוכן מליחות ועצבות, לאסוף ולרדת, להעלם בשום מקום, לעבור לעולם בו הם הופכות אולי לנצוץ איזמרגד ליופי פלאי נעלם. מה טוב שיש לנו אותם את ה שיודעות היטב מלאכתן.
 

Spiderwoman

New member
מרי לו לו לו לו



שאת בוכה את לא יפה את לא יפה די לך או די לך ילדההההההההההה נשיקות נשיקות נשיקות....
 

מרי-לו

New member
לספיידי ולכל החברים שלי



תודה נשמה על העידוד. אתמול דיברתי עם חגית ואמרתי לה, שאף פעם לא האמנתי שכאן אמצא חברים וחברות אמיתיים, כאלו שנמצאים איתך בטוב וברע. והנה שוב התבדתי - כי כאן אתם נמצאים, החברים שלי האמיתיים, כאלו שנמצאים בטוב וברע, בבכי ובצחוק. אז תרשו לי להודות לכם, לכל מי שמחשיב את עצמו חבר/ה שלי. תודה על שאתם כאן איתי ברגעים טובים יותר או פחות. ותודה מיוחדת עם המון המון נשיקות אני שולחת לפטישון, חגית 22, דידי(בת), ספיידרוומן ופנטום, תודה שאתם איתי ברגעים אלו, תודה על התמיכה והעידוד.תודה. אוהבת אתכם מרי-לו
 

phantom

New member
נזכרתי בשיר שאת אוהבת...



מקווה שלא יגרום לאף אחד מחשבות שאינן במקומן !!! בדמעות שאת בוכה / פאבלו רוזנברג ולפעמים אנחנו זרים ובודדים עם כל האהבה, היא לבדה היא בטח כמו קבצן בפתח זקוקה לנדבה. אם בשמה תצליחי להציל אותנו בידך אפקיד רוחי. בדמעות שאת בוכה, גם אני בוכה איתך בדמעות שאת בוכה, גם אני בוכה איתך ולפעמים אנחנו כלים ונשרפים בחום האהבה, והיא כהרף עין מוצאת לאן ללכת אף פעם לא תשבע. אם בשמה תתני לי להציל אותנו אנסה בכל כוחי. בדמעות שאת בוכה, גם אני בוכה איתך בדמעות שאת בוכה, גם אני בוכה איתך
 
למעלה