לספיידי ולכל החברים שלי
תודה נשמה על העידוד. אתמול דיברתי עם חגית ואמרתי לה, שאף פעם לא האמנתי שכאן אמצא חברים וחברות אמיתיים, כאלו שנמצאים איתך בטוב וברע. והנה שוב התבדתי - כי כאן אתם נמצאים, החברים שלי האמיתיים, כאלו שנמצאים בטוב וברע, בבכי ובצחוק. אז תרשו לי להודות לכם, לכל מי שמחשיב את עצמו חבר/ה שלי. תודה על שאתם כאן איתי ברגעים טובים יותר או פחות. ותודה מיוחדת עם המון המון נשיקות אני שולחת לפטישון, חגית 22, דידי(בת), ספיידרוומן ופנטום, תודה שאתם איתי ברגעים אלו, תודה על התמיכה והעידוד.תודה. אוהבת אתכם מרי-לו