דמעות

Anna Vasserman

New member


 

mri10

New member
כו ההחלט..

כשקרו דברים מרגשים אז בכיתי בנוכחותה.
 

ebi83

New member
האמת, לא יצא לי..

בעיקר כי אני לא בוכה יותר מדי.

אבל אם אגיע למצב של בכי כשאני בזוגיות- ברור שאני ארצה להיות עם בת הזוג שלי באותו זמן. נראה לי הגיוני להיות עם מי שאתה מכוון לחיות איתה, לא?
 

shayCn

New member
בנוכחותה?האמת שלא יצא לי

פעם אחת יצא לי לבכות בגלל בחורה,אבל היא לא ראתה את הדמעות
וזה היה אחרי יותר משנה שנפרדנו.פתאום נזכרתי בה והסבל שהיא גרמה לי היה שווה את זה.
 

שKקירה

New member
למייטב זכרוני

אני לא זוכרת שראיתי גבר בוכה לידי.
אולי פעם אחת ראיתי את גיסי מזיל דמעה כשאחותי ילדה.
 

שדות77

New member
אין לי הרבה נסיון במערכות יחסים

אבל באחת שכן היתה, קרה 3 פעמים:

פעם אחת כשעברתי משבר רציני. הרגשתי שאני חייב לפרוק את כל מה שהצטבר אצלי ובשיחה איתה זה פשוט קרה.

פעם שניה התרגשתי מאוד כשאמרה לי משהו.

ופעם שלישית ואחרונה כשהחלטנו על פרידה. זו היתה החלטה משותפת וקשה מאוד, שנינו ידענו שזה לטובתינו ושנינו בכינו יחד.
 

dori78

New member
תרשה לי בהזדמנות זו

לצטט משהו שעירית לינור כתבה פעם:
לגבר קשוח יש שני סוגי רגשות: אפתיה ובעיטה ברהיטים.


ועל זה אני אומרת:


הבעת רגש לא הופכת אותך לפחות גברי, רק ליותר אמיתי.
(כמובן מדובר על רגש אמיתי ולא על יללות פאתטיות של מניפולציה רגשית).
 

dori78

New member
למה ברוסית?

זה ציטוט של עירית לינור, לא המצאה שלי.
והיא כתבה "בעיטה ברהיטים", לא "להרביץ לרהיטים".
(תודה לגוגל טרנסלייט)
 

צלשלספק

New member
היו מקרים בודדים בחיי שהגעתי לנק' שבירה

וחלק מהאקסיות שלי (כולל הגרושה) נחשפו לזה באופן ישיר או טלפוני שפשוט נשברתי,, איבדתי שליטה ונכנסתי לסרטים, התרסקתי מבפנים, לעיתים גם בכיתי או רצתי להקיא או לנסות להקיא ולא הצלחתי, הסיטואציות שזכורות לי היו קשורות למשקעים הכבדים עם ההורים שלי, או בנושא רומנטי כבד במיוחד, כגון גירושים וכיוב' או בנושאים שקשורים לבריאות שלי.

הייתה פעם אחת ויחידה שזכורה לי שבכיתי מול הילד שלי וחיבקתי אותו חזק, כשגיליתי שאחד מ"חברי" בגד בי עם אחת האקסיות שלי.
ייתכן ובכיתי מולו גם בהליכי הגירושים שלי מלפני יותר מחמש שנים וואלה, לא זוכר. ת'כלס הוא בוכה ואני מחבק ומרגיע - ככה זה עובד.

הבן שלי בוכה לעיתים נדירות כשהוא אצלי, סה"כ איתי הוא מאוד מאושר.
כשהוא נופל או נפצע או מתעופף בבית או בחוץ לעיתים יש יללות שניתן לפתור אותן עם נשיקה קלה על הפצע (לא, אין לי איידס
) או פלסטר צבעוני של ילדים, מילה טובה, חיבוק חזק ואיזה טופי או משהו אכיל וטעים - או כשהוא לא מקבל יחס כשהוא רוצה יחס, אז זה יכול להוביל להסתגרות בחדר שלו, התכסות בשמיכה עם פרצוף עצובי כזה שאוטוטו -
ואז שאני מגיע (נו ברור...) הבכי שלו מתחיל כטריגר לכך שהגעתי לדובב אותו...
ת'כלס הוא ילד טוב וממושמע עם חיוך תמידי על הפנים, ילד מדהים שאוהב לצחוק ולעשות שמח, אבל לפעמים יש סיטואציות שהוא דווקא דווקא רוצה צומי ועכשיו כשיש לי עבודה שלא סובלת דיחוי, גם אם לכמה דקות. אני מנסה להסביר, לפעמים הוא מבין שאין מה לעשות, אבא חייב לעבוד או לתת יחס ללקוח שבא, כדי שיהיה כסף לדברים טעימים ולמשחקים שהוא אוהב...

אני לא בוכה כשהבן שלי בוכה מלבד הפעם ההיא כשנבגדתי, ואולי בגירושים שלי, אבל לא חושב שיש הורה שזה לא צובט אותו מבפנים חזק בלב וגורם לו להרים את הילד ולחבק אותו חזק חזק אם הוא מזהה שהילד עצוב או בוכה...
הנה דוגמא קלאסית:
הייתה פעם אחת לפני כשלוש שנים, כשהילד טיפס על מתקן גבוה בגן ונפל, שבר את היד מתחת למפרק הכתף, לראות אותו כך מילל עם יד חצי מגובסת ב.ט.ר.ם, פשוט גמר אותי ואת אמא שלו מבפנים, היינו חיוורים כסיד. אך תוך שלושה שבועות עד חודש - הוא היה כמו חדש


לעצמי אני בוכה: לפעמים, כשאני חותך בצל, ולעיתים נדירות כשמדובר בסרט רומנטי או דרמה חזקה עם פאנץ' בסוף וסרטים כאלו שהשפיעו עלי אני יכול לספור על כף ידי. אבל אז בד"כ אני לבדי וזה "בכי" של סבבה כזה...
 

1Shir

New member
בתור בכיינית מדופלמת

אני נאחזת בספק חצי דמעה שבני זוג טרחו להזיל מולי בעברי.
לא בטוחה שאני רוצה מישהו שיבכה הרבה, אבל בתור משהו חד-פעמי (או בתדירות של חד-פעמי...) זה הכי סקסי בעולם.
למה השאלה לא מופנית לשני המינים?... איך גברים מסתדרים עם נשים שאוהבות לבכות?..
 

1Shir

New member
זה מאוד תלוי איזה "בכי". דמעות זה סקסי!!

שוב תלוי בסיטואציה. שלא יבכה בבמבי, שכן יבכה בזמן שיחה עוצמתית למשל. או ברגע מרגש שלנו ביחד.
 
למעלה