הדמעה מגיעה, ועוד קצת והיא נופלת... הדמעה מטהרת, ועוזרת קצת בהרגשה... שאלת, אם דמעה טובה... למשהו או למישהו, זה ענין של הרגשה... לאחד פחות ולשני יותר. מה הדמעה עושה לך...?
היא עושה לי שאני מאמין יותר שאני מרגיש. ושהיא לא בגללי אלא בגלל מישהו אחר אני יכול להיות קצת יותר בטוח ששמעתי. שהרגשתי. שזה לא עבר לידי. שהלב באמת נפתח. וזה לא משהו שמובן מאליו. לפתוח את הלב בכלל. ולפתוח את הלב למישהו אחר - בפרט ועכשיו - זה החיוך. וגם לחיוך סיבות משלו. בוקר טוב. תודה על הרגע שהקדשת לי