דמעות בשביל חן

נחליאלי

New member
דמעות בשביל חן

אני בוכה כשאני חושב על רננה כשאני חושב עלייך והאם הדמעות שלי טובות למשהו? למישהו?
 

חן1

New member
ואני..

אני לא רוצה שאתה תבכה ((((((נחליאלי קטן)))))))
 

סהר-תמיכה

Active member
מנהל
הדמעה... ../images/Emo7.gif

הדמעה מגיעה, ועוד קצת והיא נופלת... הדמעה מטהרת, ועוזרת קצת בהרגשה... שאלת, אם דמעה טובה... למשהו או למישהו, זה ענין של הרגשה... לאחד פחות ולשני יותר. מה הדמעה עושה לך...?
 

נחליאלי

New member
אולי

היא עושה לי שאני מאמין יותר שאני מרגיש. ושהיא לא בגללי אלא בגלל מישהו אחר אני יכול להיות קצת יותר בטוח ששמעתי. שהרגשתי. שזה לא עבר לידי. שהלב באמת נפתח. וזה לא משהו שמובן מאליו. לפתוח את הלב בכלל. ולפתוח את הלב למישהו אחר - בפרט ועכשיו - זה החיוך. וגם לחיוך סיבות משלו. בוקר טוב. תודה על הרגע שהקדשת לי
 
למעלה