דמי מעבר בחב' we.

בתחילת דרכה היתה חברה טובה ושרות לקוחות טוב. קליטה טובה

היום, ביקשו ממני דמי מעבר לחבילה אחרת (האמת אותה חבילה רק העלו מחיר)

עד כמה שידוע לי אסור לגבות דמי מעבר. לא?
 
נערך לאחרונה ב:

k-don

Active member
בתחילת דרכה היתה חברה טובה ושרות לקוחות טוב. קליטה טובה

היום, ביקשו ממני דמי מעבר לחבילה אחרת (האמת אותה חבילה רק העלו מחיר)

עד כמה שידוע לי אסור לגבות דמי מעבר. לא? נגמר הסיפור. מה הקטע שלהם. חברה עבריינית כלומר הבעלים. להתרחק
מותר לגבות דמי מעבר.
לא רוצה, את יכולה לעבור לחברה אחרת.
מה שכן, חייבים לתת לך לעבור לכל תוכנית שמוצעת ללקוח חדש (בתוספת דמי מעבר)
 
"בלי ספק" יודעת שאפשר לעבור לחב אחרת. זה לא הנושא. אך לעלות מחירים וגם לגבות דמי מעבר זאת חוצפה לדעתי

מה עם החוק הזה שביטל דמי מעבר

צודק זאת תחרות אבל חזירית.
 

z1george

Member
מנהל
תענישי אותם, תעברי לחברה אחרת
ב019 הסים עולה 10 שח
כל אחד מבני הבית שהיה ב we4g ונגמר מבצע/העלו מחיר/בקשו דמי מעבר= העברתי ל019
כן, במיידי צריך לנסוע לנקודה שלהם
אם לא בהול, זה מגיע בדואר תוך 7-10 יום
 

k-don

Active member
תענישי אותם, תעברי לחברה אחרת
ב019 הסים עולה 10 שח
כל אחד מבני הבית שהיה ב we4g ונגמר מבצע/העלו מחיר/בקשו דמי מעבר= העברתי ל019
כן, במיידי צריך לנסוע לנקודה שלהם
אם לא בהול, זה מגיע בדואר תוך 7-10 יום
אני לעומת זאת שילמתי להם 10 ש"ח לחודש לקו במשך שנתיים. (4 קווים).
המחיר עלה ל 30 ש"ח לחודש אז עברתי לגולן טלקום במחיר 20 ש"ח לחודש (ללא עלות נוספת)
 
נערך לאחרונה ב:
למעלה