דמי מזונות

מצב
הנושא נעול.
דמי מזונות

דמי מזונות
התגרשתי לפני 8 חודשים בערך, את הסכם המזונות עשיתי בעזרת עו"ד שלא ממש עזרה לי להשיג את המקסימום. בזמנו מאחר שהיו לו החזרי הלוואה על האוטו בסכום של 3,500 ש"ח לחודש הסכמתי כי המזונות יהיו בגובה של 3,000 ש"ח בלבד (יש לי שני ילדים בני 8.5 ו 5 שנים). שאלתי היא איך ניתן להגדיל את סכום המזונות אם בכלל? תודה מראש, מרי
 
תשובה

דמי מזונות
התגרשתי לפני 8 חודשים בערך, את הסכם המזונות עשיתי בעזרת עו"ד שלא ממש עזרה לי להשיג את המקסימום. בזמנו מאחר שהיו לו החזרי הלוואה על האוטו בסכום של 3,500 ש"ח לחודש הסכמתי כי המזונות יהיו בגובה של 3,000 ש"ח בלבד (יש לי שני ילדים בני 8.5 ו 5 שנים). שאלתי היא איך ניתן להגדיל את סכום המזונות אם בכלל? תודה מראש, מרי
תשובה
הסכם גירושין לא מחייב את הילדים וניתן להגיש תביעה עצמאית למזונותיהם. אם ההסכם מתייחס למזונות הילדים בלבד הבעיה קצת יותר מסובכת ויש לפנות לעו"ד.
 
3000 שח זה סכום לא קטן

תשובה
הסכם גירושין לא מחייב את הילדים וניתן להגיש תביעה עצמאית למזונותיהם. אם ההסכם מתייחס למזונות הילדים בלבד הבעיה קצת יותר מסובכת ויש לפנות לעו"ד.
3000 שח זה סכום לא קטן
האם לדעתך מו ההגינות והצדק לחייבו לשלם יותר?
 

נסיכה ג

New member
מסכימה אתך אבל...

תלוי למי
3000 ש"ח זה סכום לא קטן לחלק מהאנשים ועבור חלק אחר זה סכום נמוך יחסית להשתכרותם. לא ניתן לקבוע זאת מהנתונים שבשאלה.
מסכימה אתך אבל...
מאחר שאני יודעת שהוא מרוויח הרבה יותר ממה שהוא משלם (הוא עצמאי) ומאחר שאני יודעת (תתקני אותי אם אני טועה) כי המזונות הם ביחס ישיר להכנסתו, אני לא חושבת שאני צריכה להסתפק בסכום זה בלבד . אומנם יש בהסכם סעיף נוסף שמדבר על הוצאות חריגות שבו הוא צריך לשלם מחצית מהוצאות אלו, אך אני משלמת אותם משכרי ומהמזונות בנוסף אני גרה בשכירות כך שלא נשאר הרבה למחיה. כמו כן יש לי ילד עם הפרעת קשב וריכוז שהטיפול בו עולה הון תועפות!!! לא מטלפת בו מספיק מכיוון שאין לי כסף! האם לו לא עילול מספיקות לבקש הגדלת מזונות? בתודה מראש, לא מתחרטת (וגם עכשיו לא).
 
תשובה

מסכימה אתך אבל...
מאחר שאני יודעת שהוא מרוויח הרבה יותר ממה שהוא משלם (הוא עצמאי) ומאחר שאני יודעת (תתקני אותי אם אני טועה) כי המזונות הם ביחס ישיר להכנסתו, אני לא חושבת שאני צריכה להסתפק בסכום זה בלבד . אומנם יש בהסכם סעיף נוסף שמדבר על הוצאות חריגות שבו הוא צריך לשלם מחצית מהוצאות אלו, אך אני משלמת אותם משכרי ומהמזונות בנוסף אני גרה בשכירות כך שלא נשאר הרבה למחיה. כמו כן יש לי ילד עם הפרעת קשב וריכוז שהטיפול בו עולה הון תועפות!!! לא מטלפת בו מספיק מכיוון שאין לי כסף! האם לו לא עילול מספיקות לבקש הגדלת מזונות? בתודה מראש, לא מתחרטת (וגם עכשיו לא).
תשובה
בנסיבות שאת מתארת את צריכה לשקול ברצינות הגשת תביעת מזונות מטעם הילדים.
 

נסיכה ג

New member
תודה רבה עו"ד רות דיין - וולפנר...

תשובה
בנסיבות שאת מתארת את צריכה לשקול ברצינות הגשת תביעת מזונות מטעם הילדים.
תודה רבה עו"ד רות דיין - וולפנר...
חשבתי כך ואת מאשרת לי. חסכת לי שעות רבות של תהיות! שוב תודה רבה מקרב לב.
 
תשובה

3000 שח זה סכום לא קטן
האם לדעתך מו ההגינות והצדק לחייבו לשלם יותר?
תשובה
יתכן שביהמ"ש יגיע למסקנה שהסכום שמגיע לילדים בעקבות תביעה עצמאית לא יעלה על הסכום המוסכם. התשובה התייחסה להיבט הפורמלי בלבד בלי להכנס לצורכי הילדים שלא פורטו בשאלה.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה