דמי מזונות
דמי מזונות
התגרשתי לפני 8 חודשים בערך, את הסכם המזונות עשיתי בעזרת עו"ד שלא ממש עזרה לי להשיג את המקסימום. בזמנו מאחר שהיו לו החזרי הלוואה על האוטו בסכום של 3,500 ש"ח לחודש הסכמתי כי המזונות יהיו בגובה של 3,000 ש"ח בלבד (יש לי שני ילדים בני 8.5 ו 5 שנים). שאלתי היא איך ניתן להגדיל את סכום המזונות אם בכלל? תודה מראש, מרי
דמי מזונות
התגרשתי לפני 8 חודשים בערך, את הסכם המזונות עשיתי בעזרת עו"ד שלא ממש עזרה לי להשיג את המקסימום. בזמנו מאחר שהיו לו החזרי הלוואה על האוטו בסכום של 3,500 ש"ח לחודש הסכמתי כי המזונות יהיו בגובה של 3,000 ש"ח בלבד (יש לי שני ילדים בני 8.5 ו 5 שנים). שאלתי היא איך ניתן להגדיל את סכום המזונות אם בכלל? תודה מראש, מרי