דמי הבראה
היי! כמה שאלות לגבי דמי הבראה: 1. התחלתי את עבודתי ב 5.10.09 - כמעט שנה. מתי אקבל תשלום עבור דמי הבראה? בתחילת ינואר? 2. במידה ואשאר עד השנה הבא - האם אקבל את דמי ההבראה הבאים באוגוסט או שוב בינואר? 3. במידה ואני עוזבת את מקום העבודה (מתפטרת או מפוטרת) האם אני מקבלת דמי הבראה על החודשים בהם עבדתי? (מקווה שניסחתי את השאלות בצורה ברורה). תודה.
היי! כמה שאלות לגבי דמי הבראה: 1. התחלתי את עבודתי ב 5.10.09 - כמעט שנה. מתי אקבל תשלום עבור דמי הבראה? בתחילת ינואר? 2. במידה ואשאר עד השנה הבא - האם אקבל את דמי ההבראה הבאים באוגוסט או שוב בינואר? 3. במידה ואני עוזבת את מקום העבודה (מתפטרת או מפוטרת) האם אני מקבלת דמי הבראה על החודשים בהם עבדתי? (מקווה שניסחתי את השאלות בצורה ברורה). תודה.