דמי הבראה

קופיפה82

New member
דמי הבראה

היי! כמה שאלות לגבי דמי הבראה: 1. התחלתי את עבודתי ב 5.10.09 - כמעט שנה. מתי אקבל תשלום עבור דמי הבראה? בתחילת ינואר? 2. במידה ואשאר עד השנה הבא - האם אקבל את דמי ההבראה הבאים באוגוסט או שוב בינואר? 3. במידה ואני עוזבת את מקום העבודה (מתפטרת או מפוטרת) האם אני מקבלת דמי הבראה על החודשים בהם עבדתי? (מקווה שניסחתי את השאלות בצורה ברורה). תודה.
 
תשובה

1. דמי הבראה משולמים בחודשי הקיץ, יולי, אוגוסוט או ספטמבר עבור השנה שחלפה. 2. ראי תשובה 1. 3. בסיום יחסי העבודה, מקבל העובד את דמי ההבראה המגיעים לו נכון ליום סיום העבודה.
 
לעובד חייב להיות ותק של לפחות שנה בעבודה בעת

תשלום ההבראה, ואם אין לו במועד בשנה הבאה יקבל עבור שנה + חלקיות של שנה ראשונה
 
למעלה