דמי הבראה האם תביעה לתשלום דמי הבראה יש להגיש לאגף כח אדם או לכספים? תודה
O or25950 New member 5/9/10 #1 דמי הבראה האם תביעה לתשלום דמי הבראה יש להגיש לאגף כח אדם או לכספים? תודה
נ נופר חן עורכת דין New member 5/9/10 #2 עצה מממ... זה תלוי. בכל מקום יש היררכיה, סמכויות ותפקידים שונים. ובכל מקרה, הייתי מציעה לכתב את שני הצדדים- גם מחלקת משאבי אנוש וגם מחלקת כספים.
עצה מממ... זה תלוי. בכל מקום יש היררכיה, סמכויות ותפקידים שונים. ובכל מקרה, הייתי מציעה לכתב את שני הצדדים- גם מחלקת משאבי אנוש וגם מחלקת כספים.