דמי הבראה

or25950

New member
דמי הבראה

האם תביעה לתשלום דמי הבראה יש להגיש לאגף כח אדם או לכספים? תודה
 
עצה

מממ... זה תלוי. בכל מקום יש היררכיה, סמכויות ותפקידים שונים. ובכל מקרה, הייתי מציעה לכתב את שני הצדדים- גם מחלקת משאבי אנוש וגם מחלקת כספים.
 
למעלה