ימי אכשרה כנדרש,אך בגלל שהתפטרת תהי זכאית רק לאחר 90 יום ראי הסבר מאתר המל"ל: כדאי להתייצב מיד בשירות התעסוקה :חשוב לפנות בפעם הראשונה לשירות התעסוקה בסמוך להפסקת העבודה. אם תשתהה אתה עלול לאבד את זכאותך. גם מי שיתחיל לקבל את דמי האבטלה רק לאחר 90 ימים מיום הפסקת העבודה בגלל שעזב את עבודתו מרצונו בלי הצדקה,חשוב שיתייצב בשירות התעסוקה בסמוך להפסקת העבודה, כדי שלא יאבד את זכאותו.. עייני בקישור אבטלה:http://www.btl.gov.il/benefits/Unemployment/Pages/default.aspx. בהצלחה.