דם בנייר טואלט
אחרי ששרברב תיקן לנו משהו בשירותים שמתי לב לאחר כמה שעות שיש סימן חום אדום על הקיר שנוגע בנייר טואלט. אפשר שזה דם שלו. אחרי שהשרברב סיים והלך,כשעה אף אחד לא השתמש בשירותים ורק אז השתמשנו בו לדברים הרגילים בנוסף על זה שהבת שלי נוהגת לנקות בנייר טואלט את איבר מינה אחרי פיפי. האם אנחנו בסיכון להידבק באיידס,הפיטיטיס או עגבת? בתודה מראש.
אחרי ששרברב תיקן לנו משהו בשירותים שמתי לב לאחר כמה שעות שיש סימן חום אדום על הקיר שנוגע בנייר טואלט. אפשר שזה דם שלו. אחרי שהשרברב סיים והלך,כשעה אף אחד לא השתמש בשירותים ורק אז השתמשנו בו לדברים הרגילים בנוסף על זה שהבת שלי נוהגת לנקות בנייר טואלט את איבר מינה אחרי פיפי. האם אנחנו בסיכון להידבק באיידס,הפיטיטיס או עגבת? בתודה מראש.