דם בנייר טואלט

xst357

New member
דם בנייר טואלט

אחרי ששרברב תיקן לנו משהו בשירותים שמתי לב לאחר כמה שעות שיש סימן חום אדום על הקיר שנוגע בנייר טואלט. אפשר שזה דם שלו. אחרי שהשרברב סיים והלך,כשעה אף אחד לא השתמש בשירותים ורק אז השתמשנו בו לדברים הרגילים בנוסף על זה שהבת שלי נוהגת לנקות בנייר טואלט את איבר מינה אחרי פיפי. האם אנחנו בסיכון להידבק באיידס,הפיטיטיס או עגבת? בתודה מראש.
 
למעלה