דלקת בצלקות
לאחור פציעה קרבית קשה ברגל ושיקום מוצלח , צץ לי כול כמה חודשים ציסטה על הצלקת הניתוחית אני מטופל באנטביוטקה והדלקת נעלמת ואיתה גם ההפרשות. כול בדיקה קונבנציונאלית גילתה שלא מדובר בדלקת מהעצם או המפלטינות המצויות בפנים, ובתרבית של ההפרשה נמצא חיידק ששכיח בעור ולא משהו מיוחד (סטאף הריוס שמו אם אני לא טועה) , בכול מקרה חשבתי ללכת לכיוון רפואה משלימה כי כול העסק הזה של לקחת אנטביוטקה כול כמה חודשים ממש לא מתאים לי ופוגע לי באימוני החתירה שאני עוסק בהם באופן יום יומי. השאלה היא לאין איפה איך להתחיל? אני לא ממש מבין בזה אודה לכם? ובכלל האם זה יכול לעזור למקרה כמו שלי?
לאחור פציעה קרבית קשה ברגל ושיקום מוצלח , צץ לי כול כמה חודשים ציסטה על הצלקת הניתוחית אני מטופל באנטביוטקה והדלקת נעלמת ואיתה גם ההפרשות. כול בדיקה קונבנציונאלית גילתה שלא מדובר בדלקת מהעצם או המפלטינות המצויות בפנים, ובתרבית של ההפרשה נמצא חיידק ששכיח בעור ולא משהו מיוחד (סטאף הריוס שמו אם אני לא טועה) , בכול מקרה חשבתי ללכת לכיוון רפואה משלימה כי כול העסק הזה של לקחת אנטביוטקה כול כמה חודשים ממש לא מתאים לי ופוגע לי באימוני החתירה שאני עוסק בהם באופן יום יומי. השאלה היא לאין איפה איך להתחיל? אני לא ממש מבין בזה אודה לכם? ובכלל האם זה יכול לעזור למקרה כמו שלי?