דלקת בדרכי השתן

Freedom Inside

New member
דלקת בדרכי השתן

שלום פורום. אני די בטוחה שיש לי דלקת בדרכי השתן... מאוד כואב לי כאשר אני עושה פיפי, ומידי פעם יוצא עם השתן קצת דם. לפני כמה שנים הייתי באותו מצב והלכתי לעשות בדיקת שתן בקופת חולים ואז אמרו לי שאני לא צריכה לקחת אנטיביוטיקה ושזה יעבור לבד. אז מכך הבנתי שיש שני מקרים, שהזיהום וראלי או נגיפי.. (?) תקנו אותי אם אני טועה. אז לאחד מהם (בטח הנגיפי) צריך לקחת אנטיביוטיקה והשני עובר מעצמו... אז איך אני יכולה לדעת אם זה נגיפי או שזה יעבור מעצמו? איך בכלל נדבקים בכזה דבר? (כלומר, אני מבינה שהדרך היחידה לדעת בבירור היא בדיקת שתן, אך השאלה שלי היא האם אני נמצאת בקבוצת סיכון לזה בהתחשב בעובדה שאני מקיימת יחסי מין בטוחים ושומרת על הגיינה ובקושי משתמשת בשירותים ציבוריים וכו'...) תודה
 
דלקת בדרכי השתן

מדובר רק בזיהומים חיידקיים בשתן. זיהומים אלו מאד שכיחים אצל נשים צעירות כאשר החיידקים בד"כ מגיעים מהצואה ולא ממקור אחר. מידי פעם יש גם חיידקים שעוברים דרך יחסי מין. קבוצת הסיכון היחידה לפי הנתונים היא קבוצת הגיל שלך. הטיפול הוא אנטיביוטי.
 
למעלה