רפלקסולוגיה והומאופתיה - איך לבחור
אני לא חושבת שכדאי ללכת להומאופת וגם לרפלקסולוג - תבחרי איזו שיטה מתאימה לתאומים שלך ותלכי על אותה שיטה, רפלקסולוגיה היא שיטה שמטפלת בבעיות גופנפש דרך השתקפות בכפות הרגליים. כל הטיפול נעשה על ידי מגע בכף הרגל. עכשיו זה זמן מצויין לטיפול כי ניתן להגיע לשורש הבעיה לפני החורף הבא ולחזק כך שהדלקות לא יחזרו. היתרון במקרה שלך הוא בכך שיש לשיטה יתרון עצום בבעיות קשב שונות, מהצד השני, לעתים אוטיזם קשור ברגישות קיצונית למגע ואז קשה להתחיל בטיפול במגע בכף הרגל. הומאופתיה זו שיטה שמטפלת באמצעות אנרגיה של צמחים (וחומרים אחרים) שעברו מיהול עד שלא נשאר שום חומר אלא האנרגיה בלבד - מבחינה כימית מה שהם מקבלים זה מים, מבחינה אנרגטית זהו טיפול חזק העקרון הוא טיפול בדומה.. אני מכירה אנשים שטיפלו בעצמם או בילדיהם בהומאופתיה וחוות תוצאות מופלאות, אני מכירה אחרים שזה לא עזר להם בכלל. בארצות מסויימות באירופה ובדרום אמריקה זו השיטה המובילה לטיפול והיא נחשבת מאד אפקטיבית לילדים ותינוקות. כפי שאת רואה שתי שיטות שונות זו מזו מבחינת סוג הטיפול, בשתיהן תעברו אבחון הוליסטי מקיף ובעקבותיו יותאם טיפול. ברפלקסולוגיה מדובר בסדרה של מפגשים - בדרך כלל פעם בשבוע מספר דקות עד חצי שעה (כי הם ילדים) , בהומאופתיה בפגישה ראשונה תתואם תמצית וסביר להניח שתקבעו מפגש שני ושלישי למעקב והתאמת הטיפול. המרווח תלוי במטופל. שוב - מציעה שתבחרי רק אחת מהשיטות ותנסי אותה וספרי כאן מה היה\