דלולה שלי
ככה תום (שנה ועשרה חודשים) קורא לדליה. בערך בגיל שנה וחצי הוא המציא לה את הכינוי דלולה, ולפעמים מגוון בדלוקה, דלולקה, דלולי וכד´. עכשיו היא כבר דלולה שלו. הם לא צריכים אותנו בכלל, הצמד חמד הזה. האהבה ביניהם פורחת. כל מילה שניה שלו זה לא אמא או אבא אלא רק דלולה. והיא מרביצה לכל מי שמציק לו. אז מה יהיה?
ככה תום (שנה ועשרה חודשים) קורא לדליה. בערך בגיל שנה וחצי הוא המציא לה את הכינוי דלולה, ולפעמים מגוון בדלוקה, דלולקה, דלולי וכד´. עכשיו היא כבר דלולה שלו. הם לא צריכים אותנו בכלל, הצמד חמד הזה. האהבה ביניהם פורחת. כל מילה שניה שלו זה לא אמא או אבא אלא רק דלולה. והיא מרביצה לכל מי שמציק לו. אז מה יהיה?