דכאון
אני בת 44, נ + 5.
אני מרגישה רוב הזמן בסוג של דיכאון.
לפעמים זה עובר ולפעמים חוזר בצורה של חוסר שמחה, עייפות, אדישות, יותר מדי תאבון (אוכלת "שטויות").
אני מסתכלת על עצמי במראה ואומרת לעצמי מכוערת (שקיות מתחת לעיניים, שיער שלא ממש מסתדר, לר רזה, אך גם לא שמנה, לא מסוגלת להתמיד גם בידאטה...)
כל אלו תחושות שעוברות בי.
מה עושים?
תודה!
(מעדיפה לא לקחת כדור).
אני בת 44, נ + 5.
אני מרגישה רוב הזמן בסוג של דיכאון.
לפעמים זה עובר ולפעמים חוזר בצורה של חוסר שמחה, עייפות, אדישות, יותר מדי תאבון (אוכלת "שטויות").
אני מסתכלת על עצמי במראה ואומרת לעצמי מכוערת (שקיות מתחת לעיניים, שיער שלא ממש מסתדר, לר רזה, אך גם לא שמנה, לא מסוגלת להתמיד גם בידאטה...)
כל אלו תחושות שעוברות בי.
מה עושים?
תודה!
(מעדיפה לא לקחת כדור).