דכאון

רב1

New member
דכאון

אני בת 44, נ + 5.
אני מרגישה רוב הזמן בסוג של דיכאון.
לפעמים זה עובר ולפעמים חוזר בצורה של חוסר שמחה, עייפות, אדישות, יותר מדי תאבון (אוכלת "שטויות").
אני מסתכלת על עצמי במראה ואומרת לעצמי מכוערת (שקיות מתחת לעיניים, שיער שלא ממש מסתדר, לר רזה, אך גם לא שמנה, לא מסוגלת להתמיד גם בידאטה...)
כל אלו תחושות שעוברות בי.
מה עושים?
תודה!
(מעדיפה לא לקחת כדור).
 

גרא.

New member
,רב1,אמנם את רק בת 44,אבל לעיתים גיל המעבר

של נשים (מנהפאוזה,ראי קישור),יתכן שכבר החל להשפיע עלייך,לכן,תחילה עלייך
להיוועץ עם רופא המשפחה שלך,אם אפשר גם רופא נשים,ורק לאחר מכן במידת
הצורך יהיה אפשר לחשוב על התערבות פסיכולוגית.פרט לכך וללא קשר,יש
בתיאור שלך תסמונת מובהקת של שחיקה,שחיקה שהיא תחושה קשה של אכזבה
תסכול,עייפות ,חוזר שמחה וכדומה,עקב הפער שבין המצוי לרצוי.את עבדת קשה
מאד עד עתה,גידלת בעמל רב כמו רבים 5 ילדים,אם נבדוק לעומק,נראה שחלק
מסויים מהציפיות שלך מעצמך,מהעבודה באם את עובדת,ובני משפחה ,א התממשו.
וזה משמעות הפער בין המצוי לרצוי.כל מה שאפשר לעשות,חייב להתבסס על הערכה
נכונה במדה רבה של הסבות למה שקורה לך,וזה כאמור אמור להתחיל עם פגישה
עם רופא המשפחה.http://www.infomed.co.il/disease-19/גיל המעבר/
 
למעלה