דכאון שלפני גיוס

דכאון שלפני גיוס

שלום אני ממש לא יודע מה הצבא רוצה ממני,הוא שונא אותי! אני אוטוטו מתגייס (חודש נובמבר)ועוד לא שלחו לי כלום!-חוץ ממנילה שם הודיעו לי באכזריות כי לא התחשבו ברצוני לא לעשות שירות צבאי קרבי ואלו ההעדפות שאני חייב לבחור.והאמת שאני מזה לא יודע מה יקרה איתי ויתרתי על קורס פארמדיקים ועד שראיתי איזה משהו קטן שמצא חן בעיני (סטי"לים)ורשמתי אותו בהעדפה ראשונה שלי,לא קבלתי כלום ,יכול להיות שהקב"א של כזאת דפוקה?,חבר שלי קיבל כבר גיבוש אבל הוא מתגייס בחודש אוגוסט ואומר שהחודש הולכים להיות עוש שניים וברור לי שלא הולכים לשלוח לי מכתב הזמנה לגיבוש! אני אומר לכם אם זה פשוט ימשיך ככה אני יגיד לצבא לא תודה ,אני לא מעוניין שתזרקו אותי באיזה בסיס במדבר קרוב לאש ביחידת גולני שימו אותי באיזה בסיס קרוב לבית ויאללה ביי,לא רוצה לשמוע מכם ולא רוצה לדבר אתכם-בדיוק כמו שאתם עשיתם לי.
 

Odednaim

New member
מותק..נובמבר זה לא אוטוטו..

מחרתיים זה אוטוטו.. מה יש? גם לי מותר קצת להתלהב לפני הגיוס...
 
גם בגלל תנאי הקבלה וגם בגלל

שהגעתי למסקנה שאני לא מתאים לזה ואני לא רוצה שוב פעם להיות במו"ם עם הצבא
 

AMT

New member
תן לי להוציא אותך מהדיכאון...

כמעט בטוח שאתה הולך לקבל גיבוש סטי"לים אם סימנת את זה בעדיפות ראשונה. כנראה הגיבוש שלך יהיה ביולי אבל לא בטוח, תתקשר למדור סיירות ותשאל הם יגידו לך
 

AMT

New member
אל תקווה...

תתקשר מחר למדור סיירות ותשאל מתי יש לך את הגיבוש ממשאני יודע הגיבוש של מיתגיסי נובמבר הוא ביולי
 

DROR MJ

New member
כוס אמא שלהם

ביום גיוס תגיד שאם אתה הולך לקרבי אתה לא מתגייס זה מה שאני עושה.
 

CANDY MAN

New member
מה הקשר למדור סיירות?

הוא צריך להתקשר ללשכת גיוס תל השומר - 03-7376000 או לביתן חיל הים בתל השומר - 03-7376241/2 מדור סיירות מטפל רק ביחידות המובחרות של צה"ל (כלומר, סיירות... למרות ששייטת 13 זו לא סיירת אבל העיקר הכוונה)
 

yehuda101

New member
אתה מדבר שטויות

מדור סיירות מטפל בכל היחידות ההתנדבותיות הקרביות. ושייטת 13 זו כן סיירת.
 

CANDY MAN

New member
בהגדרה שלה היא לא...

שייטת 13 לא נחשבת לסיירת לעומת סיירת מטכ"ל שהיא כן נחשבת ואם יש לך הבנה בסיסית אז אתה תבין על מה אני מדבר... הם אולי פועלים כמו סיירת בקבוצות קטנות בזמן פעילות מבצעית והכל אבל בהגדרה שלהם הם לא סיירת. ובקשר למה שמדור סיירות מטפלים בו... יש מצב שאתה צודק...
 

AMT

New member
אתה טועה

מדור סיירות כן מטפל בסטי"לים, וכל יחידות ההתנדבות אם היית מקבל זימון לגיבוש סטי"לים היית רואה שזה אכן ממדור סיירות.
 

RHIB

New member
כמה אתם מזיינים את השכל.

מדור סיירות כן מטפל במלש"בים שמיועדים לשייטת או כל יחידה התנדבותית אחרת, שייטת13 היא לא סיירת, זה הכל.
 

yehuda101

New member
שייטת13 היא כן סיירת והנה הוכחה!

ראו את התמונה המצורפת וקראו את המסומן בכחול!
 

RHIB

New member
שייטת 13 היא יחידה

שמורכבת מפלגות, היא הרבה יותר מסיירות וההתמחות שלה היא הרבה יותר מסיור. אתה לא יכול להגיד שמישהו מפלגת צוללנים הוא סייר, או מישהו מפלגת כלי שייט הוא סייר, אולי לפושטים אתה עוד יכול לקרוא סיירת למרות שגם הם הרבה מעבר להגדרה של סיירת. עזוב אותך ממה שכתוב במודעה, המודעה היא סתם למשוך אנשים, וסיירת זה מושג ידוע בקרב אנשים. בקיצור מה שרשום במודעה זה לא מדויק.
 

IאביעדI

New member
צודק אבל...

אתה צודק בקטע הזה שאולי יש חלקים בשייטת שעוסקים בסיור אבל הדוגמאות שנתת לא ממש נכונות. דווקא יכולים להיות סיורים בתחום הימי. אני לא רואה איך לפושטים יש קשר לסיור. (אני הולך לפי הגיון לא לפי ידע. בכלל המושג "סיירת" היום טיפה בתערבב עם המושג "יחידה מיוחדת".
 

RHIB

New member
מה אתה עושה צחוק?

אם אתה קורא לשיט בים או צלילה בעכו סיור אז גם סטי"לניק הוא שייך לסיירת, וגם חובל שייך לסיירת. הגוונה לסייור היא לא הליכה לטיול או שייט בים.
 
למעלה