די נמאס!!!

הולכי רגל - "כי כך ברא אותנו הטבע"

יש משהו מטריד בתשלום של "הולכי רגל" לביטוח החובה.... ומי שלא ישלם, לא יצא מהבית?
 
לא , אבל אם הביטוח יגבה במסגרת

ביטוח בריאות, לא תהיה בעיה .. הרי הביטוח הוא חובה, אז יורידו אותו מכולם לפי הכנסה או וואט אבר .. אבל הנטל יתחלק בין כולם, כולל בין הולכי הרגל .. הרי התשלום עבור נזק גופני מתאונת דרכים לא משנה האם היית אשם או לא.
 
נו מה החלק ?

כולם צריכים להתחלק שווה בשווה בנטל .. גם הולכי הרגל .. גם מי שלא יוצא מהבית .. כמו שאני משלמת ביטוח בריאות עבור חולים כרוניים.
 
מה ששווה בינך לבין חולים כרוניים

הוא שכולנו חשופים לאותו סיכון (הסיכון לחלות, חלילה, במחלה כרונית), בגלל אותם גורמים (פחות או יותר). לעומת זאת, ההבדל בין הולכי רגל לבין נהגים היא שהראשונים חשופים לסיכון בגלל האחרונים - ולא מעצם טבעם. וביחס לחלק בפיצויים - אני לא זוכר בדיוק (אבל מבטיח לברר). ביחס לתאונות (נתוני למ"ס שנת 2000): סה"כ הרוגים: 461 סה"כ הולכי רגל הרוגים: 172 סה"כ פצועים קשה: 2896 סה"כ הולכי רגל פצועים קשה: 919 הנתונים הנ"ל מתייחסים לכלל כלי הרכב. מצויים עימדי נתוני תאונות שבהם היה מעורב אופנוע - אבל הניתוח יידחה לזמן יותר מתאים. בכל אופן, ההערכה שלי היא כי רק ב-5% מתאונות דו"ג היו מעורבים הולכי רגל, כך שתרומתם לפרמיה זניחה.
 

vmax*

New member
כבר שוחחנו בטלפון ואת דעתי שמעת...

אני בעד מאבק...אני בעד צמיגים...אני בעד להקים רעש...אבל כלמוד מלחמה אני מאוד מקווה שהפעם לא תיפול על אוזניים אטומות... אבל תצטרך גיבוי חזק למאבק מצד הסוכנויות שהן השולטות במשק.....כי אותנו הפסיקו לספור מזמן..
 
תשכח מהסוכנויות - הן בעד עצמן

אבל רק לשם הידיעה מה תשיב כשהאוצר יצא במסיבת עיתונאים בהכרזה ש-"ביטוח החובה לדו"ד מסוסד בשיעור של מאות אחוזים, והם עוד צועקים"?
 

ofnik

New member
נביא בעל קטנוע או איזה MZ שיסביר

שהוא משלם 50אחוז מערך הכלי שלו לביטוח חובה-ונשאל אם בעל סוברו היה מוכן לשלם חצי מערך הרכב כל שנה-מה גם שהם הורגים בנו ללא רחם(67%אשמתם)
 
../images/Emo45.gifכמובן מסכימה איתך...

ויותר ממוכנה להושיט יד ולעזור...רק לא יודעת מאיפה להתחיל...יש לך רעיון קונקרטי?
 
הפעילות - דרך המועדון מול הכנסת

משרד האוצר, ועוד גורמים. אבל בעיקר מול הכנסת. וד"א, למיטב ידיעתי אריה אידלסון חזר לפעילות בנושא מטעם המועדון, ולפי מה שידוע לי על העבר, אני בטוח שהוא ישקיע ממיטב יכולתו בנושא.
 

ker5

New member
../images/Emo101.gif../images/Emo101.gif|סיולהמשיך תמיד בפעילות

לא להתיאש בניסיונות לא מוצלחים מהעבר להתמיד ביוזמות -הפגנות ולובי של עיתונאים לטובת העניין יהיה יעיל ביותר. לא עוד "אנחנו קטנים ושותקים" מוכן להתנדב לכל סוג של פעילות בכל שעה ויום. מה איתכם......... 80000 רוכבי דו גלגלי נעשקים זה כוח גדול.....
 
להתנדב? הפגנה?

OK - כל הכבוד לכולם. אבל: הפגנה: בהפגנה האחרונה שכלנו שנים מחברינו. יש מישהו שמוכן לעוד הפגנה כזו? אסיפת מחאה: איפה? בכיכר המדינה? עיריית ת"א רוצה 40000 ש"ח על השימוש בכיכר. התנדבות: לכמה פעמים? אחרי שבוע תתחיל להרגיש שגם אתה רוצה חיים (יש פה אנשים שעשו את זה שבוע אחר שבוע במשך ה-ר-ב-ה זמן - תשאל אותם) 80000 רוכבים? איך תגיע אליהם? בהפגנה ה-"גדולה" היו כמה? 2000 ? אפילו פחות. רק למיעוט שבמיעוט איכפת. "לובי של עיתונאים"? מי? אתה מכיר מישהו באופן אישי? ולא שאין - ולא שהם לא כותבים לטובת העניין - אבל הם קודם כל עיתונאים, ורק אח"כ אופנוענים. "סלבריטאים?" פעם דיברו פה על הנושא: לזרוק שמות - קל. להגיע אל האדם - קשה. לשכנע אותו לפעול - בלתי אפשרי. ולסיום, משל מן הספר "עיר" (למי שזוכר... קליפורד סימאק, אם זכרוני אינו מטעני): למה הנמלים מעולם לא התפתחו מעבר לליקוט מזון? כי הן נכנסות לשנת חורף - ובזמן שנת החורף, הן שוכחות כל מה שלמדו בקיץ... (אני לא מיאש אף אחד בכוונה - אבל חייבים, חייבים, להכיר את המטריה והשטח)
 

® Road Runner

New member
אתה עוד עלול לארגן הפגנה

נגד אלה שרוצים להפגין...
כל אחד הפיק לקחים והסיק מסקנות ממה שהיה לפני יותר משנה. המסקנות האישיות שלי הן: 1.הפגנה שבתוכה תכלל רכיבה משותפת מנקודה לנקודה בלתי אפשרית עם סוג הרוכבים בארץ, וזה לא ישנה אם כל רוכב שני יעטה על עצמו אפודת מרשל..סדר לא יהיה... 2.ככל שתשקיע יותר מאמצים ואנרגיות ככה הבומרנג שתקבל חזרה לפרצוף יהיה חזק יותר...(ע"ע אביקאט ושות´).צריך יותר מרצון טוב כי מי שמחפש תמיכה ואהדה יזכה לזה בכמויות מצומצמות אם בכלל.(ולך שלמה, אני שוב מסיר את הכובע בפניך
) 3.הרצון להתמיד בפעילויות שטח לא עומד בקנה אחד עם היכולת לעמוד בזה לאורך זמן. הייתי שמח אם הייתה עוד עצרת כמו שהמועדון הבטיח(דיברו על אוקטובר 2001) הייתי שמח אילו השטח היה מתעורר שוב, אבל אני יודע שגם כשזה יקרה, די מהר זה ייגמר...
 

the jango

New member
די נמאס!

נמאס כבר משירשורים שלא קשורים לאופנועים!! תפסיקו להציף את הפורום שלנו!! די. קצה נפשנו. עד מתי תשבו על נהרות בבל ותבכו? חלאס.תפנימו. עלה הביטוח ושום דבר לא ישתנה. כלום! נאדה!! זירו!! ועכשיו הג´נגו מתחפף מכאן בשקט בשקט לפני שכולם יתפוצצו עליו...
 
למעלה