די וי די של טושיבה

lotan03

New member
די וי די של טושיבה

שבת שלום לכולם, יש לי בעייה עם המכשיר החדש שקניתי להוריי, ברשותי מכשיר טושיבה 2950 שאותו קניתי מתנה להוריי ממחסני חשמל ב 880 ש"ח, המוכר אמר לי שזה מולטי זון, עם כל הפונקציות, קורא MP3, צרובים וכו.. כעת יש לי כמה שאלות ובעיות: 1. זה אמור לקרוא MPG, זה לא קרא לי סרט שצרבתי עליו 2. זה אמור לקרוא כל סרט, לצערי סרט שהבאתי מספריית וידאו מתורגם באנגלית- לא בעברית , אבל מספרייה!, נראה על הדי וי די רק בשחור לבן, כאשר בחדרי בדי וי די יונדאי רואים טוב! 3. מה הפונקציה של PROGRRESIVE, עוזרת או עושה 4. האם כדאי להחזיר את את המכשיר אם כבר יש בעיות? מבקש תשובה מכל אדם אשר יכול ומוכן לענות... בתודה מראש ובברכת שבת שלום לוטן ויגיסר
 

MartinHSabag

New member
אני אנסה

1. אמור, זה אהבה בצרפתית.....תלוי איך צרבת. תנסה לצרוב בפורמט VCD. 2. כל מכשיר DVD שיוצא מהמפעל יוצא מקובע על זון מסויים, שלך פתוח כי עובדה שהוא כן קרא את ההוא ללא תרגום (אחרת היה נותן לך הודעת שגיאה או מצייר לך מפה של העולם או משהו כזה). הסיבה שראית שחור לבן נובעת מזה שהטלויזיה כנראה לא מולטי-סיסטם ולא הצליחה לקבל את ה-NTSC. יש אולי כפתור מאחורי ה-DVD שמשנה ל-AUTO או PAL ? תנסה לשחק איתו. 3. פרוגרסיב מראה במקום שני שדות (שורות אי זוגיות וזוגיות לחליפין) את כל השורות במכה אחת. כדי שזה יעבוד אתה חייב טלויזיה שתתמוך בזה וגם אז תבחין בזה בסצינות מסויימות... 4. אין לך שום בעיות...
 

lotan03

New member
תגובה לגבי הבעייה

קודם כל תודה על התשובה המהירה, לגבי שיטות השידור גם למטה בדי וי די של יונדאי וגם למלה זה על AUTO, גם שמשנים את זה ל PAL, זה לא הולך, הקטע שזה רק הסרט הזה, וזה מה שאני לא מבין, לגבי סעיף אחד, הסרט שלא עובד לי, הדי וי די הזה אמור לעבוד עם WINDOWS MEDIA PLAYER, אבל כנראה שזה לא עובד, אתה בטוח שזה מולטי זון הדי וי די שלי?, אין לי בכלל שיטת שידור NTSC, רק PAL או אוטו. דרך אגב שמעת על הדגם הזה בכלל? 2950 של טושיבה , בחנות אמרו לי שזה אחד הטובים היום מה דעתך?
 

lotan03

New member
הטלוויזיה היא אלביט 29 אינטש

הטלוויזיה היא הלביט 29 אינטש וניסיתי להחליף שיטות שידור אבל כל מה שמצאתי זה שיטות SYS 1 ' SYS 2 וכן הלאה, אני אבדוק ותודה על העצות לכולם. כמו כן מישהו יודע לגבי חנות המוכרת ארד דיסק נייד למחשב, שמתחבר לUSB, לא זיכרון קטן או משהו כזה ממש ארד דיסק נייד?
 

jalon

New member
המכשיר שלך תקין לחלוטין

העובדה שקיבלת תמונה בשחור לבן מלמדת, כמו שכתב מרטין, שיש בעיה עם שיטות השידור. אין לי ספק שהבעיה היא בהגדרות ה-DVD או בהגדרות הטלויזיה. וודא כי בשניהם הגדרת את המצב המתאים. היעזר בחוברת ההוראות לשם כך, ואל תסמוך רק על הניחושים שלך לגבי משמעותם של כפתורים שונים. במכשירים של פיוניר, למשל, צריך לבצע רצף של פעולות ללא דיסק בפנים, והקשה על מספר כפתורים, כדי לשנות את שיטת השידור של ה-DVD. אין סיכוי שתעלה על דבר כזה בלי לקרוא בחוברת. שים לב שייתכן שצריך גם ללחוץ על כפתור כלשהו בטלויזיה, או להכנס לתפריטים שלה ולהגדיר שיטת שידור מתאימה. ה-DVD לא אמור לעבור עם WINDOWS MEDIA PLAYER, שזו תוכנה לניגון מדיה ע"ג מחשב PC. ה-DVD כן אמור לנגן קבצי WINDOWS MEDIA AUDIO, הידועים גם כ-WMA. אלה קבצי מוזיקה דומים ל-MP3. כדי לנגן אותם במכשיר צריך לדעת איך לצרוב אותם באופן הנכון (לא מסובך, הוראות בחוברת של ה-DVD). באשר לסרט MPG: מכשירי DVD יכולים לקרוא סרטים בפורמט MPG רק אם קודדו מלכתחילה בסטנדרט מסוים, ונצרבו תוך שימוש בפרוטוקול VCD או SVCD. מכשירים מסוימים יקראו גם דיסקים שנצרבו בפרוטוקול XVCD. קרא בקישור הזה לפרטים נוספים.
 
למעלה