דיקור סיני

motog

New member
דיקור סיני

שלום ,רציתי לשאול איך המטפל עובד. אני מסביר לו את הבעיה הרפואית/מראה לו את מקום הכאב ואז הוא הולך לספר ורואה את הנקודות לדקור? (במידה ולא נתקל בבעיה שלי)? דבר שני איך אפשר לדעת מי מטפל טוב ומי חאפר.
 

shanny23

New member
תשובה..

אני יכולה לומר לך איך אני והקולגות שלי עובדים כמטפלים, ייתכן ומישהו אחר, יוסיף את איך זה עובד אצלו וזה יכול להיות שונה..
אני בפגישה הראשונה יושבת עם המטופל, מתשאלת אותו לעומק על הבעיות ממנו סובל, עוברים על מערכות נוספות בגוף , מבצעת אבחנת דופק ולשון (אל תשאל, התשובה לוקחת 5 שנים..
- זו אבחנה של מטפלים ברפואה סינית..) אני מסבירה במילים פשוטות על הבעיה, נמנעת מהפחדות, אם יש איזורים כואבים אני בודקת אותם, מסתכלת (מאבחנת..), לאחר שהקשבתי ואבחנתי, אני רושמת לעצמי את האבחנה ונגשת לטפל. לעיתים אם יש לי התלבטות אני נגשת לספר אך לא בגלל שבספר כתוב לי "אם כואב בברך תדקור ב@$#@ " ממש לא. זה עובד אחרת. זה גם לוקח 4 שנים להסביר כיצד זה עובד. יש גם הרצאות קצרות אבל זה לא אותו דבר..
האבחנה ברפואה סינית נעשית ע"פ אבחנת הגוף והנפש לעומק.. יכול להיות 100 אנשים עם בעיות ברכיים וכל אחד אני אבחר לדקור באזור אחר ונקודה אחרת.. אני מקפידה להסביר כיצד אני דוקרת באותו טיפול ודוקרת.. בענין החאפרים והמטפלים הטובים- זה שני דברים שונים. מטפל טוב- אפשר לחפש המלצות ממכרים, הם ימליצו על מישהו שעזר להם. מטפל שלמד את הלימודים בצורה עמוקה ורצינית- תוכל לבקש תעודה מהמטפל שפנית אליו, תוכל לבדוק באיזה סוכנות ביטוח הוא מבוטח (הסוכנים מבטחים לרוב רק את מי שלמד לימודים מעמיקים ויש תעודה) ותוכל לבדוק באתר האגודה לרפואה סינית.כל המטפלים שם למדו לימודים מורחבים. למרות שתדע שלא כל מי שלמד רשום שם. יש מטפלים שבחרו לא להרשם לאגודה והם עדיין מטפלים עם תעודה וידע ומקצועיות.
בהצלחה!!
 

ינוקא1

New member
אצל הרבה מטפלים זה כך.

רק שחלק גדול זוכרים את הנקודות ותפקודיהן ומכירים אותם ולא צריכים לפתוח ספר. אני אישית עובד בצורה שונה (למרות שאני גם למדתי בשיטה עם הספר) - אני מבצע טיפול במגע , במהלך הטיפול במגע אני פשוט מרגיש איזה נקודות לדקור ודוקר אותן.
 

nadaval56

New member
לפני שהכרתי את השיטה...

היום - אני לא אלך למישהו שמטפל אחרת!!! אני לא כמו כולם. הנקודות שחסומות אצלי כשכואב לי הראש הן לא אותן הנקודות כמו שאצל החבר שלי. בקיצור - אם המדקרים הסינים והמטפלים הסינים לא רוצים להפוך לפס יצור או למכונות תפירה הם צריכים ללמוד את השיטה הזו. (ואני בורח מהפורום ליום יומיים עד שהזעם של מליארדי הסינים ישכח וישקע...)
 

ינוקא1

New member
וזה ההבדל בין

טכניקה לבין אומנות. אם אתה באמת "מחובר" , אתה יום אחד מפסיק לטפל כמו טכנוקרט והופך לאומן. כמו צייר שמצייר ציור , כך הטיפול והריפוי שלך הופך לדרך ההתבטאות שלך כמרפא.
 
למעלה