תשובה..
אני יכולה לומר לך איך אני והקולגות שלי עובדים כמטפלים, ייתכן ומישהו אחר, יוסיף את איך זה עובד אצלו וזה יכול להיות שונה..
אני בפגישה הראשונה יושבת עם המטופל, מתשאלת אותו לעומק על הבעיות ממנו סובל, עוברים על מערכות נוספות בגוף , מבצעת אבחנת דופק ולשון (אל תשאל, התשובה לוקחת 5 שנים..
- זו אבחנה של מטפלים ברפואה סינית..) אני מסבירה במילים פשוטות על הבעיה, נמנעת מהפחדות, אם יש איזורים כואבים אני בודקת אותם, מסתכלת (מאבחנת..), לאחר שהקשבתי ואבחנתי, אני רושמת לעצמי את האבחנה ונגשת לטפל. לעיתים אם יש לי התלבטות אני נגשת לספר אך לא בגלל שבספר כתוב לי "אם כואב בברך תדקור ב@$#@ " ממש לא. זה עובד אחרת. זה גם לוקח 4 שנים להסביר כיצד זה עובד. יש גם הרצאות קצרות אבל זה לא אותו דבר..
האבחנה ברפואה סינית נעשית ע"פ אבחנת הגוף והנפש לעומק.. יכול להיות 100 אנשים עם בעיות ברכיים וכל אחד אני אבחר לדקור באזור אחר ונקודה אחרת.. אני מקפידה להסביר כיצד אני דוקרת באותו טיפול ודוקרת.. בענין החאפרים והמטפלים הטובים- זה שני דברים שונים. מטפל טוב- אפשר לחפש המלצות ממכרים, הם ימליצו על מישהו שעזר להם. מטפל שלמד את הלימודים בצורה עמוקה ורצינית- תוכל לבקש תעודה מהמטפל שפנית אליו, תוכל לבדוק באיזה סוכנות ביטוח הוא מבוטח (הסוכנים מבטחים לרוב רק את מי שלמד לימודים מעמיקים ויש תעודה) ותוכל לבדוק באתר האגודה לרפואה סינית.כל המטפלים שם למדו לימודים מורחבים. למרות שתדע שלא כל מי שלמד רשום שם. יש מטפלים שבחרו לא להרשם לאגודה והם עדיין מטפלים עם תעודה וידע ומקצועיות.
בהצלחה!!