דיעות על התכנית - נא לשרשר לכאן

ביזיון. תכנית זבל מככבת בחדשות

יש גבול לכל תעלול. לשדר תוכנית זבל שעמך ישראל נהנה ממנה? לבריאות. אבל להכניס ידיעה על האח הגדול למבזק חדשות? ביזיון. זה חדשות? או חדשות הזבל. עברנו לתכנית הבוקר של ערוץ 10. לאן הדרדנו? גם חדשות זה עניין מסחרי ותו לא? ביזיון.
 

nissimpe

New member
תרומה של 10 שקלים דרך SMS מרשת אורנ'ג

בוקר לינוי, רציתי לציין שכבר כמה ימים אני מנסה לשלוח SMS ל 2111 מרשת אורנ'ג ומקבל הודעה שהשרות לא הופעל. אני לא יודע אם זו בעייה בטלפון שלי או שפשוט השירות לא הופעל באורנ'ג (כך זה נראה מ SMS שאני מקבל בתגובה), כדי שתביאי זאת לידי ידיעת הצופים. בכל מקרה תרמנו דרך רשת סלקום. בתודה, ניסים פניאס.
 
המצאות ישראליות היי-טק

לא רק ICQ ודיסק און קי - ישראלים פתחו את הפרוטוקולים ויצרו מוצר הראשון בעולם ל VOIP שהוא המוצר שלפני הסקייפ. לאחרונה זכו שלושת המוצרים האלו להשקת בול לכבודם. הראשון שבהם הוא ה VOIP ואותו דוקא - לא טרח הכתב לציין. מוצר זה גם פחות ידוע בארץ כמשויך לישראלים וחבל. כל כך הרבה אנשים בעולם נהנים מהסקייפ וחשוב לדעת שווקאלטק היתה החברה הראשונה שהשיקה מוצר שכזה. (הקדימה את זמנה)
 

טליטל8

New member
ביקורת על תוכנית הבוקר

בוקר טוב, עד שבוע זה נהניתי מתוכניתכם , אני בשבתון והיה לי כיף להתחיל אתכם את יומי אך בעקבות ה"השתלטות העויינת" של האח הגדול ונספחיו בבוקר - אני עוברת לתוכנית של ערוץ 10! חבל..... אני אחזור בהמשך השבוע לאברי והילה!!!
 

בת אני

New member
זו "יום חדש" או קידום ל"אח הגדול"?

בדרך כלל אני מאד נהנית מהתוכנית שלכם בבוקר, אבל עכשיו כל מה שאתם עושים זה לדאוג לרייטינג של האח הגדול. תאמינו לסקרים ותראו שיש מספיק רייטינג, וזו לא סיבה להוריד את הרמה של התוכנית שלכם. כאילו שאין כבר על מה לדבר בארץ. חבל, אני מקווה מאד שתחזרו לעצמכם בסופו של דבר. בנתיים, מזל שיש ערוץ 10.
 

mikisner

New member
הגשת יום חדש

מדוע לינוי לא מגישה את יום חדש לבד? היא לא צריכה שותפים היא יכולה לעשות את העבודה לבד וזה יהיה בודאי הרבה יותר מקצועי וטוב!!!
 

wקט

New member
מזעזע

צפיתי הבוקר בתוכנית של יום חדש וראיתי את השיחה על אלימות נגד נשים הזדעזתי ,אמרה שם האישה שאיני זוכרת את שמה שהמשחק הזה נועד כדי להעלות את הנושא הנמצא בשוליים על פני השטח אני מסכימה איתה שזה בשוליים ועל זה צריך ודחוף לעבוד כדי להעלות את הנושא למקום של מודעות אבל.....רגע נעשה חושבים מי שמכיר את הנושא בטוח יודע שהנה ניתנה הזדמנות פז לכל אוהבי האלימות למינייהם להנות מלבטא את האלימות ולצאת בלי עונש תראו אילו משחקים הם האהובים ביותר על אנשים ואפילו ילדים כל משחקי האלימות ההרג וההרס הם הנמכרים ביותר והנה אנחנו מגישים להם על מגש של כסף ובחינם עוד אפשרות ביטוי לאלימות וזה מזעזע כולי תקווה כי יגיע יום ונושא אלימות נגד נשים.ילדים ובכלל יעלה לסדר היום כאחד מהדברים החשובים יותר ואולי נהפוך לחברה סבלנית וסובלנית יותר במקום לפתח משחקי מלחמה ואלימות חסרי גבולות קול צעקה חייב לקום ואנחנו חייבים להתקומם נגד הסלחנות הבלתי נגמרת והעונשים וקלים יחסית הנתנים לעושי המעשה והגיע הזמן להגביל ולהוקיא החוצה מתוכינו את כל האלימות והגיע הזמן לתת קדימה לחינוך לערכים ודרך ארץ לכבוד הדדי והבנה בין בני אדם במקום לקדם את האלימות הנוראית הזו.
 
למעלה