דיספיוט בפייפאל

Bulzeye

New member
דיספיוט בפייפאל

שלום, קניתי מוצר ממוכר סיני באיביי ולא קיבלתי אותו לאחר חודש. יצרתי קשר עם המוכר והוא אמר לי לחכות עוד (המוצר נשלח לא רשום) פתחתי קייס באיביי וכן פתחתי קייס בפייפאל - על מנת שלא יסגר לי חלון האפשרות לכך, וקיוויתי לחכות עד ליום לפני שאצטרך לסגור את הדיספיוט - ואם לא אקבל את המוצר לעלות את זה לקליים. אבל הפלא ופלא - לפני סוג התקופה, פתאום קיבלתי הודעה כי פייפאל בדקו וראו כי פתחתי קייס באיביי ועל כן הם סוגרים את הקייס שלהם. זו פעם ראשונה שאני נתקל בזה. מישהו מכיר את זה? הנה המייל: Because you have filed a claim with eBay for this transaction, this case has been closed. Seller's name: HIROYUKI MASUNAGA Seller's email: [email protected] Transaction date: 2/7/2010 Transaction amount: -14.99 USD Case number: PP-910-762-415 Thank you for your patience and cooperation. Sincerely, PayPal מה לעשות כעט? התיק נסגר בפייפאל ולא קיבלתי את המוצר. :(
 

ozitex

New member
הקייס באיביי פתוח וזה מספיק

זה מקביל לקייס בפייפל והתוצאות הן אותן תוצאות. המשך את הטיפול בעניין דרך איביי.
 

Bulzeye

New member
אוקיי.. .תודה...

ולהבא - האם עדיף לפתוח את הקייס בפייפל או באיביי?
 

francolana

New member
הסתייגות-

כשפותחים קייס בפייפאל , פייפאל מקפיאים את הסכום בחשבון של המוכר ובכך מבטיחים שהכסף יהיה זמין במידה והקונה זוכ בקייס. באיביי אין הקפאה של הכסף. כך שאם מדובר ברמאי יכול להיות שתצא צודק אבל בלי הסכום ששילמת
 

ozitex

New member
באיביי

אמנם לא מקפיאים כסף, אבל גובים אותו במידה וחוייבת, כך שבכל מקרה התוצאה היא אותה תוצאה.
 
למעלה