דינו של וורמוט!
שלום לכולם! יש לי שאלה לגבי היחס שאמור להיות לוורמוט לעומת יין "רגיל". האם כאשר אני פותח בקבוק וורמוט אני חייב להתייחס אליו כמו אל יין רגיל (כלומר לגמור אותו ב"שימוש חד פעמי" או לפחות בטווח של כמה ימים או שעות) או שמא אני יכול לשמור אותו באחסון כמו רוב הליקרים הרגילים שלא מתקלקלים בד"כ גם לאחר תקופת זמן ממושכת... בתודה מראש!
שלום לכולם! יש לי שאלה לגבי היחס שאמור להיות לוורמוט לעומת יין "רגיל". האם כאשר אני פותח בקבוק וורמוט אני חייב להתייחס אליו כמו אל יין רגיל (כלומר לגמור אותו ב"שימוש חד פעמי" או לפחות בטווח של כמה ימים או שעות) או שמא אני יכול לשמור אותו באחסון כמו רוב הליקרים הרגילים שלא מתקלקלים בד"כ גם לאחר תקופת זמן ממושכת... בתודה מראש!