דינו של וורמוט!

Bad bull

New member
דינו של וורמוט!

שלום לכולם! יש לי שאלה לגבי היחס שאמור להיות לוורמוט לעומת יין "רגיל". האם כאשר אני פותח בקבוק וורמוט אני חייב להתייחס אליו כמו אל יין רגיל (כלומר לגמור אותו ב"שימוש חד פעמי" או לפחות בטווח של כמה ימים או שעות) או שמא אני יכול לשמור אותו באחסון כמו רוב הליקרים הרגילים שלא מתקלקלים בד"כ גם לאחר תקופת זמן ממושכת... בתודה מראש!
 

סער א

New member
וורמוט זה לא יין , וגם לא ליקר

מבחינת תנאי השמירה אני מתכוון בכל אופן , לא לא צריך לגמור אותו בשימוש חד פעמי אבל לאחר שנפתח אורך החיים שלו מוגבל למספר חודשים ספורים . ניתן לדעת בבירור מתי וורמוט ביאנקו אינו ראוי לשתיה יותר כי הוא משנה את צבעו משקוף , לצהבהב , והריח נהיה מעט חמוץ יותר וחדי הלשון גם יבחינו בטעם שונה .
 
למעלה