דיןדון H-)

מרי-לו

New member
דיןדון H-)

יום חמישי שעה 20:30 ליתיום.... עד כאן הכל טוב נכון? ....... יופי! עכשיו ... כשאתה נכנס לשם רצוי מאוד, מה רצוי, כדאי מאוד שלא תשכח את מה שהבטחת לי. לפי התגובה שלך כאן אני אדע אם שכחת או לא ... אם שכחת אז אולי לא כדאי לך להגיע למפגש בכל זאת. B-( B-( B-( B-( B-( B-) B-) B-) B-) B-) B-) B-) B-) B-) B-) B-) B-) B-) B-) חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח סתםםםםםםםםםםםםםם שלא תעיז להביא שמעת? אוהבת אותך מאוד (שיו אני מסתבכת) נפגש במפגש
 

hagit 22

New member
אחותיייייייי

מה אני אגיד לך..... מה זה מסתבכת את כבר מסובכת!!!! <חכי חכי מה אני יעשה לך> סתםםםםםםםםםם כפרותתתתת תגייד מה זה זה עברו כמה שעות ולא דיברנו בטל` אה? מייד תתיקשרי אליי!! הבנת?!?! למה אם לא אני אתן לך להבין מואהההההההההההההה נשמה חולה עלייך
 
למעלה