דיןדון H-)
יום חמישי שעה 20:30 ליתיום.... עד כאן הכל טוב נכון? ....... יופי! עכשיו ... כשאתה נכנס לשם רצוי מאוד, מה רצוי, כדאי מאוד שלא תשכח את מה שהבטחת לי. לפי התגובה שלך כאן אני אדע אם שכחת או לא ... אם שכחת אז אולי לא כדאי לך להגיע למפגש בכל זאת. B-( B-( B-( B-( B-(
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח סתםםםםםםםםםםםםםם שלא תעיז להביא שמעת? אוהבת אותך מאוד (שיו אני מסתבכת) נפגש במפגש
יום חמישי שעה 20:30 ליתיום.... עד כאן הכל טוב נכון? ....... יופי! עכשיו ... כשאתה נכנס לשם רצוי מאוד, מה רצוי, כדאי מאוד שלא תשכח את מה שהבטחת לי. לפי התגובה שלך כאן אני אדע אם שכחת או לא ... אם שכחת אז אולי לא כדאי לך להגיע למפגש בכל זאת. B-( B-( B-( B-( B-(