דימיטרי גלושצ'נקו עולה לארץ

tomasi1

New member
יופי עוד עובד זר במקום השקעה בתוצרת הארץ

בוא ניקח לדוגמא את יוון לעומתנו,אני לא זוכר שהם ייבאו רץ אלא השקיעו באתלטים שלהם,ולכן הם אימפריה באתלטיקה. במקום ליצור מערך סקאוטינג למציאת כשרונות בניית תשתיות שיפוץ מתקנים ועזרה לספרוטאים במציאת ספונסרים כך ניראת האתלטיקה. כל עוד עסקנים מנהלים את הספורט פה לא תהיה התקדמות,וזה עצוב וחבל יש משפט"מה שזול יקר ומה שיקר זול". והבושה הגדולה ביותר שאנו בין המדינות הבודדות אולי הבודדת שלא חתמו על אמנה ניגוד הסימום בספורט.
 

parkme

New member
דימיטרי גלושצ'נקו עולה לארץ

http://one.co.il/Article/135196.html
 

רוני2009

New member
עובד זר?

עובד זר? אתה לא מתבייש יהודי כעובד זר? התבטאות שמזכירה לי ימים אפלים במשטרים אפלים. יוון? אלופת עולם בסמים, אם לא ידעת. קונסטנדיניס שהיה צריך להדליק את הלפיד האולימפי, ת'אנו. רק כדוגמיות. חוץ מזה, רוב העולם מחק את המחיצות. כולנו בני אדם. לדעתי, אתה מהבודדים שהם לא בני אדם
 

shposh

New member
כמו שלוי אמר:

בא לסגור לנו פה בעיות... כנראה חסרה למכבי כניסה לליגה ב 200 אז הוא בא בדיוק כמה ימים לפני התחרות בשביל להספיק בדיקות רפואיות ורישום תקין לאיגוד בא"ק מזל טוב לוי.. תחדש
 
לא יזיק, אבל לא בטוח שיועיל

ההשוואה לאלכס פורחומובסקי מתבקשת. הוא הגיע לכאן בגיל 27 כאשר לפחות ב - 200 הוא היה רחוק משיאו (20.35) ולא ירד בארץ מ - 21.00 שניות. את 2 תוצאותיו הטובות קבע ב - 99 כשהגיע לארץ. אין ספק שהוא תרם משמעותית לרביעית ה - 4X100, אבל צריך לזכור שעוד לפני שהוא הגיע צמח כאן דור מוכשר ביותר. בשנים 96-7 שיפרה הרביעיה הישראלית פעמיים את השיא בריצה זו ( 41.13 שנקבע ב - 84) והעמידה את השיא על 40 שניות בדיוק. הרביעיה כללה 2 מרצי הרביעיה ששברה את השיא ב-99 (כפרי ויבלונקה) ואת כפיר גולן ואופיר שמואלי. הם היו אז בני 20-23 וסביר להניח שהיו ממשיכים לרוץ גם ללא פורחמובסקי . ברור שנוכחותו תרמה כחצי שניה לשיפור השיא ובלעדיו לא היינו מגיעים לגמר באליפות העולם, אך לא הוא לבד הביא את השינוי. דימיטרי גלושצ'נקו הוא כבר בן 28 ולא ברור מה כושרו. אין ספק שהוא יכול להועיל במשהו, אבל לצערנו אין לנו כיום רביעיה שמתקרבת לתוצאות של אז. היבט משמעותי נוסף היא מהות ההגירה לארץ. במקרה של פורחמובסקי זו היתה הגירה זמנית שלאחריה הוא חזר לרוסיה וקיבל תפקיד באיגוד האתלטיקה. לשם השוואה: אלכס אברבוך שעלה בגיל 24 עשה עלייה אמיתית, נשאר בארץ ומתכוון לנסות לתרום לגידול דור העתיד בקפיצה במוט כמאמן. הוא ללא ספק הפך לסמל מהסוג שטל ברודי היה בזמנו בכדורסל. בכוונה אני משווה אותו לטל ברודי : לא פעם שמעתי טענות של אנשים רעי לב על העברית המשובשת של אלכס. הם שוכחים שגם טל ברודי, ישראלי וציוני בכל רמ"ח אבריו אינו שולט היטב בעברית גם אחרי 40 שנה בארץ.אני מניח שאילו גלושצ'נקו היה מרגיש רצון לחיות כאן הוא היה עולה כבר לפני 5-6 שנים .
 

lusipusi

New member
ארבע הקושיות לגבי גלישנקו דמיטרי.

1.מה הן תוצאות שלו בעבר ומה הוא שווה עכשיו? 2. מי יאמן את הבחורבארץ ? 3.כמה זמן הוא יחזיק מעמד? 4. מי יכול להשתלב איתו בנבחרת שליחים 4 כפול 100?
 
למעלה