דימום עם גלולות

דימום עם גלולות

אני לוקחת כבר שבועיים וחצי גלולות במטרה לכוון את השאיבה (הרופא היה בחול) וכל הזמן מדממת. זה הגיוני?
 

נועה312

New member
קורה

קרה גם לי עם גלולות ובאותו סבב נכנסתי להריון תקין.
 
למעלה