דימום לאחר לידה

ר ו י 2

New member
דימום לאחר לידה

ילדתי לפני שבועייים, רציתי לדעת כמה זמן נחשב כסביר לדימום לאחר הלידה? יש לי דימומים כל הזמן, אמנם לא חזקים, אבל עד כמה שזכור לי בלידה קודמת הדימום נפסק לפני שבועיים. האם יש קשר להנקה? לאחר הריון קודם לא הנקתי (תאומים...) אבל הפעם כן.
 
לרוי שלום

דימום לאחר לידה הנמשך באותה עוצמה מעבר לשבועיים, דורש ברור. הדימום יכול להעיד על תהליך לקוי של התכווצות הרחם. הנקה אכן מסייעת לרחם להתכווץ ולכן מומלץ להמשיך כמה שיותר. במידה והדימום אינו נחלש בעוצמתו ובציבעו פני לבדיקה. בהצלחה
 

ר ו י 2

New member
הדימום בעוצמה שונה

יש ימים שהדימום נראה כעומד להסתיים ולפעמים יש יותר.
 
למעלה