Yo-man
New member
דילמת פנטזי
1. יש לי את ההגנה של מיניסוטה בבית נגד ניו-יורק במשחק שנדחה ביום אחד או את ההגנה של פילדלפיה בדאלאס. אני מאמין שדאלאס יכניסו יותר נקודות מניו-יורק, אבל גם בלי אסנטה אני חושב שלפילדלפיה יש יותר סיכוי ליצור איבודי כדור... עם איזו הגנה היתם הולכים? 2. דונלד דרייבר בדטרויט (אולם סגור), מדורג 55 בעמדת הרסיברים בליגה, או לי אוונס מבאפלו, מדורג 40, בבית (בשלג) מול קליבלנד. בינתיים שמתי את דרייבר ואת פילי על הלוח. למישהו יש דעה שונה?
1. יש לי את ההגנה של מיניסוטה בבית נגד ניו-יורק במשחק שנדחה ביום אחד או את ההגנה של פילדלפיה בדאלאס. אני מאמין שדאלאס יכניסו יותר נקודות מניו-יורק, אבל גם בלי אסנטה אני חושב שלפילדלפיה יש יותר סיכוי ליצור איבודי כדור... עם איזו הגנה היתם הולכים? 2. דונלד דרייבר בדטרויט (אולם סגור), מדורג 55 בעמדת הרסיברים בליגה, או לי אוונס מבאפלו, מדורג 40, בבית (בשלג) מול קליבלנד. בינתיים שמתי את דרייבר ואת פילי על הלוח. למישהו יש דעה שונה?