דילמה בנוגע לחדר כושר

דילמה בנוגע לחדר כושר

עד לאחרונה ובמשך שנים הייתי סטודנטית באוניברסיטת בן-גוריון בנגב והתאמנתי בחדר הכושר שם. כעת אני עדיין גרה בבאר-שבע, אבל מחפשת עבודה במרכז. חשוב לי להתאמן כרגע, אבל אני לא יכולה להתחייב למנוי שנתי בשום מקום. אתמול דיברתי עם מישהו ברשת Great Shape בנוגע למנוי חצי שנתי. היתרון המשמעותי הוא שניתן להעביר את המנוי לסניף אחר כאשר אעבור. החיסרון הוא המחיר היקר יחסית למקומות אחרים בבאר-שבע (מנוי שנתי באוניברסיטה, בקאנטרי קלאב ובנאות מדבר עולה בערך כמו מנוי חצי שנתי ב-Great Shape ובמקומות הנ"ל יש גם בריכות שחייה ומגרשי טניס). חשוב לציין שגם אחרי שאעבור, אבקר בבאר-שבע הרבה, בעיקר בסופי שבוע, כיוון שאבי גר כאן. האם כדאי לעשות מנוי שנתי באחד מהמקומות הזולים יותר שציינתי, בידיעה שבעוד כמה חודשים כנראה שאשתמש בו לעיתים רחוקות מאד או לעשות מנוי שיכול לעבור איתי במקרה הצורך, אבל יקר יותר וללא גישה לבריכת שחייה? האם אתם מכירים עוד חדרי כושר בבאר-שבע מלבד הארבעה שהזכרתי? האם אתם יודעים לאלו בריכות באיזור באר-שבע ניתן להיכנס בתשלום חד פעמי? אשמח לעצה. תודה וחג שמח.
 

קינקי567

New member
אחותי,

כמה דברים: *אל תתקרבי לנאות מדבר!!! בעעע *הקאנטרי סביר אבל הוא מלא בכל המרוקאים של נאות לון,ואם תנסי להיכנס לשם בשבת צפויה לך חוויה לא נעימה. *יש גם את בית החייל- גרוע ביותר!!! מכונים נוספים: "אירוביקו" ליד קריית הממשלה. צפוץ שם פצצות ואין חדר כושר והם מגבילים אותך בחוגים. אם את גרה בנווה זאב אז יש אחד שכונתי- חובבני מאוד. רק חוגים של סבתות כזה. בריכות שניתן להיכנס חד פעמית: קאנטרי, בית החייל, נאות מדבר, אוניברסיטה(הכי סבבה). אה, נזכרתי, פתחו עכשיו "גו אקטיב" במגדלי רמב"ם החדשים(ליד צומת מוריה). שמעתי שהוא טוב.
 
כרגע לא מעניינים אותי חוגים

רק חדר כושר/ אתה בטוח שלאוניברסיטה ניתן להיכנס בכניסה חד פעמית? יש לך מושג על מחירים?
 

SaBaGMaN

New member
מסכים

איתך לגביי נאות מידבר,שמעתי שיש להם דיל טוב לחיילים,הגעתי למכון להעיף מבט וברחתי מישם! מכשירים מאוד ישנים,מאמן בעל מאסה מכובדת (של שומן) שאחרי 2 דקות של שיחה איתו ניראה שהוא לא יודע מה הוא עושה. זהו קאנטרי דווקה נחמד,מי שמיתאמן ברצינות יתעניין באוכלוסיה,בא עושה את האימון שלך והולך..מזה משנה מי מיתאמן שם אבל הם טיפה יקרים גרייט שייפ המכון הכי מושקע בעיר זה בטוח,והמחיר בהתאם..מה גם ששם האוכלוסיה לא יותר טובה מהקאנטרי מלא בפאקצות וערסטאיליסטים שרצו לעשות מנוי רק כי המכון קשור למועדון מוביל בעיר אנרג'ים שמעתי דברים לא רעים עליו,אבל לא יצא לי לבקר שם האוניברסיטה אותו דבר אני אישית בחרתי בלקנות כמה מוטות,כמה עשרות קילו של ברזלים,ספה ועוד כמה אילתורים..ובנתיים מרוצה ומגיע לתוצאות לא פחות טובות מעבודה במכון לסיכום אין המון אפשריות בב"ש
 

SaBaGMaN

New member
זה משורשר אליי?

כי לא זכור לי שרשמתי משו כזה,אגב אני בעצמי נימנה בין אוכליי המופלטות:)) מה גם שלא ניראה לי שהעדה המרוקאית היא השולטת ברחובות (יותר נכון גינות,בריכות) בנאות לון. שבוע טוב
 

pure_as_fire

New member
אני גם באר שבעי.

והתנסתי ברוב חדרי הכושר, קודם כול גו אקטיב - לא נפתח, וכנראה לא יפתח, יש להם איזה בעיה, הבנייה נפסקה באמצע. מאיפה ביררת שהוא כן נפתח ומתי ביררת? דבר שני, אם בכלל תעשי מנוי שנתי בגרייט שייפ, לא תוכלי להתאמן גם במרכז ובדרום באותו זמן? ממה שהבנתי זה כן, זה לא שתצטרכי להעביר פעם אחת ויותר לא תוכלי. אפילו שהמחיר יחסית יקר ואין בריכה שאר התמורה הרבה יותר גבוהה מכול חדר כושר אחר בב"ש, אני כרגע בגרייט שייפ אחרי שהייתי בהרבה אחרים, ולדעתי מנוי אחד קצת יקר יותר, עדיף מ2 שבטוח יהיו יקרים ממנו, הרי תצטרכי בדרום ובמרכז ממה שהבנתי, בסופו של דבר. בקשר לעוד, נראה לי יש בעיר העתיקה איפשהו את אנרג'ים, ויש עוד איזה אחד ברמה באזור עומר ששכחתי את שמו.
 
תודה רבה על התשובות

עומר קצת רחוק לי. אמנם יש לי מכונית, אבל הרבה פעמים ההבדל בין ללכת לחדר כושר ללא ללכת זה התעצלות. מה זה אנרג'ים? תודה על הרעיון לשאול אותם אם אפשר להתאמן גם בבאר-שבע וגם במרכז במקביל. אני בהחלט אברר ואם זה אפשרי זה די פותר לי את הדילמה.
 

יעל81

New member
אנרג'ים נוראי, אין לך מה להתקרב

לשם, וגם אין שם בריכה. גו אקטיב באמת לא פתחו. אני חושבת שהכי עדיף זה האונ' או גרייט שייפ, למרות שעל אף אחד מהם אני לא משתגעת.
 

atpaddict

New member
כבר אין מכוני כושר

קטנים שלא קשורים לרשת ולא דורשים התחייבות בסדר גודל של נישואין ?
 

twister15

New member
יש בעיה עם מרוקאים מנאות לון?

וחוצמזה ש91% מהאוכלוסיה של הקאנטרי הם רוסים
 

Freman1

New member
יש בעיה עם רוסים??? ../images/Emo88.gif

אני אישית מתאמן בבית החייל ודיי מרוצה, אבל זה גם כי הצרכים שלי דיי מוגבלים ובסך הכל לא הייתי ממליץ לרוב האוכלוסייה לעשות שם מנוי. בכל אופן, אם גרים באיזור נווה-זאב/שכונה ט', מתאמנים בעיקר משקולות, מעדיפים להתרכז באימון ולא לחפש כוסיות (כי אין שם) ומעדיפים חד"כ יחסית שכונתי עם מגוון סביר ביותר של משקולות ומכשירים ומספיק ספות יחסית לכמות המתאמנים אז זה אחלה מכון.
 
למעלה