דיכאון
שלום רופאת המשפחה שלי איבחנה אותי כדכאונית ושלחה אותי לפסיכיאטר לקבל תרופות מהדור החדש. שאלתי היא האם יש טיפול הומופאתי שיכול לעזור אני חוששת מהכדורים שהרופאה המליצה עליהם למרות שהיא אומרת שאין כל חשש והם כדורים מהדור החדש ללא תופעות לוואי . אני בת 34 נשואה. אני מרגישה באמת שאני צריכה טיפול ומעוניינת לקבלו. רוצה מאוד להריש טוב. תודה לכם.
שלום רופאת המשפחה שלי איבחנה אותי כדכאונית ושלחה אותי לפסיכיאטר לקבל תרופות מהדור החדש. שאלתי היא האם יש טיפול הומופאתי שיכול לעזור אני חוששת מהכדורים שהרופאה המליצה עליהם למרות שהיא אומרת שאין כל חשש והם כדורים מהדור החדש ללא תופעות לוואי . אני בת 34 נשואה. אני מרגישה באמת שאני צריכה טיפול ומעוניינת לקבלו. רוצה מאוד להריש טוב. תודה לכם.