כן
את מדברת במילים של איש מקצוע, ובעיניי קשה לתרגם את זה לשפה פשוטה, ולכן היה רצוי שתשתמשי יותר בדוגמאות,
את משתמשת בדוגמה בסעיף א', ורצוי שתגדילי ותוסיפי.
הביטויים 'להמשיך להיות נוכחים', ו'לעבוד עם הקולות' הם שפה יפה ואני בעד, אבל להבא רצוי שתשתמשי גם במילים פשוטות, כי הדגש החשוב כאן הוא משמעות המילים ולאו דווקא המילים עצמן. אני חושב שזה מעצים את ההבנה של הדברים, ומשדרג אותנו.