דייייי נמאס לי!!!

דייייי נמאס לי!!!

כול עם שאני מנסה ווילד אני מגיע למצב של שיתוק שינה ונשאר ככה כמה שעות ושום דבר לא קורה!!!!!! אני אפילו לא מגיע להזיות! ניסיתי אתמול את השיטה של המוזיקה וקרה לי אותו דבר רק שהגעתי לשיתוק שינה יותר מהר אבל עדיין לא הצלחתי להגיע לחלום או אפילו לחלק של ההזיות! ואני נשאר ככה אפילו שלוש שעות ושום דבר לא קורה עזרה....
 

Alistan

New member
בבקשה תתנו לי עצות...

ותגידו לי למה אני לא מצליח לעבור את השלב של שיתוק שינה ונתקע בו?
 

שריר

New member
אין לי מושג,

ץנסה לדמיין את עצמך נכנס לתוך חלום תרגיש את זה לי היה קטע שהייתי מתעורר לתוך שיתוק וראיתי הכל לבן תנסה לראות את החלום אל תחכה אלה תנסה להיכנס אליו
 

Alistan

New member
איך אני רואה שהחלום מגיע אליי?

לאהבנתי אני אמור באמת לראו אוו לוקח צורה ממשית נגד עיני(הסגורות)??
 

_נסיאל

New member
רוני זה נסיאל הצלחתי להכנס

מה המצב אצלנו הכל בסדר (אני בחיספין) תשאיר לי את הכתובת של האתר שלך
 

Alistan

New member
נו....

בחיית תנו כמה עצות..... אני עוד רוצה לנסות היום עוד פעם ווילד ומה הטעם אם אני לא אדע מה אני עושה לא בסדר
 

WINGS

New member
עצות

בדר"כ זה אמור לקרות אוטומטית, אבל אם לא... תחשוב על מה שאתה רוצה לראות, אפילו תגיד את מה שאתה רוצה לראות ותתכוון לזה. כידוע, במצב הזה לפקודות הקוליות יש עוצמה אדירה. זה יכול להכניס אותך לחלום. אבל זהירות !! במעבר בין הווילד לחלום אתה עלול לאבד את המודעות וליפול לחלום רגיל, אז תשמור על המודעות בכוח. דבר אחר שאתה יכול לעשות במצב הזה שאתה תקוע בו, שזה מצב די מבורך זה לנסות לעשות מסע אסטרלי. אני עושה זאת ע"י נסיון לזוז, כאשר אני מגיע למצב שנדמה לי שהגוף הפיזי זז, כאשר בעצם הגוף האסטרלי זז. בהצלחה
 

Cheetah

New member
ההמממ ווינגס

אני משתמש ברעיון של יציאה מהגוף כדי להתחיל חלום צלול מהמצב הזה או מצבים דומים. כלומר להתחיל ב"כוח", חלום למקד את המחשבה על משהו מסויים קרוב לי, מה שיגרום להתחלת חלום צלול. מהמצב הזה, אפשר להתחיל חלום צלול שמתחיל ביציאה מהגוף. אבל להתחיל מסע אסטרלי זה קצת יותר מסובך, אבל בכלל לא בלתי אפשרי. אבל רק שתדע אם אתה מצליח "לצאת" מהגוף, ולזוז עם הגוף הלא פיזי במקרה הזה, לדעתי יכול מאוד ליהיות שזה רק חלום. בכלל עשיתי כבר עשרות יציאות כאלה מהגוף(זה דרך שבה אני "מכריח" התחלה של חלום), וממש לא נראה לי שכולם היו "מסע אסטרלי"
 

WINGS

New member
תבדוק את זה.

אולי באמת חלקם הם בעצם חלומות צלולים. או שאתה נופל מזה לתוך חלום.
 

Dazed&Confused

New member
טוב, אני חייב להגיד לכם משהו.

לפי דעתי ונסיוני זה ממש לא טוב לנסות ווילד לפני שהיו כמה חלומות צלולים, מצטער, אבל ממש לא.
 

Alistan

New member
אז איזו שיט כדאי לנסות?

לא נראה לי שהמילד כול כך שיטה שפועלת....
 

Dazed&Confused

New member
אז ככה

קודם כל, מילד דווקא כן פועל, ובכלל זה טוב להתעורר אחרי חמש שש שעות ואז לחזור לישון שוב עם כוונה לחלום צלול. לשחזר חלום שהיה קודם ולדמיין אותו יכול להיול גם יעיל כמו כשעושים שמילד. בדיקת מציאות, אולי זה לא נראה אבל באמת זה דבר מאוד יעיל. תנסה לפתח את זה, להיות מודע לעצמך, לשאול את עצמך כל הזמן: איפה אני עכשיו? מה קורה איתי ברגע זה? אני ער או חולם? כל זה מאוד יקרב אותך לחלום צלול, וגם יעזור בחיים. שלך, b o a z
 
למעלה