Night of the dead
New member
דייייי נמאס לי!!!
כול עם שאני מנסה ווילד אני מגיע למצב של שיתוק שינה ונשאר ככה כמה שעות ושום דבר לא קורה!!!!!! אני אפילו לא מגיע להזיות! ניסיתי אתמול את השיטה של המוזיקה וקרה לי אותו דבר רק שהגעתי לשיתוק שינה יותר מהר אבל עדיין לא הצלחתי להגיע לחלום או אפילו לחלק של ההזיות! ואני נשאר ככה אפילו שלוש שעות ושום דבר לא קורה עזרה....
כול עם שאני מנסה ווילד אני מגיע למצב של שיתוק שינה ונשאר ככה כמה שעות ושום דבר לא קורה!!!!!! אני אפילו לא מגיע להזיות! ניסיתי אתמול את השיטה של המוזיקה וקרה לי אותו דבר רק שהגעתי לשיתוק שינה יותר מהר אבל עדיין לא הצלחתי להגיע לחלום או אפילו לחלק של ההזיות! ואני נשאר ככה אפילו שלוש שעות ושום דבר לא קורה עזרה....