דייייייייייייייי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

אילה!

New member
דייייייייייייייי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

למה כל צריך להיות חרא אני לי יכולה יותר שוב היה כאן מטען והאבא המגניב שלי תמיד צריך להיות במקומות עם הפיגועים אני כבר לא מסוגלת יותר אני כבר יומיים לא ישנה לא מסוגלת דיברתי עם איזה חייל הוא סיפר על חבר שלו מת הכל חזר אליי נפתלי ואלירן ודני ודורון והרב ליברמן והרב ארלינג הכל היה נוראי ש-ח-ו-ר
 
(((((((((((((אילה))))))))))

נשמה שלי, אחרי שהרגשתי פעם ראשונה בחיי מה זה פיגוע, ומה זה הפחד הזה שקורה משהו לאמא, אני ממש מרגישה מה עובר עלייך, ואת עוברת את זה המון. אילה את ממש חייבת לדבר עם משפחתך, על כך, אולי תעברי מקום מגורים לתקופה לבני משפחה אחרים או מסגרת מסוימת....את חייבת קצת שינוי. מה אומר לך אילה את לא יכולה לקחת בגילך על נשמתך וליבך את כל תוצאות הפיגועים וההרג המזויעים, תנסי פחות להתעניין במה שקורה, פחות לדבר עם החיילים, את סופגת אליך המון. תתרכזי יותר בעצמך אין ברירה נשמה, את חיה במציאות איומה, ואני בטוחה שהיא זמנית ויהיה בעתיד הקרוב איזה שהוא הסדר ביטחוני, את חייבת להחזיק מעמד. אוהבת אותך רחל-נשמה
 

אילה!

New member
את לא מבינה

אני לא יעבור לתקופה אפילו הכי קצרה למקום אחר אני לא יכולה להיות יותר מדי מגעילה ולהשאיר את החברות מאחרוה אבל נ-מ-א-ס---ל-י אני רוצה למות עכשיו שפתאום יקרה איזה משהו ואני יהיה מתה אני לא ידע יותר מה זה פיגוע אני לא ידע יותר מה זה תאונות דרכים אני לא ידע יותר מה זה העולם הזה עדיף להשרף בגהנום מאשר להשאר בגהנום כאן הוא יותר נוראי מכל דבר אחר אפילו תנוקות מתים אמהות בוכות וילים יתומים אני לא עומדת בזה יותר החיים הם משימה קשה מדי בשבילי ואימא רוצה שאני יעבור את המשימה הזאת אבל נשברתי התרסקתי נמאס לי נגמרו לי הכוחות
 
אילה מתוקה

את אומרת ``אני לא אעבור לתקופה אפילו הכי קצרה למקום אחר אני לא יכולה להיות יותר מדי מגעילה ולהשאיר את החברות מאחרוה`` ומה יקרה אם תעשי משהו לעצמך? הרי הן תישארנה מאחור .... את לא חייבת לדאוג לכל הצער והעצב שקורה מסביב,את לא אלוהים, נגמרו לך הכוחות, מגיע לך עכשיו לנוח לתת לאחרים לשאת את דאגות העולם על כתפיהם והם יעמדו בזה, גם אם את תנוחי קצת. תרשי לעצמך עכשיו לנוח, לאגור כוחות, לקבל עזרה, כדי שתוכלי בעתיד להמשיך לעזור ולדאוג לאחרים מה את אומרת? רחל-נשמה
 

אילה!

New member
את בכלל לא צודקת

את לא מכירה את אילה של פעם אבל כן מכירה אותה זאת אילה שצוחקת אילה שמחה תמיד כשרצו לתאר אותי כולם סיפרו כל החיוך תמיד חייכתי הייתי החזקה מבין כולם כל מי שרצתה עזרה באה אליי אבל אני נשברתי ואני לא יכולה להרוס להם עכשיו עוד מעט אני ימות אולי עוד שבוע או עוד חודשיים, אני לא יודעת מתי אני רוצה שאילה בסוף שלה תהיה דומה לאילה בהתחלה שלה
 
אילה מצויין אז כדי להשיג את רצונך

``אני רוצה שאילה בסוף שלה תהיה דומה לאילה בהתחלה שלה`` ``אילה שצוחקת אילה שמחה `` את צריכה לקחת למען עצמך פסק זמן, מלעזור לעולם, לדאוג לעצמך, לקבל עזרה למען עצמך, לאגור כוחות, להתחזק ולחזור לחייך.לחזור להיות אילה של פעם. מה את אומרת?
 
למעלה