דייט שלישי ואין התקדמות לשום מקום. יש טעם להמשיך?

תומאס

New member
הופעה של הפט שופ בויז. אני אגיד לך למה אני לא חושב שהיא

הייתה צריכה לשלם לכרטיס של ההופעה:
אני קניתי את הכרטיסים מזמן, הרבה לפני שהכרתי אותה, ואחרי שנפגשנו בפעם הראשונה, חשבתי שיהיה נחמד ללכת ביחד להופעה ואמרתי לה "יש לי כרטיסים להופעה, בא לך ללכת?". בעיני זה קצת שונה מאשר שהייתי שואל אותה אם בא לה ללכת ורק אחר כך מזמין את הכרטיסים.
כשאני מסתכל על כל דייט בפני עצמו - אין לי בעיה.
אבל כשאני מסתכל על שלושת הדייטים ביחד, ובאף אחד מהם היא אפילו לא הציעה לשלם - זה קצת לא מנומס בעיני.
לגבי זה שאני "מקלקל" לשאר הגברים - יש בזה משהו. אבל שאר הגברים מקלקלים לי כשהם משקרים לבחורות ואומרים שהם מחפשים קשר רציני, כשהם בעצם מחפשים רק סקס.....
 

tal902

New member
הבנתי את עניין ההופעה

לפחות אמרה לך שהיא מעריכה את זה שהזמנת אותה על חשבונך להופעה? מעבר לתודה רישמית שכזאת.
 
יש פה כמה עניינים

הקשר הזה לא הולך לשום מקום. לא מבין מה ההתלבטות בכלל. לפי מה שכתבת פה היא מחזיקה ממך גג ידיד לקצת צחוקים + הטבות על חשבונו. אז למה לא להמשיך להפגש איתך?
נכון, לא חייבים מגע מיני אחרי פגישה אחת, אבל גם הבחורות הכי סגורות\חשדניות\וואטאבר שהייתי איתן - כשהן רצו, אז היה לפחות חיבוק או נשיקה כבר בפגישה הראשונה או גג בפגישה השניה אם. ופה אתה כותב שהיא לא ביישנית ולא סגורה ועדיין אין מגע מינימלי אפילו אחרי 3 פגישות. תתעורר.
מה שכן, שני דברים שהעלו אצלי תהיה:
א. מה זה 'בית קפה כבר היינו, הופעה כבר היינו'? אז מה אם הייתם. אי אפשר ללכת שוב? אתם מסמנים 'וי' על אתרים בחו"ל? לי קרה לא פעם שאחרי פגישה ראשונה מוצלחת חזרנו ל'זירת הפשע' מהדייט הראשון. סרט זה סבבה, אבל אם באמת בא ללכת ולא בגלל שבגלגל הענק היינו ובמכוניות מתנגשות גם היינו.
ב. אז מה אם היא שאלה אותך איפה חנית? להבא תשאל אם בא לה לשבת איפשהו. רבאק, הייתם בסרט. גם אם הוא היה חרא מחליפים חוויות, וזה פותח צוהר לדבר על עוד סרטים, לראות מה היא אוהבת, מה היא פחות אוהבת. לא חייבים להגיע לשיחת נפש. ואם היא אומרת שלא בא לה, ככה אתה יכול להיות משוכנע שזה כלום ושומדבר.
למרות שכמו שכתבתי - במקרה דנן, שחרר. היא לא רוצה אותך.
 

תומאס

New member
אני מסכים איתך כמעט על הכל. אני אענה על שתי הנקודות שכתבת

1. כשכתבתי "בית קפה כבר היינו......" הכוונה הייתה שנראה לי קצת "משעמם" או "שגרתי" להיפגש פגישה ראשונה בבית קפה ואז אחרי כמה ימים להיפגש פגישה שנייה או שלישית שוב בבית קפה. זאת רק דעתי.
אני חושב שאם עושים דברים שונים, בעיקר בתחילת הקשר, אז רואים את הבן אדם בסיטואציות שונות ואחרות, ויותר צדדים באופי שלו נחשפים. ככה לפחות אני חושב.
2. לגבי זה שהיא שאלה אותי איפה חניתי - כשקבענו להיפגש לסרט, שאלתי אותה אם היא תרצה להיפגש לאכול לפני הסרט והיא אמרה שהיא לא תספיק.
קח את העובדה הזאת, תוסיף את העובדה שהיא יודעת שנסעתי שעה כדי להגיע ויש לי נסיעה של עוד שעה לחזור, ותבין שאם היא לא הציעה לשבת באיזה מקום אחרי הסרט, או סתם לטייל בחוף הים או משהו, ומה שהיא בוחרת לשאול זה איפה חניתי - אז ברור שהיא לא רוצה שיהיה המשך לערב הזה.
ההכוחה הכי טובה זה שאני לא יצרתי איתה קשר מאז, וגם היא לא יצרה קשר איתי.
 
שורה תחתונה - טוב שחתכת

אבל נשאלת השאלה - נגיד שהיא היתה מתקשרת בזמן הזה ורוצה לקבוע איתך לסופש הקרוב למשל, היית מסכים?
 

תומאס

New member
אם היא תתקשר עכשיו, אחרי 5 ימים - לא. אם הייתה מתקשרת אחרי

יום או יומיים, אז הייתי מסכים בתנאים מסוימים. תלוי איפה היינו נפגשים ומה התוכניות - רק בשביל הספק הקטנטן שאולי אני טועה.
אבל זה לגמרי תיאורטי כי היא לא התקשרה ועכשיו כבר מאוחר מדי מבחינתי.
 

am i am i

New member
אני ממליץ לך לדבר איתה על זה

על שני הדברים שרשמת, זה יגרום לך להבין איפה הדברים עומדים.

אם היא בסך הכל מוצאת חן בעינייך, אז אל תדאג סקס בסופו של דבר יגיע.
 

תומאס

New member
עברו כבר 4 ימים מאז. אם היא לא יצרה קשר אז היא לא מעוניינת.

(אני מזכיר שזה היה דייט שלישי ולא דייט ראשון, והיינו מתכתבים כל יום).
אז אני מוותר.
ואגב - לא הפריע לי זה שלא היה סקס. הפריע לי שלא הייתה התקדמות בקירבה בינינו.
 

am i am i

New member
לא נכון.

גבר הוא זה שמתקשר ומחזר, ככה זה עם רוב הבחורות.
חוסר התקדמות בקירבה ביניכם זה אומר שסקס כשיגיע יגיע יותר מאוחר.

בכל מקרה, אם היא בסך הכל נראית לך - צור איתה קשר, ואם הדברים שרשמת מפריעים לך אז דבר איתה על הדברים האלו כמו שדיברת כאן בפורום.
 

תומאס

New member
אז פה אנחנו לא מסכימים :)

אני חושב שמקובל שגבר יצור קשר אחרי הדייט הראשון.
אבל לא אחרי הדייט השני והשלישי.
וגם כל השבועיים האלה שהיינו בקשר, היו מקרים שהיא סימסה לי ראשונה.
אז אם היא בוחרת לשתוק כבר 4 ימים זה אומר משהו.
לגבי הסקס - כמו שכבר כתבתי, מבחינתי כשכתבתי שלא הייתה קירבה ואינטימיות, לא התכוונתי לסקס. התכוונתי למגע פיזי ורגשי. אפילו ליטוף, חיבוק, משהו בסגנון - לא היה. בטח שלא נשיקה.
 

Annabella1

New member
כן ולא

חוסר ההתקדמות זה סימן לאי התאמה ביניכם. אי התאמה שקיימת מהרגע הראשון ותימשך, אם באמת תמשיכו את הקשר, גם הלאה לשארית הזמן שלכם ביחד (גם אם יצא שתתחתנו בסוף זה ישאר).
ואי ההתאמה שקיימת ביניכם, וזו גם הסיבה שהקשר לא מתקדם לשום מקום, היא שכל אחד מכם מצפה שהצד השני יקדם\יסחוב את הקשר הזה על הכתפיים שלו\ה.
זה תמיד ישאר.
הלקח שאתה יכול לקחת מהחוויה הזאת, הוא יותר לגבי איך אתה מתנהג בסיטואציה של דייטים. תדע שיש לך ציפייה מהצד השני לקחת עניינים לידיים ולכן לא תתאים לך מישהי שמצפה בדיוק את אותו הדבר ממך.
אתה יכול להתנהג שונה, ולהיות פחות חששן\ פחות פוחד מהמילה "לא" ויותר מוביל, אבל זה תמיד יהיה התנהגות חיצונית ושונה מאיך שאתה באמת בפנים. אז מה שאתה צריך לחשוב הוא האם מתאים לך לשנות את החלק הזה בהתנהגות שלך או לא.
 

תומאס

New member
תודה על ההסבר והניתוח. באמת לא בציניות.

זה לא שיש לי ציפייה מהצד השני שייקח את העניינים לידיים. בכלל לא.
א ב ל זה נכון שאני לא אזום מגע (אפילו ליטוף) אם אני לא ארגיש שהבחורה מעוניינת. איתה לא הרגשתי באף דייט שהיא מעוניינת.
בהתחשב בזה שבחלק גדול מהדייט הראשון שלנו, השיחה הייתה על הטרדות מיניות במקומות עבודה, והיא אמרה שהיא שונאת שנועצים בה מבטים, ושיש גברים שמרשים לעצמם לשלוח ידיים, אז ברור שאחרי שיחה כזאת, אני לא אחשוב אפילו על ליזום משהו.......
ואם אני אתייחס לשאלתך באופן כללי ולא ספציפית למה שהיה עם הבחורה הזאת, התשובה היא לא. אין לי כוונה לשנות את ההתנהגות שלי. לא בגלל שאני חושב שהיא כל כך טובה. אלא בגלל שאני חושב שבעידן של היום, אני מעדיף לא לעשות שום צעד שיכול להתפרש אצל הצד השני כמשהו מטריד במקרה הרע או סתם לא נעים במקרה הטוב.
אני יודע שהרבה פעמים "פספסתי" ככה בחורות, שבדיעבד רצו וציפו שיהיה מגע, ואני לא קלטתי את הציפייה הזאת שלהן, ועדיין אני מעדיף את זה מאשר בחורה אחת שתחווה איתי סיטואציה לא נעימה אפילו של ליטוף ביד שהיא לא מעוניינת בו.
ואני מדגיש שוב - אין קשר למה שהיה עם הבחורה הזאת, שבכל מפגש בחרה להתחיל ולסיים אותו עם לחיצת יד. לא נשיקה על הלחי ואפילו לא חיבוק קטן.
 
למעלה