דיוק, איפה נעלמת לי?...בעיה !!!
שלום רב, נדרשתי לעשות Restart לאחר עדכון מערכת. המסך נסגר, מאידך מנורת המסך והמחשב נשארו דלוקים. לאחר מספר דקות נאלצתי לסגור את המחשב ידנית ולהפעיל מחדש את המחשב. לאחר מכן נעשה העדכון. האם קרה משהו למערכת הכיבוי וההפעלה?? מערכת ההפעלה תקינים, הכיבוי הרגיל תקין. ניסיתי לעשות הפעלה מחדש , (רגיל) נכבה והופעל מחדש כרגיל. המקרה חזר על עצמו פעמיים בעת עדכוני מערכת אוטומטיים. בתודה איטה
שלום רב, נדרשתי לעשות Restart לאחר עדכון מערכת. המסך נסגר, מאידך מנורת המסך והמחשב נשארו דלוקים. לאחר מספר דקות נאלצתי לסגור את המחשב ידנית ולהפעיל מחדש את המחשב. לאחר מכן נעשה העדכון. האם קרה משהו למערכת הכיבוי וההפעלה?? מערכת ההפעלה תקינים, הכיבוי הרגיל תקין. ניסיתי לעשות הפעלה מחדש , (רגיל) נכבה והופעל מחדש כרגיל. המקרה חזר על עצמו פעמיים בעת עדכוני מערכת אוטומטיים. בתודה איטה