דיוני סדרות #78

מילי08

Well-known member
כי כול מה שנשאר לי זה סנדרסון וזה שעתיים אז באמת שאין לי משהו יותר טוב לעשות.

זה כאילו בינוני למטרת בינוניות, אין דרך אחרת לתאר את זה. אין שום מאמץ לעשות את זה טוב או להשקיע בכתיבה.

אז גארלט וסירי מגיעים לקר מוראן, הוא עדיין מפשיל שרוולים ועדיין יש לו תחבושת על המכנסיים. בטח לקח להם כמה שבועות להגיע אז או שהפצע לא מחלים וכדאי שיראה רופא או שזה חלק עכשיו מהתלבושת שלו? כאילו זה לא ברור.

ואז יש קטע גברי טיפוסי ואיזה מישהו חוזר ואז הוא עושה מסיבה ויש מלא נשים עם חזה חשוף, כי זה כיף להחפיץ נשים חסרות שם. 2021 אבל מרגיש כמו משרד בשנות ה-60' ואז גם אותו אחד אומר לגארלט שאם הוא היה מוצא נסיכה הוא היה אונס אותה, כמובן מי אמר שהאבירות מתה?

ואז ההוא הפך למפלצת, סירי מקשיבה לגארלט שנשארת בחדר שלה בזמן הוא נלחם במפלצת, הוא הורג ואותו ואז בסוף הפרק הם מתאמנים.

והיה גם משהו עם ינפר, אבל אין לי שמץ של מושג מה זה היה או מה הקטע רק שבסוף הפרק אין לה יותר כוחות. באסה?

נמשיך הלאה, כי זה לא שיש לי מה לחפש בחוץ בכול מקרה במזג אוויר כזה.
סיכום מושלם! נראה לי שאני מכריזה עליך כמבקרת הטלוויזיה המצטיינת שלנו :-D
הכמה הערות שלי:
-לא אמרו שכל הוויצ'רים הם עם שיער לבן ועיניים מוזרות? או שאמרו את זה רק על גראלט.
- אני לא יודעת למה גרלאט מתעקש לא להסיט את השיער מהעיניים. הוא אמור להיראות סקסי ככה? כי גבר עם שיער ארוך זה לרוב לא
- סירילה היא הקלישאה של של נסיכה אבל עשוי בצורה גרועה. בעיקר כשהיא אומרת משפט של - בסינטרה הייתי הולכת למסיבות |גלגול עינים|
- הנה, גם אני כתבתי בפתקים שלי ששוב מראים נשים ערומות, כי למה לא. העיקר שהגברים נשארים לבושים וצנועים. וכדי שיהיה מעניין, אז הן גם מדברות כמו פקאצות מודרניות. גם המכשפה מההזיה של ינפר דיברה כמו פקאצה וזה מביא לי עצבים.
- הדיאלוגים! הו הדיאלוגים. איך זה הלך - אחת הזונות אומרת להוא שהפך לעץ משהו בסגנון - תן לי להתמודד עם חיית העץ שלך/ כלי העץ שלך |גלגול עיניים||גלגול עיניים|
 

מילי08

Well-known member
בינוני פלוס כזה.
את ממש נדיבה
אז עובר משהו כמו חודש(?)
כרגיל, אנחנו צריכים לנחש בלי שום דרך לדעת. אף אחד לא מזדקן או משתנה ואין שום חיווי של זמן
היא גם לובשת שמלה מזעזעת, שאני בטוחה שצריך כישוף או נס כדי שלא תחשוף פטמה בטעות. אני לא לסבית אבל עדיין לא הפסקתי להסתכל על החזה שלה וחיכיתי שהיא תחשוף לפחות חלק מהפטמות שלה. בצילומים בטוח זה קרה ופשוט השאירו את זה בחוץ, זו תקלת מלתחה שרק מחכה לקרות.
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
גם אני לא יכולתי להסיט מבט מהדבר הנוראי הזה ותהיתי מתי הכל יצוף למעלה
אצל גראלט וסירי, הרבה יותר מעניין. קודם כול
אויש.. גם זה עייף אותי. עוד קלישאה. מפרינססה מפונקת היא פתאום הופכת לאיזו באד אס שיכולה להצליח רק אם מרגיזים אותה כי היא חייבת להוכיח את עצמה. אה, וגם הקטע של השיעול כל פעם שנופלת. כי מסתבר שנפילות משפיעות על ריאות ולא נגיד, על הראש או האיבר שחטף מכה. וגם הוויצ'ר המניאק הג'ינגי' פתאום חבר שלה ומעודד אותה
חד גדיא חד גדיא.
חח, ממש. וטוב שהמפלצת לקחה את הזמן מול סירי כדי שלגראלט יהיה מספיק זמן לבוא ולהציל את המצב
ועוד כמה הערות:
שוב יש מילים שנשמעות תלושות ולא שייכות ליקום שלהם. פעם קודמת זה היה אבולוציה. הפעם דיברו על 'הסבר מדעי'. עכשיו, יכול להיות שביקום שלהם יש מדע ואבולוציה אבל מן הסתם זה יהיה שונה ממה שאנחנו מכירים ותסריט שמכבד את עצמו היה מנסה לפחות להסביר את זה. אבל התסריט כל כך רדוד שמה אני מצפה בעצם.
הקוסמת הראשית- אף פעם לא הסבירו לנו מה גורם להרגיש כזאת אהבה לינפר לעומת שאר הבנות. כמו שלא הסבירו למה גראלט דלוק עליה. אבל לפחות לגביו אני יכולה לנחש שזה בגלל שהיא נופפה בשדיים שלה מולו והוא הסתנוור. עם הקוסמת הראשית אין הסבר ברור.
מה שכן, במועצה ההזויה שלהם, מזל שינפר ידעה להיכנס בדיוק ברגע הנכון כדי להכריז שהיא לא מתה. אולי היא חיכתה מחוץ לדלת כדי לתזמן את הכניסה שלה אבל זה סיכון כי אולי לא היו מדברים בכלל על הקוסמות שמתו
- קלישאה נוספת - בנות נכנסות ערומות לבריכה ומצחקקות בלי סיבה |גלגול עיניים| אבל היי, ינפר לא התפשטה!
 

מילי08

Well-known member
אבל האמת שאני יותר נוטה ללקרוא את הספרים במקום. גיס שלי קורא אותם והוא עכשיו באחרון.
רעיון טוב. גם אני רוצה לקרוא אותם
אבל אני יכול להבין שמישהו עם חזון כזה גדול ושמצליח לעשות את מה שהוא עשה מקבל הערצה גדולה ועוקבים רבים [אינארוס]
ברור אני מבינה את זה. אני פשוט לא מתחברת לבחירה הליהוקית שעשו
זה דווקא אני מבין. זה אבא שלו שהוא גם גיבור ענק ומה שכל אדם מגדיר אותו לפיו. והוא גם המשפחה היחידה שיש לו לאור זה שהוא מרגיש שאמא שלו נטשה אותו.
גם את זה אני מבינה. ההערה שלי היתה לגבי העובדה שהשחקן גרוע ולא מצליח להראות שהוא מפחיד
בובי הגיעה לרוסינטה ועזרה להם לתפוס את הספינה של מרקוס שיירטה אסטרואידים על כדור הארץ.
מצד אחד ממש שמחתי שהיא שוב על הרוסי, אבל זה עצוב שהיחסים שם כל כך השתנו וכאלה קרירים.
אגב, אהבתי שדיברו שוב על אלכס (הפעם או בפרק הקודם, לא זוכרת). השחקן הוא דוש אמיתי, אבל הדמות היתה נהדרת וחיכיתי כבר בסוף העונה הקודמת שיהיה איזה קלוז'ר והתייחסות אליו כחלק חשוב בצוות.
חוץ מזה היה עוד קצת על עולם זר שבו ילדה מתעסקת עם חיות חייזריות...
זה ממש מסקרן. בטוח קשור לפרוטומולקולה איכשהו. אבל מעניין אם לילדה עצמה יש איזה תפקיד חשוב
ומה שגיליתי עכשיו ולחלוטין לא נתפס זה שלעונה הזאת יש רק 6 פרקים.
דייי, אוף :-( ממש לא נתפס
אבל יש גם את כל העניין עם עולמות אחרים, פרוטומולקולה, שערים ודברים.
וזה מרגיש בקושי מספיק מקו בשביל סגירה משמעותית בשביל הדמויות הראשיות שלנו.
ממש! אני מקווה שלא יחרבנו לנו את הסוף
 

snirf

Active member
לאן נעלמו הצופים של "הד קולך"? הסדרה הסתיימה...ולא ראיתי תגובות מאז פרק 4 :unsure:
@dory30 @טוני החתול

וול, אז אני אישית פרגנתי ל"כאן" בעמוד הפייס שלהם על הסדרה...אני חושב שזה היה הכרחי, היות והיא לא זכתה לבאזז כמו שאר הסדרות שלהם- קופה ראשית, מנאיכ, עלומים וכו'...זה לא ברור מאליו שהם נותנים במה לסדרה כזאת שהיא עניין של טעם, יש לה אופי שהוא יותר אירופאי בבימוי/צילום/תסריט (על אף המטען הישראלי שיש בה כן?)...זה יפה בעיניי ש"הד קולך" מצאה במה ב"כאן" והלוואי והם ימשיכו לשמור על וורסטיליות וגיוון שכזה...סדרות שיתאימו לכל הקהלים, ולא רק כאלו שהן מיינסטרים.

הסדרה אומנם לא אוטוביוגרפית, אך קשה להתעלם נגיד מהדמיון החיצוני של ארי שמר לאריק אינשטיין נגיד או לאיזשהו גדול זמר ישראלי מהעבר...דווקא הבחירה "בהשראה" עם דמויות מומצאות נותן לדעתי לתסריטאים איזשהי דרך להעביר ביקורת באמצעות זה.
נגיד לא אהבתי בכלל את הטוויסט בפרק 9 שגורמת לאדמה של שלוש הדורות להישמט מתחת לרגליהן, ובעצם להפוך לגמריי את מה שחשבנו על ארי שמר...יש בזה משהו שמאלני/ביקורתי בעיניי לרמוז שכל הקלאסיקה הישראלית היא "מועתקת"/ניזונה ממוזיקה ערבית...כדברי הביטוי "לחן עממי".
למען האמת, זה מרגיש לי פוליטי ולא אהבתי -גם אם מדובר בגילוי ש"מדובר על שיתוף פעולה בין ישראלי לערבי".
נכון. זה טוויסט מעניין והרי בכל מיני ביקורות קראתי שהסדרה מנומנמת ואין מספיק דרמה...אבל בגלל המטען הפוליטי שכרוך בכך, שוב לשלב דו-קיום עם ערבים גם בסדרה כזאת- מעצבן בעיניי.

אם נתעלם מכך, אני חושב שלסדרה יש רבדי עומק מעניינים כפי שהתנקזו בסיום- ארי שמר היה אמביוולנטי לגבי המוזיקה: מצד אחד חי ונושם מוזיקה זה בדם שלו, אך מצד שני- קשה לו עם התהילה שנלווית לזה (אך לאור הטוויסט שמשנה הכל- ייתכן שבכלל מדובר ברגשות אשם? והוא מרגיש מזויף שהתהילה לא מגיעה לו...בגלל שהמוזיקה איננה מקורית? נקודה למחשבה שעלתה לי).
האמביוולנטיות הזה מלווה גם את הדור הבא- קובי, אך מכיוון קצת שונה: יש לו הרבה ביקורת על המיינסטרים וכוכבי האינסטנט, אך בניגוד לאביו- הוא רוצה ונהנה מהתהילה גם אם זה במחיר של "גניבת" שיר מאביו (כי המוזיקה שלו עצמו - לא מצליחה).
ויש את לני- שגם בו יש את אותה אמביוולנטיות: מצד אחד המשקל של הדורות לפניו שדוחפים אותו לכיוון אחד- של העבר, הקלאסיקה והנוסטלגיה שהוא אוהב...אך מצד שני הוא נער שנסחף אחרי המיינסטרים של היום. זה בא לידי ביטוי גם בבחירת השיר באודישן- שבסוף הוא נכנע לזרם הקידמה ומה שמצופה ממנו בתכנית הריאליטי.
ודווקא בפרק האחרון, בשיא- הוא מחליט לדבוק באמת שלו, על אף שיכול היה לנצח בתחרות... וכסמל אומנותי הוא גם יוצא "עירום" לבמה (עם מכנס, בכ"ז-גילו הצעיר)

הדקות האחרונות של הפרק ממחישות שבכל הדורות- המוזיקה זורמת בדמם וזה חזק מהם. אומנם קובי הבטיח שלא ישיר עוד לעולם, אך הוא הולך לפאב נידח ומבצע שיר שלו...לבסוף גם הוא נכנע- ומבצע שיר של אביו.
כאן ראוי לציין את הפסקול המיוחד שיצרו לסדרה. פסקול שבהחלט תורם לאווירת הקלאסיקה והנוסטלגיה שאפפה את הסדרה.
חייב גם לציין שהצליחו לשמור על הדמות של ארי כחמקמקה, אחת כזאת שלא לגמריי ניתן לתהות על קנקנה...אני לא מרגיש שבאמת הצלחנו להכיר את ארי לאורך הסדרה, מהם התחושות והרגשות שלו..וזה מעניין.
 
לאן נעלמו הצופים של "הד קולך"? הסדרה הסתיימה...ולא ראיתי תגובות מאז פרק 4 :unsure:
@dory30 @טוני החתול

וול, אז אני אישית פרגנתי ל"כאן" בעמוד הפייס שלהם על הסדרה...אני חושב שזה היה הכרחי, היות והיא לא זכתה לבאזז כמו שאר הסדרות שלהם- קופה ראשית, מנאיכ, עלומים וכו'...זה לא ברור מאליו שהם נותנים במה לסדרה כזאת שהיא עניין של טעם, יש לה אופי שהוא יותר אירופאי בבימוי/צילום/תסריט (על אף המטען הישראלי שיש בה כן?)...זה יפה בעיניי ש"הד קולך" מצאה במה ב"כאן" והלוואי והם ימשיכו לשמור על וורסטיליות וגיוון שכזה...סדרות שיתאימו לכל הקהלים, ולא רק כאלו שהן מיינסטרים.

הסדרה אומנם לא אוטוביוגרפית, אך קשה להתעלם נגיד מהדמיון החיצוני של ארי שמר לאריק אינשטיין נגיד או לאיזשהו גדול זמר ישראלי מהעבר...דווקא הבחירה "בהשראה" עם דמויות מומצאות נותן לדעתי לתסריטאים איזשהי דרך להעביר ביקורת באמצעות זה.
נגיד לא אהבתי בכלל את הטוויסט בפרק 9 שגורמת לאדמה של שלוש הדורות להישמט מתחת לרגליהן, ובעצם להפוך לגמריי את מה שחשבנו על ארי שמר...יש בזה משהו שמאלני/ביקורתי בעיניי לרמוז שכל הקלאסיקה הישראלית היא "מועתקת"/ניזונה ממוזיקה ערבית...כדברי הביטוי "לחן עממי".
למען האמת, זה מרגיש לי פוליטי ולא אהבתי -גם אם מדובר בגילוי ש"מדובר על שיתוף פעולה בין ישראלי לערבי".
נכון. זה טוויסט מעניין והרי בכל מיני ביקורות קראתי שהסדרה מנומנמת ואין מספיק דרמה...אבל בגלל המטען הפוליטי שכרוך בכך, שוב לשלב דו-קיום עם ערבים גם בסדרה כזאת- מעצבן בעיניי.

אם נתעלם מכך, אני חושב שלסדרה יש רבדי עומק מעניינים כפי שהתנקזו בסיום- ארי שמר היה אמביוולנטי לגבי המוזיקה: מצד אחד חי ונושם מוזיקה זה בדם שלו, אך מצד שני- קשה לו עם התהילה שנלווית לזה (אך לאור הטוויסט שמשנה הכל- ייתכן שבכלל מדובר ברגשות אשם? והוא מרגיש מזויף שהתהילה לא מגיעה לו...בגלל שהמוזיקה איננה מקורית? נקודה למחשבה שעלתה לי).
האמביוולנטיות הזה מלווה גם את הדור הבא- קובי, אך מכיוון קצת שונה: יש לו הרבה ביקורת על המיינסטרים וכוכבי האינסטנט, אך בניגוד לאביו- הוא רוצה ונהנה מהתהילה גם אם זה במחיר של "גניבת" שיר מאביו (כי המוזיקה שלו עצמו - לא מצליחה).
ויש את לני- שגם בו יש את אותה אמביוולנטיות: מצד אחד המשקל של הדורות לפניו שדוחפים אותו לכיוון אחד- של העבר, הקלאסיקה והנוסטלגיה שהוא אוהב...אך מצד שני הוא נער שנסחף אחרי המיינסטרים של היום. זה בא לידי ביטוי גם בבחירת השיר באודישן- שבסוף הוא נכנע לזרם הקידמה ומה שמצופה ממנו בתכנית הריאליטי.
ודווקא בפרק האחרון, בשיא- הוא מחליט לדבוק באמת שלו, על אף שיכול היה לנצח בתחרות... וכסמל אומנותי הוא גם יוצא "עירום" לבמה (עם מכנס, בכ"ז-גילו הצעיר)

הדקות האחרונות של הפרק ממחישות שבכל הדורות- המוזיקה זורמת בדמם וזה חזק מהם. אומנם קובי הבטיח שלא ישיר עוד לעולם, אך הוא הולך לפאב נידח ומבצע שיר שלו...לבסוף גם הוא נכנע- ומבצע שיר של אביו.
כאן ראוי לציין את הפסקול המיוחד שיצרו לסדרה. פסקול שבהחלט תורם לאווירת הקלאסיקה והנוסטלגיה שאפפה את הסדרה.
חייב גם לציין שהצליחו לשמור על הדמות של ארי כחמקמקה, אחת כזאת שלא לגמריי ניתן לתהות על קנקנה...אני לא מרגיש שבאמת הצלחנו להכיר את ארי לאורך הסדרה, מהם התחושות והרגשות שלו..וזה מעניין.

לאן נעלמו הצופים של "הד קולך"? הסדרה הסתיימה...ולא ראיתי תגובות מאז פרק 4 :unsure:
@dory30 @טוני החתול

וול, אז אני אישית פרגנתי ל"כאן" בעמוד הפייס שלהם על הסדרה...אני חושב שזה היה הכרחי, היות והיא לא זכתה לבאזז כמו שאר הסדרות שלהם- קופה ראשית, מנאיכ, עלומים וכו'...זה לא ברור מאליו שהם נותנים במה לסדרה כזאת שהיא עניין של טעם, יש לה אופי שהוא יותר אירופאי בבימוי/צילום/תסריט (על אף המטען הישראלי שיש בה כן?)...זה יפה בעיניי ש"הד קולך" מצאה במה ב"כאן" והלוואי והם ימשיכו לשמור על וורסטיליות וגיוון שכזה...סדרות שיתאימו לכל הקהלים, ולא רק כאלו שהן מיינסטרים.

הסדרה אומנם לא אוטוביוגרפית, אך קשה להתעלם נגיד מהדמיון החיצוני של ארי שמר לאריק אינשטיין נגיד או לאיזשהו גדול זמר ישראלי מהעבר...דווקא הבחירה "בהשראה" עם דמויות מומצאות נותן לדעתי לתסריטאים איזשהי דרך להעביר ביקורת באמצעות זה.
נגיד לא אהבתי בכלל את הטוויסט בפרק 9 שגורמת לאדמה של שלוש הדורות להישמט מתחת לרגליהן, ובעצם להפוך לגמריי את מה שחשבנו על ארי שמר...יש בזה משהו שמאלני/ביקורתי בעיניי לרמוז שכל הקלאסיקה הישראלית היא "מועתקת"/ניזונה ממוזיקה ערבית...כדברי הביטוי "לחן עממי".
למען האמת, זה מרגיש לי פוליטי ולא אהבתי -גם אם מדובר בגילוי ש"מדובר על שיתוף פעולה בין ישראלי לערבי".
נכון. זה טוויסט מעניין והרי בכל מיני ביקורות קראתי שהסדרה מנומנמת ואין מספיק דרמה...אבל בגלל המטען הפוליטי שכרוך בכך, שוב לשלב דו-קיום עם ערבים גם בסדרה כזאת- מעצבן בעיניי.

אם נתעלם מכך, אני חושב שלסדרה יש רבדי עומק מעניינים כפי שהתנקזו בסיום- ארי שמר היה אמביוולנטי לגבי המוזיקה: מצד אחד חי ונושם מוזיקה זה בדם שלו, אך מצד שני- קשה לו עם התהילה שנלווית לזה (אך לאור הטוויסט שמשנה הכל- ייתכן שבכלל מדובר ברגשות אשם? והוא מרגיש מזויף שהתהילה לא מגיעה לו...בגלל שהמוזיקה איננה מקורית? נקודה למחשבה שעלתה לי).
האמביוולנטיות הזה מלווה גם את הדור הבא- קובי, אך מכיוון קצת שונה: יש לו הרבה ביקורת על המיינסטרים וכוכבי האינסטנט, אך בניגוד לאביו- הוא רוצה ונהנה מהתהילה גם אם זה במחיר של "גניבת" שיר מאביו (כי המוזיקה שלו עצמו - לא מצליחה).
ויש את לני- שגם בו יש את אותה אמביוולנטיות: מצד אחד המשקל של הדורות לפניו שדוחפים אותו לכיוון אחד- של העבר, הקלאסיקה והנוסטלגיה שהוא אוהב...אך מצד שני הוא נער שנסחף אחרי המיינסטרים של היום. זה בא לידי ביטוי גם בבחירת השיר באודישן- שבסוף הוא נכנע לזרם הקידמה ומה שמצופה ממנו בתכנית הריאליטי.
ודווקא בפרק האחרון, בשיא- הוא מחליט לדבוק באמת שלו, על אף שיכול היה לנצח בתחרות... וכסמל אומנותי הוא גם יוצא "עירום" לבמה (עם מכנס, בכ"ז-גילו הצעיר)

הדקות האחרונות של הפרק ממחישות שבכל הדורות- המוזיקה זורמת בדמם וזה חזק מהם. אומנם קובי הבטיח שלא ישיר עוד לעולם, אך הוא הולך לפאב נידח ומבצע שיר שלו...לבסוף גם הוא נכנע- ומבצע שיר של אביו.
כאן ראוי לציין את הפסקול המיוחד שיצרו לסדרה. פסקול שבהחלט תורם לאווירת הקלאסיקה והנוסטלגיה שאפפה את הסדרה.
חייב גם לציין שהצליחו לשמור על הדמות של ארי כחמקמקה, אחת כזאת שלא לגמריי ניתן לתהות על קנקנה...אני לא מרגיש שבאמת הצלחנו להכיר את ארי לאורך הסדרה, מהם התחושות והרגשות שלו..וזה מעניין.

לדעתי סדרת השנה היא קופה ראשית.
וחייב להגיד שמבחינתי אמיר שורוש הוא הפתעת הסדרה. הגיע משום מקום לשחק בין השחקנים הכי מוכרים שיש לנו היום.
ונהיה אחת הדמויות המוכרות בתעשייה.
ראיתי הרצאה של אמיר שורוש ועל כל התהליך של הכניסה שלו לדמות וגם קצת על החיים הפרטיים שלו. איזה בנאדם!
 

dilia snake

Well-known member
סיכום מושלם! נראה לי שאני מכריזה עליך כמבקרת הטלוויזיה המצטיינת שלנו :-D
זה הכול בזכות הסידרה, לא עשיתי שום דבר בעצמי :-P: .


-לא אמרו שכל הוויצ'רים הם עם שיער לבן ועיניים מוזרות? או שאמרו את זה רק על גראלט.
נראה לי אמרו? עשו עליו מלא ניסויים וככה הוא הפך לכזה.
- אני לא יודעת למה גרלאט מתעקש לא להסיט את השיער מהעיניים. הוא אמור להיראות סקסי ככה? כי גבר עם שיער ארוך זה לרוב לא
גם החצי קוקו הזה, נורא ואיום. או שיאסוף לגמרי או שיסתפר.
- סירילה היא הקלישאה של של נסיכה אבל עשוי בצורה גרועה. בעיקר כשהיא אומרת משפט של - בסינטרה הייתי הולכת למסיבות |גלגול עינים|
(y).
- הדיאלוגים! הו הדיאלוגים. איך זה הלך - אחת הזונות אומרת להוא שהפך לעץ משהו בסגנון - תן לי להתמודד עם חיית העץ שלך/ כלי העץ שלך |גלגול עיניים||גלגול עיניים|
הקרינג'.
כרגיל, אנחנו צריכים לנחש בלי שום דרך לדעת. אף אחד לא מזדקן או משתנה ואין שום חיווי של זמן
לאנשים שעובדים על הסדרה יש משהו נגד כתוביות, אני חושבת שזה היה מכאיב להם באיזה מקום עמוק אם הם הו כותבים "אחרי חודש". הם עובדים בהוליווד, כול החברים שלהם בתעשייה הולכים בטח לפסיכולוג. שייקחו ממישהו מספר.
אה, וגם הקטע של השיעול כל פעם שנופלת. כי מסתבר שנפילות משפיעות על ריאות ולא נגיד, על הראש או האיבר שחטף מכה. וגם הוויצ'ר המניאק הג'ינגי' פתאום חבר שלה ומעודד אותה
למה את מצפה למשחק אמין?
כמו שלא הסבירו למה גראלט דלוק עליה. אבל לפחות לגביו אני יכולה לנחש שזה בגלל שהיא נופפה בשדיים שלה מולו והוא הסתנוור. עם הקוסמת הראשית אין הסבר ברור.
אולי גם אצלה היא נופפה בשדיים.
מה שכן, במועצה ההזויה שלהם, מזל שינפר ידעה להיכנס בדיוק ברגע הנכון כדי להכריז שהיא לא מתה. אולי היא חיכתה מחוץ לדלת כדי לתזמן את הכניסה שלה אבל זה סיכון כי אולי לא היו מדברים בכלל על הקוסמות שמתו
בלי קשר לפוליטיקה הזולה, זה היה ממש מגוחך. אולי היא עמדה שם עם גלימת היעלמות ורק חיכתה לרגע שלה.
 

טוני החתול

Well-known member
מנהל
לאן נעלמו הצופים של "הד קולך"? הסדרה הסתיימה...ולא ראיתי תגובות מאז פרק 4 :unsure:
@dory30 @טוני החתול

וול, אז אני אישית פרגנתי ל"כאן" בעמוד הפייס שלהם על הסדרה...אני חושב שזה היה הכרחי, היות והיא לא זכתה לבאזז כמו שאר הסדרות שלהם- קופה ראשית, מנאיכ, עלומים וכו'...זה לא ברור מאליו שהם נותנים במה לסדרה כזאת שהיא עניין של טעם, יש לה אופי שהוא יותר אירופאי בבימוי/צילום/תסריט (על אף המטען הישראלי שיש בה כן?)...זה יפה בעיניי ש"הד קולך" מצאה במה ב"כאן" והלוואי והם ימשיכו לשמור על וורסטיליות וגיוון שכזה...סדרות שיתאימו לכל הקהלים, ולא רק כאלו שהן מיינסטרים.
לא נראה לי שידעתי שגם אתה רואה. ודורי הפסיק לכתוב עליה אז לא הגעתי ללכתוב (מה גם שהיו לי שבועיים קשים)
אבל אני עדיין רואה.
כלומר עדיין לא ראיתי את שני הפרקים של השבוע כי אני לרוב רואה אותך בסופש.
האמת שחשבתי לראות את פרק 9 אתמול בערב אבל הייתה לי תחושה שאז אני לא אצליח להתאפק ואראה גם את פרק הסיום, ולכן העדפתי לחכות.

סדרה מאוד מעניינת באמת עם אופי אחר.
אני אקרא את מה שכתבת אחרי שאראה את פרקי סיום העונה.
 

מילי08

Well-known member
אממ, נראה לי שקיבלתי החלטה.
ענחו"ס מצטערת, אבל אני פורשת מוויצ'ר בשיא.
מה שקורה זה שנתקלתי בכתבה היום שאמרה שזו הסדרה הכי נצפית כרגע בנטפליקס, בארץ ובעולם. אז הלכתי לקרוא ביקורות, וכמובן רובן קוטלות, אבל מסתבר שיש אנשים שאשכרה חושבים שזו סדרה טובה! ואני מסרבת בתוקף להיות בעדר הזה |פטיש|
אז זהו.
נתראה בכישור הזמן
 

מילי08

Well-known member
@dilia snake אחרי שקראתי אותך אני מבינה שעשיתי ממש בשכל. אולי אני אחזור לזה פעם בשביל הצחוקים, כי זה כל כך גרוע שזה מצחיק.
בכל מקרה, קרעת אותי :-D :-D :-D . את צריכה תמיד לכתוב על סדרות גרועות
 

dilia snake

Well-known member
מה שקורה זה שנתקלתי בכתבה היום שאמרה שזו הסדרה הכי נצפית כרגע בנטפליקס, בארץ ובעולם. אז הלכתי לקרוא ביקורות, וכמובן רובן קוטלות, אבל מסתבר שיש אנשים שאשכרה חושבים שזו סדרה טובה! ואני מסרבת בתוקף להיות בעדר הזה |פטיש|
כמה יוטיוברים של כישור הזמן שאני דווקא מעריכה הזכירו בדיונים שלהם על כישור הזמן שהעונה השנייה של וויצ'ר יותר טובה מהראשונה. ולא יודעת אולי משהו באוויר של חג המולד גורם לכול הגויים האלו להיות נחמדים( :-P: 8-*) אבל אין מצב שזה נכון העונה הראשונה של וויצ'ר התחילה טוב וזה נהיה מחורבן רק בחצי השני שגילו שכול העסק עם הזמנים דפוק לגמרי. לא קראתי ביקורות לעונה השנייה חוץ מאחת הזויה ב-YNET, וטוב שככה אני לא רוצה להיזכר בדברים שיגרמו לי לחיות את הטראומה מחדש.
נתראה בכישור הזמן
תמיד!|חיבוק|
בכל מקרה, קרעת אותי :-D :-D :-D . את צריכה תמיד לכתוב על סדרות גרועות
:-D תודה. האמת שלא התכוונתי שזה יצא מצחיק בכוונה פשוט כתבתי בלי לחשוב מה יוצא ואז התחלתם לצחוק וניסיתי להמשיך לשמור על הרמה|מובך|.

לא, אני צריכה לקחת איזו סדרה שכולכם ראיתם ואהבתם ולעשות לה ROAST או משהו בסגנון:-D זה יהיה הרבה יותר כיפי.
 

טוני החתול

Well-known member
מנהל
ראיתי משהו
the expanse
ואני בעצם כותב על זה
ממשיכים עם קו העלילה בעולם החדש הזה עם הילדה והיצורים.
האם היצורים האלו הם אינטיליגנטים? נראה לי שנרמז שהם תיקנו את המכשיר שלה.
ומה קרה לאחיה? האם זה היצורים עשו? או איזה מאבק בין תושבים בכוכב (נאמר שהגיעו ממקומות שונים)
ואיך כל זה מתקשר למשהו?

מרקו סוף סוף מתחיל להפסיד.
הוא נאלץ לפנות את הכוחות שלו מהתחנה Ceres בגלל שהצי של כדור הארץ ומאדים מגיע.
הוא משאיר את התחנה בלי כלום ובכך בעצם יוצר בעיה בשביל הצי של הInners כי עכשיו הם צריכים לטפל באוכלוסיה בתחנה אם הם רוצים להשתמש בה.
וזה מעלה הרבה רגשות בעייתיים בשביל תושבי כדור הארץ שבאו ברצון לנקמה בבלטרים.
הכתבת שלנו לענייני כל דבר מצלמת דרך העין שלה ויוצאת להסתובב קצת וכשהחיילים שמים לב שהיא נעלמה פתאום יש המון פיצוצים. לא ברור מי מת, עד כמה או מי גרם לפיצוץ. לא מגיעים גם ללראות מה קורה אחר כך. אבל אני לא אתפלא אם זה פצצות שמרקו השאיר. (אם כי היה הגיוני שהיו מגלים את זה)

על הספינה שלו מרקו מסביר לבן שלו שלא צריך להיות לו אכפת באמת מהבלטרים שהם תושבי התחנה Ceres כי הם לא באמת נלחמים למען הבלטרים. חתיכת מנהיג. לא ברור אם פיליפ קונה עדיין את החרא שלו בשלב הזה.
בהמשך הספינה שלו קולטת את הרוסינטה טסה לכיוון ceres בלי שום הגנה. ובגלל שהוא עם שתי ספינות אחרות שכל אחת מהן חזקה מהרוסינטה הוא מחליט לרדוף אחריהם ולהרוג אותם, למרות שזה עיכוב בעייתי והסגנית שלו נגד זה.
איכשהו למרות היתרון המספרי הגדול של הקבוצה של מרקו הם מצליחים להפסיד.
הולדן מציע למרקו להכנע, במקום שהוא יפוצץ אותם, אבל מרקו אומר שהוא מעדיף למות. בובי יורה טיל שאמור לפוצץ את הספינה של הולדן, אבל ברגע האחרון הולדן מבטל את הפיצוץ של הטיל. כנראה בגלל שהוא קולט שפיליפ שם ואפילו שנעמי לא אומרת שום דבר הוא יודע שזה ישבור את הלב שלה אם הוא ימות.

דברים נוספים:
*אבסרלה באה עם הצי המשותף למלחמה. דבר מאוד לא אופייני ומרגיש לא מתאים בשביל מי שמנהיגה את כדור הארץ. (אם כי אני תוהה אם עשו שוב בחירות כדי לבחור אותה)
*רואים את האישה כומר הבלונדינית שהכרנו בעבר (נראה לי בעונה 3) בתשדיר מכדור הארץ על השפעות האסון. זה חלק מהכתבה של הכתבת כדי לגרום לבלטרים להרגיש רע על מה שקרה לכדור הארץ ועושה רושם שזה עובד. לפחות עם הבחורה ההיא שהייתה בספינה של דראמר.
*עוד דמות מהעבר צצה - פרקס, המדען שהם עזרו לו למצוא את הבת שלו. הוא מספר לאיימוס שמדענית שעבדה איתו (ונהרגה על ידי הכוחות של מרקו בטענה שהיא בגדה בבלטרים) פיתחה איזו דרך ליצור מזון מאוד בקלות. נראה לי בעזרת מידע מהפרוטומולקולה. והוא שולח את זה הלאה לכריסי (אבסרלה).
*יש גם שיחה מעניינת בין קלריסה והולדן שבו היא מספרת לו על כך שהיא רצחה בן אדם בעזרת השיפורים הגופניים שלה ואיך שהיא עדיין מרגישה רע לגבי זה. נראה לי שזה משהו שראינו בעונה 3. בכל מקרה זה היה מעניין, אבל לא היה לי ברור מה גרם לה פתאום לשתף את הולדן בזה. הוא אומנם נותן לה להטיס את הרוסנטה, אבל עדיין נראה לי שהוא בקושי סובל אותה.
 

טוני החתול

Well-known member
מנהל
הסדרה אומנם לא אוטוביוגרפית, אך קשה להתעלם נגיד מהדמיון החיצוני של ארי שמר לאריק אינשטיין נגיד או לאיזשהו גדול זמר ישראלי מהעבר...דווקא הבחירה "בהשראה" עם דמויות מומצאות נותן לדעתי לתסריטאים איזשהי דרך להעביר ביקורת באמצעות זה.
ארי בהחלט גרם לי לחשוב בעיקר על אריק איינשטיין. (רק עכשיו קלטתי את הדימיון בשם גם)
אבל באופן כללי אני לא חושב שיש מישהו אמיתי שבאמת ברמה שמציגים את ארי. לפחות לא שאני מצליח לחשוב.
כמובן שחלק מהעניין זה בעצם זה שעשו שארי מת בגיל צעיר. זה בעצם נועל אותו כסוג של מושלם. בעוד שלכל זמר אמיתי אחר שהמשיך לחיות תמיד הייתה ירידה בפופולריות ושכחה.
נגיד לא אהבתי בכלל את הטוויסט בפרק 9 שגורמת לאדמה של שלוש הדורות להישמט מתחת לרגליהן, ובעצם להפוך לגמריי את מה שחשבנו על ארי שמר...יש בזה משהו שמאלני/ביקורתי בעיניי לרמוז שכל הקלאסיקה הישראלית היא "מועתקת"/ניזונה ממוזיקה ערבית...כדברי הביטוי "לחן עממי".
למען האמת, זה מרגיש לי פוליטי ולא אהבתי -גם אם מדובר בגילוי ש"מדובר על שיתוף פעולה בין ישראלי לערבי".
נכון. זה טוויסט מעניין והרי בכל מיני ביקורות קראתי שהסדרה מנומנמת ואין מספיק דרמה...אבל בגלל המטען הפוליטי שכרוך בכך, שוב לשלב דו-קיום עם ערבים גם בסדרה כזאת- מעצבן בעיניי.
אני דווקא אהבתי את זה. לא נראה לי שזה הראה שהמוזיקה מועתקת מההזמר הערבי ההוא, אלא שהוא היה השפעה ועזרה במוזיקה. חשבתי שזה מעניין שיכול להיות גילוי כזה מאוחר על החיים והיצירה של ארי בגלל שהוא כל כך מסתורי.
נכון שזה כאילו לא קשור לדברים אחרים בסדרה ולא קשור (עד כמה שידוע לי) למשהו שבאמת יש בהיסטוריה המוזיקלית של ישראל. אז קצת מוזר שהכניסו את זה.
לי חבל שלא נכנסו לזה מוקדם יותר וקצת יותר. אם כי זה היה מוריד את המיקוד בעניין של הקשר הבין דורי. עדיין היה מעניין אותי לראות כיצד זה משפיע. גם ציפיתי שנראה את הבן של הערבי ההוא בתור אדם בוגר ומדבר על ארי והקשר המוזיקלי של אביו.
בקיצור אולי מיותר, אבל עדיין עניין אותי.
אם נתעלם מכך, אני חושב שלסדרה יש רבדי עומק מעניינים כפי שהתנקזו בסיום- ארי שמר היה אמביוולנטי לגבי המוזיקה: מצד אחד חי ונושם מוזיקה זה בדם שלו, אך מצד שני- קשה לו עם התהילה שנלווית לזה (אך לאור הטוויסט שמשנה הכל- ייתכן שבכלל מדובר ברגשות אשם? והוא מרגיש מזויף שהתהילה לא מגיעה לו...בגלל שהמוזיקה איננה מקורית? נקודה למחשבה שעלתה לי).
האמביוולנטיות הזה מלווה גם את הדור הבא- קובי, אך מכיוון קצת שונה: יש לו הרבה ביקורת על המיינסטרים וכוכבי האינסטנט, אך בניגוד לאביו- הוא רוצה ונהנה מהתהילה גם אם זה במחיר של "גניבת" שיר מאביו (כי המוזיקה שלו עצמו - לא מצליחה).
ויש את לני- שגם בו יש את אותה אמביוולנטיות: מצד אחד המשקל של הדורות לפניו שדוחפים אותו לכיוון אחד- של העבר, הקלאסיקה והנוסטלגיה שהוא אוהב...אך מצד שני הוא נער שנסחף אחרי המיינסטרים של היום. זה בא לידי ביטוי גם בבחירת השיר באודישן- שבסוף הוא נכנע לזרם הקידמה ומה שמצופה ממנו בתכנית הריאליטי.
ודווקא בפרק האחרון, בשיא- הוא מחליט לדבוק באמת שלו, על אף שיכול היה לנצח בתחרות... וכסמל אומנותי הוא גם יוצא "עירום" לבמה (עם מכנס, בכ"ז-גילו הצעיר)

הדקות האחרונות של הפרק ממחישות שבכל הדורות- המוזיקה זורמת בדמם וזה חזק מהם. אומנם קובי הבטיח שלא ישיר עוד לעולם, אך הוא הולך לפאב נידח ומבצע שיר שלו...לבסוף גם הוא נכנע- ומבצע שיר של אביו.
כאן ראוי לציין את הפסקול המיוחד שיצרו לסדרה. פסקול שבהחלט תורם לאווירת הקלאסיקה והנוסטלגיה שאפפה את הסדרה.
חייב גם לציין שהצליחו לשמור על הדמות של ארי כחמקמקה, אחת כזאת שלא לגמריי ניתן לתהות על קנקנה...אני לא מרגיש שבאמת הצלחנו להכיר את ארי לאורך הסדרה, מהם התחושות והרגשות שלו..וזה מעניין.
נראה לי שלשלושת הדורות המוזיקה נורא חשובה, אבל באמת באים לזה בדרכים אחרות. ארי נראה לי הרגיש מאוד נוח על הבמה מול אנשים, אבל בסופו של דבר ברח מזה כמו שאמרת. בעוד שקובי ולני די רודפים אחרי זה.
הסדרה עוסקת המון בקשר בין אבות ובנים ולכן חבל לי מאוד שלא יכלנו לקבל סצנות אמיתיות של ארי וקובי יחד. כל הקשר הבעייתי של קובי מבוסס על זה שהוא חי בצל של אביו. אם כי אולי מלווה בזה הרגשה שאביו נטש אותו בכך שהוא עזב לארה"ב כשהוא היה פעוט, אבל לא דובר על זה בכלל. גם חבל לי שהרגיש לי שלני קיבל תפקיד יחסית קטן בסדרה. היה משהו מאוד מעניין בקשר שלו עם קובי וכמה שהוא רוצה לרצות אותו ואיך שקובי בעצם מפחד מהכישרון של לני. אז כמובן שהקשר הזה נשבר, אבל הרגשתי שבקושי נכנסים לשבר בינהם. אחרי הריב שלהם שבו לני בעצם מתעמת עם קובי על כך שברור לו שהשיר החדש שלו הוא לא באמת שלו אז אין עוד סצנה משותפת אמיתית בינהם.
נכון שלני בסוף מחליט לדבוק באמת שלו, אבל בסוף הוא שר עוד שיר של ארי. חבל לי שלא ראינו את לני יוצר מוזיקה משלו גם בסדרה.

אהבתי מאוד את הסיום שבו קובי נכנע לבקשת הקהל ושר את השיר הפופולרי של אביו. כי בעצם קובי כל הסדרה נאבק בחוסר רצון שלו לעמוד בנעליים של אבא שלו ובסוף הוא מקבל את זה שזה לא נורא לעשות את זה.
גם אהבתי את מה שהבמאית ההיא אמרה בתוכנית של קובי מידן - לגבי זה שהשירים של ארי הם הירושה של קובי ומה זה אומר כשהירושה הפרטית שלו היא ירושה כאילו לכולם.

הפסקול של הסדרה בהחלט מעולה. אהבתי מאוד את השירים המקוריים שיצרו. הצליחו באמת ליצור שירים שאפשר להאמין שהפכו לשירים מיתיים.
 

Lhuna3

Well-known member
אני רק אגיד שסיימתי עכשיו את עונה 3 של יורשים, שדחיתי את הצפיה בה די הרבה זמן, גם כי היא דרשה ממני קצת אנרגיה לחזור אליה וגם כי קצת חששתי שתהיה נפילה אחרי עונה 2 המדהימה.
אבל איכשהו עונה 3 הצליחה להתעלות עליה. בלי שום תחרות סדרת השנה שלי, עם כל הכבוד לכל שאר הסדרות שממש נהנייתי מהן כמו ברוקלין 99 (שעשיתי 2 בינג'ים ברצף של כל העונות שלה!) ביורשים 3 נדהמתי בכל פרק מחדש.
פשוט אין אין עוד סדרה שמתקרבת לכזאת רמה של דמויות אדירות, טרגיות, מתוסבכות, דפוקות, מצחיקות, אנושיות, אמינות ומשוחקות מ-ד-ה-י-ם!!
פשוט חבל לי על כל מי שמפספס את יצירת המופת הזאת שהיא מבחינתי כרגע בטופ 5 של הסדרות של כל הזמנים.
 

מילי08

Well-known member
כמה יוטיוברים של כישור הזמן שאני דווקא מעריכה הזכירו בדיונים שלהם על כישור הזמן שהעונה השנייה של וויצ'ר יותר טובה מהראשונה
אני לא ראיתי או הרגשתי שיפור ממה שראיתי
אבל אין מצב שזה נכון העונה הראשונה של וויצ'ר התחילה טוב וזה נהיה מחורבן רק בחצי השני שגילו שכול העסק עם הזמנים דפוק לגמרי
מסכימה, למרות שבעיני גם ההתחלה לא היתה באמת טובה אלא בעיקר ניסתה להציג הבטחה כלשהי לעתיד, אבל היא לא עמדה בזה
:-D תודה. האמת שלא התכוונתי שזה יצא מצחיק בכוונה פשוט כתבתי בלי לחשוב מה יוצא ואז התחלתם לצחוק וניסיתי להמשיך לשמור על הרמה|מובך|.
והצלחת :-D
לא, אני צריכה לקחת איזו סדרה שכולכם ראיתם ואהבתם ולעשות לה ROAST או משהו בסגנון:-D זה יהיה הרבה יותר כיפי.
היי היי תזהריB-|
:-D מצד אחד אני כמו עחו"ס. מצד שני... נראה לי שיהיה משעשע
ראיתי משהו
the expanse
אוף, בסוף לא ראיתי כלום! שכחתי שהיה מפגש משפחתי וכולנו נסענו אתמול וחזרתי מאוחר מידי
אני רק אגיד שסיימתי עכשיו את עונה 3 של יורשים, שדחיתי את הצפיה בה די הרבה זמן, גם כי היא דרשה ממני קצת אנרגיה לחזור אליה וגם כי קצת חששתי שתהיה נפילה אחרי עונה 2 המדהימה.
אבל איכשהו עונה 3 הצליחה להתעלות עליה. בלי שום תחרות סדרת השנה שלי, עם כל הכבוד לכל שאר הסדרות שממש נהנייתי מהן כמו ברוקלין 99 (שעשיתי 2 בינג'ים ברצף של כל העונות שלה!) ביורשים 3 נדהמתי בכל פרק מחדש.
פשוט אין אין עוד סדרה שמתקרבת לכזאת רמה של דמויות אדירות, טרגיות, מתוסבכות, דפוקות, מצחיקות, אנושיות, אמינות ומשוחקות מ-ד-ה-י-ם!!
פשוט חבל לי על כל מי שמפספס את יצירת המופת הזאת שהיא מבחינתי כרגע בטופ 5 של הסדרות של כל הזמנים.
גם בפייסבוק היה דיבור חזק עליה. אני בטח אחזור אליה מתישהו, אבל נראה לי שכרגע היא פשוט כבדה לי מידי. רק המחשבה עליה גורמת לי לדפיקות לב כמו שהיו לי בעונה1...
 
למעלה