דיוני סדרות #42

didalf

Well-known member
אוקי אז קודם כל שכחת נראה לי לציין פרט מאוד מאוד חשוב בסיכום העניינים (אם כי לא קשור לספיידרמן) - ב2019 דיסני קנתה את פוקס וזה גרם לכך שהזכויות הקולנועיות על האקס מן וארבעת המופלאים חזרו לאולפני מארוול (שכאמור שייכים לדיסני).
הזכויות הקולנועיות על הענק הירוק עדיין כנראה שייכות לאולפני יוניברסל. אני חושב שדיסני משלמים על זה שהם משתמשים בו אבל זה גם חלק מהסיבה שלא היה לו סרט משלו מאז 2009.
לא שכחתי, כתבתי "בקצרה". הסיפור של האקסמן לא רלוונטי כרגע למילי.
על הענק האמת לא ידעתי שהזכויות שלו גם נמכרו.
 

טוני החתול

Well-known member
מנהל
מעולה!! אחד הטובים בעיני
טוב לראות שאת זה את אוהבת. כי לחלוטין מהטובים ביותר שיש בMCU.

ואפילו אין לך תלונות על מארק רופאלו
אוף כן. תכלס הפכו אותט לשמשון כמעט, בלי שיער, בלי פטיש ובלי עין.
אבל ירחם השם, כמה חתיך בן אדם אחד יכול להיות
לחלוטין. ויותר יפה לו עם שיער קצר (בלי עין זה כבר קינק ספציפי מאוד שאין לי)

מה זה נקודת שבירה? כשת'ור מנסה להפעיל את המטוס שבאנר לקח הוא זורק כל מיני שמות ורק זה עבד. מה פספסתי?
וואי, סרט ישן.. עם קורט ראסל וקיאנו ריבס. אבל למה טוני קרא ככה לת'ור? סורי.. לא מבינה עדיין
זה רחוק מאוד מאחד לאחד, אבל אני יכול להבין את זה כנראה:
צפה בקובץ המצורף 20399
 

טוני החתול

Well-known member
מנהל
קודם כל לפני רגע כבר החלטת כן לספר לה, ואז ויתרת על זה רק כי היא עזבה אותך, אז אם תספר לה (את מה שהיא כבר ממילא יודעת) והיא תשאר, תהיו באותו מצב שרצית להיות קודם.
שנית, איך העובדה שהיא תדע שאתה הפלאש, תגרום לאויבים שלך לדעת שהיא מישהי שחשובה לך? זה לא שזה מחייב אותכם להסתובב יחד בעיר כשאתה בחליפה של הפלאש...
שלישית בדיוק כמו עם אייריס אין שום דבר שמגן עליה בכך שהיא לא יודעת, הפוך, אם היא יודעת היא יכולה להזעיק אותך לעזרה תמיד.
אוי כן זה כל כך מתסכל ולא הגיוני
אייריס ובארי סיפרו לג'ו על הבן השני שיש לו, וולי, והם נפגשו והקשר התחיל לא כל כך טוב, אבל לפחות עם אייריס נראה שיש התקרבות בסוף.
רגע, אבל איפה וולי עכשיו?
1617315921167.png
ו... הפלאש ההפוך, איובארד ת'ון, חזר. בהתחלה חשבתי שאולי הוא המקביל מעולם 2, אבל לא, הוא שארית מקו הזמן שבו הוא היה קיים והגיע לזמן הזה מעתיד שלפני שהוא חזר בזמן להרוג את אמא של בארי, אז הוא לא יודע על כל זה, וזו הנקודה שבה הוא מצא את "התקופה"המקורית של בארי בשביל לחזור אח"כ ולעשות את זה.
בארי מצליח לתפוס ולכלוא אותו, אבל זה משבש את קו הזמן וכמעט הורג את סיסקו ולכן הם נאלצים לשלוח אותו בחזרה לעתיד שלו.
כן, זה קטע מבלבל, אבל עוד יש בזה יחסית הגיון.
זה ממש לא תמיד נכון לגבי איך שהם עוסקים בזמן (כמו זה שאדי הרי מת אז איאוברד אמור לא היה להיוולד אי פעם)(אבל יחד אם זה אם איאוברד אף פעם לא היה נולד אז אדי לא היה הורג את עצמו)
*ומתי בארי הולך להפסיק לנסות למנוע את המוות של אמא שלו?
(והם מאוד משוכנעים שלכל אדם חייב להיות מקביל בעולם 2, שזה לא דבר שהגיוני להיות משוכנעים בו. כיוון שבירור יש הבדלים בין העולמות ולא הכל קורה בהם בול אותו דבר, אז זה די בטוח שיהיו גם אנשים שיוולדו בעולם אחד ולא בשני. למשל אם ההורה שלהם מת מסיבה כלשהי באחד העולמות לפני שהביא אותם לעולם. ומעוד מיליון סיבות אפשריות.)
גם נקודה לחלוטין נכונה. אבל כמו שאמרתי ההגיון לפעמים רחוק מאוד מהסדרה.
בסוף רגשות האשם מתגברים על וולס 2 והוא מתוודה בפני החבורה על מה שעשה, למרות שזום איים עליו שהוא יתעלל בבת שלו. אני מאוד שמחה כי כבר נמאס לי מזה שהוא על תקן הרע. הם בהתחלה אוסרים אותו ושוקלים להחזיר אותו לעולם 2 להתמודד לבד עם זום ולסגור את כל הפתחים, אבל בארי מחליט לתת לו להשאר ולעזור לו להציל את הבת.
מה שאומר שהם יצטרכו לבקר סוף סוף את Earth-2
 

keren or5

Well-known member
מה שאת כתבת זה כלום לעומת מה אני הולכת לכתוב. ספיידרמן הוא בין הדמויות הפחות אהובות עלי ב-MCU, אני חושבת שהוא איפשהו למטה עם קפטן אמריקה. וזה לא שאהבתי את את השחקנים הקודמים של ספיידרמן (ראיתי רק 2 סרטים מהטרילוגיה עם טובי מגווייר, ואני בקושי זוכרת משם משהו, ומהטרילוגיה השניה לא ראיתי בכלל). זה בעיקר ובגלל שספיידרמן וקפטן אמריקה הם פחות או יותר מרי-סואים. ואני שונאת דמויות כאלה. הם שניהם כאלה מתוקים וכאלה צדקניים. אין להם שום תכונה מעט דושית, או ראייה טיפה יותר מעניינת של היקום, אין להם קונפליקטים פנימיים. הם גיבורי על במובן הכי בסיסי, גנרי ומשעמם שיכול להיות. אני כנראה לא הייתי מאשימה בהכרח את השחקנים, אבל בגלל ההייפ השחקנים עושים לי אנטי כי הם רק מזכירים לי כמה הם אוברייטד. כריס אוונס אפילו שיחק באחד הסרטים האהובים עלי בעשור הזה- רכבת הקרח- וחשבתי שם שהוא מעולה, אבל עכשיו אני לא יכולה להפסיק לקשר אותו לקפטן אמריקה.
מה שכן, אני מסכימה עם הרבה פה שטוב שלא עשו עוד פעם את הסיפור אוריג'ן של ספיידרמן מההתחלה. כולם מכירים את הסיפור הזה כבר.
ות'ור ראגנרוק אני זוכרת שמאוד נהניתי, וזה היה בין אחד הסרטים היותר כייפים ב-MCU, אבל אני לא זוכרת יותר מדי כדי להגיב. רק שהיה קטע שריגש אותי כשברוס רואה את נטשה על המסך וזה גורם לו לחזור לא להיות ירוק |מאוהב|
אני גם כל הזמן תהיתי מאיפה את מגיבה לדברים. אבל יותר מוזר לי זה איך את יכולה להגיב לזה בשרשור הזה? גם אם את עובדת בשני חלונות- איך את מביאה את זה לשרשור הזה?
 

Lhuna3

Well-known member
זה ממש לא תמיד נכון לגבי איך שהם עוסקים בזמן (כמו זה שאדי הרי מת אז איאוברד אמור לא היה להיוולד אי פעם)(אבל יחד אם זה אם איאוברד אף פעם לא היה נולד אז אדי לא היה הורג את עצמו)
תשמע, בקטע הזה זה לא איך שהם עוסקים בזה, מסע בזמן ושינוי העבר תמיד יוצר פרדוקסים, ולכן אין דרך לעסוק בזה בלי.
הרעיון של קווי זמן נפרדים שנוצרים הוא הדרך הכי סבירה באופן יחסי להתמודד עם זה.
 

Aranel Nenharma

Well-known member
וקפטן אמריקה הם פחות או יותר מרי-סואים. ואני שונאת דמויות כאלה. הם שניהם כאלה מתוקים וכאלה צדקניים. אין להם שום תכונה מעט דושית, או ראייה טיפה יותר מעניינת של היקום, אין להם קונפליקטים פנימיים. הם גיבורי על במובן הכי בסיסי, גנרי ומשעמם שיכול להיות.
לגבי קפטן אמריקה אני לא מסכימה איתך.
אני חושבת שבסרט חייל החורף ומלחמת האזרחים הציגו יפה מאוד כיצד סטיב הולך נגד מה שמצפים ממנו ונגד השלטונות.
נכון שזה נובע מהיותו אדם טוב וצדיק אבל רואים שם שזה האמונה שלו ולא איזה משחק של צדיק.
 

Lhuna3

Well-known member
אז בארי, וולס 2 וסיסקו עוברים לעולם 2 בשביל לנסות להציל את ג'סי הבת ואת העיר שם מפני זום.

במעבר רואים פלאשים של כל מיני, אבל הצלחתי לקלוט רק את סופר גירל (אם זיהיתי נכון).

כמובן שאחרי שהם עוברים יש בעיה עם הפתח (היחיד שהם השאירו) והם לכאורה "תקועים" שם. קצת צפוי.

בארי 2 הוא עדיין במז"פ אבל יותר חנוני ובארי מתחזה לו ומגלה שכל מיני אנשים במשטרה שם בתפקידים אחרים כמו המפקד, וגם שאייריס 2 היא בלשית ושבארי 2 נשוי לה.
אותי מעניינים כרגע שני דברים:
- האם אמא של בארי 2 בחיים שם.
- האם נזכה לראות את אדי 2.

חוץ מזה זום משליט טרור על העיר.

אוי, קייטלין 2 ורוני/פיירסטורם 2 (דת'סטורם) הם נבלים פה, והיא גם מטא (קילר פרוסט?)

אייריס 2 ובארי מגיעים הביתה והיא מתחילה להתפשט, וברור לי שבארי לא ינצל את המצב בשביל לשכב איתה.
אוי "אמא שלך התקשרה"...
חחח יש שם טלפון מוזר, אבל השמות לחיוג מהיר עליו מעניינים וגם אדי רשום שם!
וכתובים שם גם ברוס, האל ודיאנה.

קפה ג'יטרס הוא שונה וג'ו 2 שר שם.... חחח והוא לא מחבב את בארי.

אוי ויי קילר פרוסט יורה בו והוא מת.

חחח סיסקו 2 גם נבל.

אבל בסוף זום הורג (?) אותו ואת רוני 2 ולוכד את בארי.
 

dilia snake

Well-known member
10 שנים, הים אותו ים והסטייבלר אותו סטייבלר(כמעט).

ההתחלה של הפרק הייתה כמעט כמו שציפיתי, חוץ מהקטע שהם הרגו את אישתו של סטייבלר ומפה זה רק נהייה גרוע יותר. אף פעם לא אהבתי את סטייבלר, אני מאלו שחושבים שהעזיבה שלו עשתה רק טוב לאוליביה ולסדרה באופן כללי והפרק הזה רק הוכיח את הנקודה שלי.

הקטע הוא שהם מנסים להראות ששום דבר לא השתנה וזה לא נכון מכול כיוון אפשרי כמעט! בלי קשר לזה שאוליביה נמצאת בכלל במקום אחר, היא שלוש דרגות מעליו והיא המשיכה יופי אחרי שהוא עזב, בשנייה שהיא רואה אותו הכול כאילו אנחנו שוב בעונה 12 או משהו והיא פשוט סולחת לו! אני יודעת שאשתו הייתה פצועה קשה ואז היא נפטרה ובלה בלה בלה, אבל בחיים האמתיים זה לא עובד ככה, אתה לא נעלם למישהו במשך עשור והכול מושלם.

אני לא מבינה איך מראש היא נתנה לו להיכנס לחדר החקירות, לא רק בגלל האקלים של היום במשטרה אלא באופן כללי, היא באמת חשבה שהוא השתנה? ורק בקושי היא הצליחה להשתלט עליו ולהוציא אותו משם בזמן. הוא לא שווה את הקריירה שלה, לא אז ובטח שלא היום.

ההיגיון של משטרת ניו יורק: להחזיר לעבודה בלש שעזב אחרי 6(!!!!) מקרים של "ירי טוב" וזה עוד אחרי שהוא הספיק לעזוב לפני שהשלימו את החקירה על הירי האחרון שלו, שהוא פוסטר לכול מה שרק במשטרה ואז עוד לשים אותו בתפקיד קישור עם משטרה של מדינה אחרת. כול דבר נשמע יותר טוב באיטלקית, למה שזה יהיה שונה במקרה של אלימות משטרתית?

הפחד הכי גדול שלי, זה שאם פשע מאורגן תמשיך הלאה ליותר מעונה אחת או שניים הם ייתנו לצופים את הם מה שהם רוצים ושניהם יגמרו יחד8-{.

אני לא יכולה לחכות לסצנה שבה אוליביה מספרת לסטייבלר כמה רציניים היו היחסים שלה ושל טאקר8-):.

החלק של SVU היה הרבה יותר טוב מהחלק של OC שהיה קלישאה אחת גדולה.

העלילה הרוחבית שך OC קשורה לאירגוני פשע שהרוויחו מהקורונה(כולל יצור של מסכות N95 מזויפות) אני לא יודעת אם להתרשם או לא. חשבתי שבגלל שזה התחיל ב-SVU יהיה לזה קשר לדברים ש-SVU עושים ומהעונה השנייה הם יעברו לדברים אחרים או משהו כזה. כי זה היה מוזר, למה שאוליביה תקבל קריאה על אישה שנפצעה בפיצוץ? SVU מטפלים ברציחות רק אם יש להם קשר מיני מובהק, ולמה שיתנו להם פשוט לטפל בחקירה(גם אם היחידה יודעת לטפל בפשעים כאלו) ועוד שהקורבן קרובה כ"כ ליחידה? זה היה נראה רע אם זה היה מגיע לביהמ"ש.

כריס מלוני היה מדהים בפרקים האלו, חוץ מזה שאני מניחה שזה לא פשוט לחזור לגלם דמות אחרי כמעט עשור ולתת תחושה ששום דבר לא השתנה. בקטעים הדרמתיים באמת, שאליוט התאבל על אישתו או בשיחות עם אוליביה או עם המשפחה שלו הוא עשה עבודה מעולה ממש(y)(y)(y)(y).

אני אמשיך בינתיים עם OC, רק כדי לראות איך נגמרת תאונת הרכבת הזאת בין אוליביה לסטייבלר.
 
נערך לאחרונה ב:

Lhuna3

Well-known member
בארי וג'סי בכלא של זום עם עוד מישהו במסכה שנראה שמנסה לתקשר איתם בנקישות.
אבל הוא רק מצליח לתקשר את השם "ג'יי גריג" (פלאש 2) והם לא מבינים את כוונתו.

זום מפרסם שהוא רודף אחרי וולס 2.

בארי 2, וולס 2, אייריס 2 וסיסקו הולכים לחפש את אייריס 2 (פרוסט קילר) בשביל לגלות ממנה איפה זום.

בינתיים בעולם 1 איזה מטא-נודניק שעושה רעידות אדמה מאיים על העיר ואין את הפלאש להציל אותם.
ג'יי מנסה לעזור בעזרת הסירום אבל זה מה שעושה אותו חולה. קייטלין עובדת על לשפר את הסירום כדי שיעניק לו בחזרה מהירות מבלי לעשות אותו חולה יותר.
בסוף נראה שהיא די מצליחה.
והם מייצבים את הפתח.

קילר פרוסט הובילה את החבורה למאורה של זום ומשחררים את ג'סי ובארי אבל זו היתה מלכודת וזום מגיע אבל בסוף קילר פרוסט / קייטלין 2 נוקמת בו על כך שהרג את רוני 2 ומנטרלת אותו זמנית שיוכלו לברוח.
בארי מבטיח לחזור בשביל האסיר במסכה עם הנקישות.

בארי, סיסקו, וולס 2 וג'סי חוזרים לעולם 1 ואז מהר סוגרים את הפתח "לתמיד".
אבל מה עם האסיר במסכה? ובכלל, לא מתאים לבארי להשאיר את העיר של עולם 2 תחת שלטון הטרור של זום, אז די בטוח שהסיפור הזה לא נגמר.

ואז זום מצליח בכל זאת לחטוף דרך הפתח (חשבתי שהוא נסגר) את ג'יי.
 

טוני החתול

Well-known member
מנהל
אז בארי, וולס 2 וסיסקו עוברים לעולם 2 בשביל לנסות להציל את ג'סי הבת ואת העיר שם מפני זום.

במעבר רואים פלאשים של כל מיני, אבל הצלחתי לקלוט רק את סופר גירל (אם זיהיתי נכון).

כמובן שאחרי שהם עוברים יש בעיה עם הפתח (היחיד שהם השאירו) והם לכאורה "תקועים" שם. קצת צפוי.

בארי 2 הוא עדיין במז"פ אבל יותר חנוני ובארי מתחזה לו ומגלה שכל מיני אנשים במשטרה שם בתפקידים אחרים כמו המפקד, וגם שאייריס 2 היא בלשית ושבארי 2 נשוי לה.
אותי מעניינים כרגע שני דברים:
- האם אמא של בארי 2 בחיים שם.
- האם נזכה לראות את אדי 2.

חוץ מזה זום משליט טרור על העיר.

אוי, קייטלין 2 ורוני/פיירסטורם 2 (דת'סטורם) הם נבלים פה, והיא גם מטא (קילר פרוסט?)

אייריס 2 ובארי מגיעים הביתה והיא מתחילה להתפשט, וברור לי שבארי לא ינצל את המצב בשביל לשכב איתה.
אוי "אמא שלך התקשרה"...
חחח יש שם טלפון מוזר, אבל השמות לחיוג מהיר עליו מעניינים וגם אדי רשום שם!
וכתובים שם גם ברוס, האל ודיאנה.

קפה ג'יטרס הוא שונה וג'ו 2 שר שם.... חחח והוא לא מחבב את בארי.

אוי ויי קילר פרוסט יורה בו והוא מת.

חחח סיסקו 2 גם נבל.

אבל בסוף זום הורג (?) אותו ואת רוני 2 ולוכד את בארי.
בארי וג'סי בכלא של זום עם עוד מישהו במסכה שנראה שמנסה לתקשר איתם בנקישות.
אבל הוא רק מצליח לתקשר את השם "ג'יי גריג" (פלאש 2) והם לא מבינים את כוונתו.

זום מפרסם שהוא רודף אחרי וולס 2.

בארי 2, וולס 2, אייריס 2 וסיסקו הולכים לחפש את אייריס 2 (פרוסט קילר) בשביל לגלות ממנה איפה זום.

בינתיים בעולם 1 איזה מטא-נודניק שעושה רעידות אדמה מאיים על העיר ואין את הפלאש להציל אותם.
ג'יי מנסה לעזור בעזרת הסירום אבל זה מה שעושה אותו חולה. קייטלין עובדת על לשפר את הסירום כדי שיעניק לו בחזרה מהירות מבלי לעשות אותו חולה יותר.
בסוף נראה שהיא די מצליחה.
והם מייצבים את הפתח.

קילר פרוסט הובילה את החבורה למאורה של זום ומשחררים את ג'סי ובארי אבל זו היתה מלכודת וזום מגיע אבל בסוף קילר פרוסט / קייטלין 2 נוקמת בו על כך שהרג את רוני 2 ומנטרלת אותו זמנית שיוכלו לברוח.
בארי מבטיח לחזור בשביל האסיר במסכה עם הנקישות.

בארי, סיסקו, וולס 2 וג'סי חוזרים לעולם 1 ואז מהר סוגרים את הפתח "לתמיד".
אבל מה עם האסיר במסכה? ובכלל, לא מתאים לבארי להשאיר את העיר של עולם 2 תחת שלטון הטרור של זום, אז די בטוח שהסיפור הזה לא נגמר.

ואז זום מצליח בכל זאת לחטוף דרך הפתח (חשבתי שהוא נסגר) את ג'יי.

אני זוכר שאהבתי את הפרקים האלו
מצחיק אותי איך על כל דמות שהיא בעולם 2 את כותבת 2 אחרי.
חוץ מג'סי כי אין ג'סי 1.

די מגניב שלבארי 2 יש חיוג מקוצר אל דיאנה וברוס.

רגע אז בסוף ג'יי הצליח לעצור את המטא-נודניק בעולם 1?

זכור לי שהייתי מכנה את האסיר במסכה האיש במסכת הברזל, כמו הסרט של ליאונרדו דיקפריו.
במקביל שודרה עונה 2 של ה100 והיה הפרק שבו קלארק מציירת את לקסה שוכבת וזה מאוד מזכיר את הסצנה מהטיטאניק אז חשבתי שיש איזו קונספירציה

קילר פרוסט די מגניבה.
והיה גם די מגניב לראות איזה חזק סיסקו 2.
בשלב הזה האחרים כבר יודעים שלסיסקו 1 יש כוחות?
 

Lhuna3

Well-known member
די מגניב שלבארי 2 יש חיוג מקוצר אל דיאנה וברוס.
רגע אני אמורה לדעת מי הם דיאנה וברוס? השם דיאנה זכור לי במעורפל אבל לא בטוחה מי זאת? אולי זאת מהחץ שהיא גם מטא? ומי זה ברוס?

רגע אז בסוף ג'יי הצליח לעצור את המטא-נודניק בעולם 1?
ג'יי לא הצליח אבל קייטלין הצליחה! היא ירתה בו מאיזה רובה מיוחד כשהוא הגיע למעבדות סטאר.
במקביל שודרה עונה 2 של ה100 והיה הפרק שבו קלארק מציירת את לקסה שוכבת וזה מאוד מזכיר את הסצנה מהטיטאניק אז חשבתי שיש איזו קונספירציה
חחחח תהיה בריא, איזה קישורים אתה עושה...
והיה גם די מגניב לראות איזה חזק סיסקו 2.
נכון. מקווה שעוד נזכה לראות גם את סיסקו שלנו חזק כזה (בקטע טוב כמובן).
בשלב הזה האחרים כבר יודעים שלסיסקו 1 יש כוחות?
כן. וולס 2 חשף אותו בפני כולם כבר.
 

טוני החתול

Well-known member
מנהל
נכון. מקווה שעוד נזכה לראות גם את סיסקו שלנו חזק כזה (בקטע טוב כמובן).
אל תדאגי, סיסקו עוד מתחזק (הוא מתחיל לשמור כשרות ולא בונה המצאות מטורפות בשבת)
כן. וולס 2 חשף אותו בפני כולם כבר.
וולס 2 הוא ממש חשפן (אבל לא מהסוג שבמועדון)
חחחח תהיה בריא, איזה קישורים אתה עושה...
כן אני באמת אהיה בריא, תודה!
רגע אני אמורה לדעת מי הם דיאנה וברוס? השם דיאנה זכור לי במעורפל אבל לא בטוחה מי זאת? אולי זאת מהחץ שהיא גם מטא? ומי זה ברוס?
אוקי...
אני חשבתי שזה מין ידע בסיסי שאפילו לעדי|חזיר| יהיה ולכן גם לך.
בעולם של DC ברוס ודיאנה זה מתקשר מיד אל וונדרוומן (השם שלה זה דיאנה) ובאטמן (שהוא ברוס וויין).
*בעולמות של קומיקס, סדרות אנימציה וסרטים שניהם חברים בליגת הצדק יחד עם הפלאש.
בשלב הזה לפחות של הArrowverse שניהם עוד אף פעם לא הוזכרו.
 

Lhuna3

Well-known member
אל תדאגי, סיסקו עוד מתחזק (הוא מתחיל לשמור כשרות ולא בונה המצאות מטורפות בשבת)
:-D אבוי.
וולס 2 הוא ממש חשפן (אבל לא מהסוג שבמועדון)
בדיחת אבא שניה ברצף זה strike 2.
כן אני באמת אהיה בריא, תודה!
Strike 3 - you're out!
בעולם של DC ברוס ודיאנה זה מתקשר מיד אל וונדרוומן (השם שלה זה דיאנה) ובאטמן (שהוא ברוס וויין).
אה אוקיי, לגבי וונדרוומן לא היה לי מושג. את ברוס ווין אני בעקרון מכירה, אבל לא העלתי בדעתי שאליו הכוונה. (יותר עלה לי בראש ברוס באנר, אבל אני יודעת שהוא בפרנצ'ייז השני).
 

טוני החתול

Well-known member
מנהל
מה זה "אפילו לעדי"? חוצפן, עדי מומחית😤
וברור שזה מידע בסיסי כמעט הסברתי ללונה בעצמי:-D
אני באמת תהיתי האם את קוראת את ההודעות שלנו על הפלאש.
ולא כזה מובן שאת יודעת דברים על DC.
אני מניח למשל שאת לא יודעת מי זה האל (Hal) שגם אוזכר באותה נשימה.
Strike 3 - you're out!
טוב אני עשיתי מאמץ. אבל עשיתי את זה בשביל לקבל גלידה.
 

didalf

Well-known member
אני באמת תהיתי האם את קוראת את ההודעות שלנו על הפלאש.
ברפרוף מאד כי זה מאד לא מעניין. לרוב רק פותחת וסוגרת לוודא שלא מתחבא שם משהו מעניין (למשל שמזכירים את השם שלי:-D)
לונה למה בכלל החלטת לראות הפלאש?
ולא כזה מובן שאת יודעת דברים על DC.
אני מניח למשל שאת לא יודעת מי זה האל (Hal) שגם אוזכר באותה נשימה.
אני יודעת הכל!
גרין לנטרן?
 

Lhuna3

Well-known member
לונה למה בכלל החלטת לראות הפלאש?
נראה לי שניק המליץ לי כי הבעתי עניין בנושאים של (קצת ספוילר לפלאש) יקומים מקבילים וחזרה בזמן שזה באמת מהנושאים הכי אהובים עלי.
ואני בשוונג של גיבורי על כי אין לי כוח לדברים כבדים עכשיו, צריכה אסקפיזם בעיקר.
 

didalf

Well-known member
נראה לי שניק המליץ לי כי הבעתי עניין בנושאים של (קצת ספוילר לפלאש) יקומים מקבילים וחזרה בזמן שזה באמת מהנושאים הכי אהובים עלי.
אה.
זה דווקא דברים שאני שונאת עושה לי כאב ראש.
ואני בשוונג של גיבורי על כי אין לי כוח לדברים כבדים עכשיו, צריכה אסקפיזם בעיקר.
מבינה אותך.
זה בערך אני מאז 2017:-D
 
למעלה