דיוני סדרות #28

טוני החתול

Well-known member
מנהל
כל מי שיש לו משהו להגיד על סדרת טלוויזיה ולא רוצה לפתוח נושא במיוחד מוזמן לכאן
 

dory30

Well-known member
טוב לשמוע שהעונה השנייה בדרך. השאלה היא לאיזה כיוון היא תלך. חבל רק שבעוד שנתיים נראה האם תומר ואיריס ביחד או לחוד- ואולי יוסיפו חומרים מתקופת הקורונה.
 

טוני החתול

Well-known member
מנהל
הבטחתי שאני אכתוב משהו על ממלכת החיות - Animal Kingdom
אני רק אבהיר שזה לא שלא היה לי מה לכתוב עליה, אלא שיש כל כך הרבה שאני מוצף.
(מה גם שהיה לי שבוע עמוס)

בקיצור אני ממש ממליץ למי שלא מכיר
בקצרה על הסדרה - משפחה של אמא והבנים שלה מצרפת לתוכה נכד שלא היה במשפחה עד כה.
יש הרבה אקשן וסקס (גם קצת להטבי), ותכנוני שוד מתחוכמים ויפים. אבל בעיקר לדעתי זאת סדרת מתח עם אלמנט פסיכולוגי לא קטן כי איך שאם המשפחה שולטת במשפחה זה מדהים וכל אחד מהבנים הוא דמות ייחדית ומעניינת.
אז מה היה בנתיים:
עונה 1 ברובה עסקה בבנייה בשוד הבסיס הצבאי שהלך מעולה.
במקביל הייתה חקירה משטרתית שהתמקדה בג'יי (דרך המורה שלו) ובבת זוג של באז.
ג'יי בסוף הולך בעד המשפחה והחקירה המשטרתית נראה שמסתיימת (לבנתיים אני מניח)
אבל תוך כדי זה עולה חשד שהבת זוג של באז בגדה בו למשטרה וסמרף משכנעת את פופ להרוג את הבת זוג. והעונה ממש מסתיימת כשפופ כועס מאוד על סמרף שגרמה לו לעשות את זה.
עונה 2 מתחילה עם שוד שמתנהל מוצלח אבל נכשל בכך שבכספת שנגנבה לא היה כמעט כסף. זה גורם לרגשות לעלות, רוב הבנים כבר היו מעוצבנים עונה שעברה על כך שסמרף מנהלת את כל המבצע שלהם (למרות שהיא לא לוקחת כמעט סיכון) אז הם עומדים מולה ונפרדים ממנה.
(לפחות חלקית, היא עדיין מזמינה אותם לאכול אצלה, מרשה להם לבוא לבית וכל הזמן שומרת על הבת של באז.
בפרק 5 סוף סוף יש את שוד הכנסייה שתוכנן מתחילת העונה ועושה רושם שהוא הלך טוב מכל הבחינות. למרות כמה בעיות שהעיקרית מהן היא קרייג.

עכשיו קצת על כל דמות:
בגלל שסיימתי איתו אז אני אתחיל עם...
קרייג - לחלוטין האידיוט של המשפחה. כל הזמן בסמים. דופק את החברה לשעבר של ג'יי למרות שזה ברור לא רעיון טוב וגורם לשרפה בבית שלו. ואז גם מסרב לעשות את השוד, אבל מתחרט ברגע האחרון וכמעט דופק הכל כשהוא מגיע מסומם בזמן ביצוע השוד. גם יש מיליון דברים מטומטמים שהוא עושה בכל רגע. כמו זה שהוא גונב משאית עם בירה בשביל הבר החדש של דארן.
הוא כן מקבל קרדיט ממני על כך שהוא מאוד תומך בדארן. גם סופר שהוא היה לוקח אותו לתחרויות גלישה וגם מקבל אותו לחלוטין כהומו ואפילו מעודד אותו לקבל את עצמו.
אולי יהיה משהו מעניין איתו אם תאונת הדרכים שלו בפרק 5 תוביל לכך שהוא ינסה להתנקות.
דארן - קצת סתירה הבחור - מצד אחד הוא עושה לא מעט דברים מטומטמים וכמעט שדד בנק בלי לבדוק את המצב בו מספיק מראש.
מצד שני הוא קונה באר ונראה עם ממש תוכנית מסויימת לעתיד. ואפילו שאין לו ניסיון נראה שהוא עושה בזה עבודה לא רעה. מאוד אהבתי את הגילוי על כך שהוא בעבר היה מתחרה בתחרויות גלישה ונראה שעומד להצליח. מעניין אותי מאוד לגלות יותר על התקופה הזאת ואיך זה התקבל במשפחה. פשוט קשה לי להאמין שסמרף קיבלה את זה בשמחה שאולי תהיה לו קריירה שהיא לא של שודים.
באופן כללי המערכת יחסים שלו עם סמרף מאוד מורכבת. והייתי אומר שיותר מהאחרים, אבל תכלס כנראה פחות, פשוט כי לפופ ובאז יש סיפורים עוד יותר מורכבים.
מאוד אהבתי את הסצנה בפרק 2X04 כשהוא יוצא מהארון בפניה.
יש גם את העלילה הרומנטית (או כביכול רומנטית כי זה לא ממש רומנטי) עם אדריאן. היה חבל שהיו רק מעט פרקים איתו אבל מה שהיה, היה טוב. כולל זה שדארן הוא קנאי מניאק ועם הרבה שנאה עצמית. אני רק מקווה שזה ישתפר. די חבל שבעונה 2 בנתיים ראו את אדריאן רק פעם אחת ובקצרה (בעוד לשאר האחים יש עלילות רומנטיות).
פופ - בעונה 1 ממש לא אהבתי את פופ. כל הזמן קיוויתי שהוא ימות או יחזור לכלא (והאמת היא שדי ציפיתי למשהו כזה, כנראה כי למרות שלא ראיתי את הסדרה בעבר, היה לי בראש התמונה של באז, דארן וקרייג בתור האחים היחידים).
הוא גם כל הזמן היה בעד לקחת סיכונים ענקיים בשודים שלהם והיה ברור שלא אכפת לו להרוג אנשים.
אני גם ריחמתי עליו לא מעט בגלל איך שכולם מתייחסים אליו בחרדה כזאת. וזה שביום הולדת האחים עשו כביכול עבורו דברים שהם רצו לעשות. וכמובן על כך שאמא שלו נתנה לו תרופות פסיכיאטריות ללא ידיעתו.
אבל הוא כל הזמן היה מוזר מאוד. הקשר שלו עם סמרף היה קריפי (ומאוד קרוב למיני). כולם פחדו ממנו והוא היה באמת די מפחיד עם כולם - במיוחד עם ג'יי שהיה נראה שהוא רוצה להרוג חלק גדול מהזמן. אבל גם מאוד עם הבת זוג של באז. וזה כמובן הגיע למצב שהוא הרג אותה בסצנה נוראית לחלוטין.
לכן זה היה לי מוזר שבעונה 2 התחלתי יותר ויותר לאהוב את פופ. זה למעשה אולי התחיל בסוף עונה 1 כשמצד אחד כמובן הוא נותן לחבר שלו מהכלא לסבול מכות נוראיות מבאז אחרי שסמרף האשימה את ההעלמות של הבת זוג של באז על החבר הזה. אבל בסופו של דבר פופ לא הרג אותו כמו שהוא היה אמור לעשות, אלא שם אותו ליד בית חולים. שזה לא רק נוגד את מה שבאז אמר, אלא ממש יכול לסכן אותו מול באז אם הוא יגלה, כי זה יכול לכוון את באז לכך שפופ שיקר.
באופן כללי בעונה 2 הוא כל כך חמוד עם לנה (הבת של באז), אומנם בדרך מוזרה שלו. הוא כבר הרבה יותר סנסבילי לגבי רעיונות שוד. הוא אפילו עוזר לדארן לשדוד משאית מזון כשהוא צריך נואשות כסף. חוץ מזה גם מערכת היחסים שלו עם האשה מהכנסייה די חמודה. למרות שהוא כמובן משקר לה לגבי הסיבה שהוא בא לכנסייה.
למעשה הוא הופך לי לדמות אהובה ובמיוחד כשהוא חמוד עם לנה אני חייב להזכיר לעצמי שהוא זה שהרג את אמא שלה (וטכנית כנראה שגם את ההורים של אמא שלה) והוא מפלצת נוראית.
באז - בעוד שאת פופ התחלתי לאהוב יותר, עם באז היה לי תהליך הפוך.
ברוב עונה 1 באז היה הבן האהוב עלי. הוא היה הסנסבילי. הוא זה שהסתדר איכשהו עם כולם, הוא זה שפישר. הוא זה שהגן על ג'יי משאר האחים. הוא היה בן זוג טוב (לפחות לרוב) ואבא יחסית טוב.
ההערכה שלי אליו התחילה להתדרדר כבר בפרקים מאוחרים של עונה 1, במיוחד כשהוא מנצל את הקשר עם אבא של חברה של ג'יי בשביל לתכנן שוד חדש. ואז כועס על ג'יי שהוא מתנגד לזה. הוא אומר "משפחה זה מעל הכל" אבל תכלס לא מתייחס אל ג'יי כאל משפחה.
והכי נוראי כשג'יי שואל אותו אם הוא אבא שלו אז הוא אפילו לא מכחיש שזה אפשרי, אבל מפגין אפס רגש בעניין. הוא לחלוטין מגעיל שם.
ואז בעונה 2 הוא רק נעשה מגעיל עוד יותר. במיוחד באיך שהוא בקושי מתייחס אל לנה ונוראי אליה כשהוא כן מתייחס אליה. וגם בדרך שהוא מתייחס לשאר האחים ובמיוחד אל ג'יי. והקטע עם לוסי (החברה המקסיקאית שלו) שהוא משקר לה שהבת זוג שלו עזבה בגלל שהיא גילתה עליה.
עדיין הוא דמות מאוד מעניינת. הוא כנראה החכם ביותר מבין האחים ועם מערכת יחסים עוד יותר מורכבת עם סמרף בגלל שהיא אימצה אותו.
ג'יי - הסדרה בעצם מתחילה עם ג'יי, אומנם בחלקים רבים הוא מרגיש כמו דמות שוליים, במיוחד כי הוא הרבה מאוד שותק, אבל מרגיש לי שהוא עדיין מאוד מאוד מרכזי לסדרה.
לא סתם שלא רק שעונה 1 התחילה איתו, אלא היא גם נגמרה איתו בסצנה מוזרה ומרמזת - כשהוא עומד בתוך הבית ומשקיף על סמרף והדודים שלו בעוד הוא אוחז באקדח שלו.
משהו שמדובר עליו יחסית מעט בעונה 1 ובכלל לא עונה 2 זה שאמא של ג'יי היא הבת של סמרף שהיה לה נתק מוחלט עם המשפחה למשך 11 שנים והיא שנאה אותם.
זה גורם לכך שאף פעם לא ברור עד כמה הוא קשור למשפחה החדשה/ישנה שלו והאם הוא נאמן להם. בפרק 2 או 3 הוא מתחיל לנסות למצוא את אבא שלו ובשלב מאוחר יותר הוא מנסה לעזוב עד שסמרף משכנעת אותו לחזור. בגלל המשפחה הוא נפרד מהחברה שלו (שאז קרייג מתחיל איתה). דארן ניסה איזה פעמיים להרוג אותו ופופ נראה רוב עונה 1 כאילו הוא עומד לרצוח אותו. אף אחד לא ממש סומך עליו ורק סמרף נראית שהיא שמחה שהוא שם. וזה אפילו בקושי משתנה גם כשהוא מתחיל ממש לעזור להם בשודים. בעונה 2 נראה שהם רוצים את העזרה שלו בעיקר כסוג של מאבק כוח (דארן וקרייג רוצים שהוא יתמוך בהם, באז לא רוצה לאבד אותו לסמרף).
ויש את זה שבמהלך עונה 1 ג'יי כל הזמן הכי סומך ואוהב את באז, כנראה בגלל שהוא חושב שבאז הוא אולי אבא שלו, אבל בסוף באז מגעיל אליו ומזלזל באפשרות שהוא אבא שלו (בלי להכחיש שזה אפשרי) בקטע שובר לב. ואף אחד לא מציין את היום הולדת של אמא שלו גם כשהוא מזכיר להם.
עם כל זה, זה תכלס לא מפתיע שג'יי באמת חושב על לבגוד בהם, ובסופו של דבר נראה שהוא לא עושה את זה לא מתוך נאמנות אליהם, אלא כי הוא שונא את סוכנת הFBI אפילו יותר.
אבל עם הסצנה בסוף העונה כשהוא משקיף עליהם באופן מאיים זה מרגיש שהוא רוצה לנקום בהם באופן יותר אישי.
בעונה 2 הוא עדיין שתקן ונעשה יותר מעורב בדברים. כפי שציינתי הדודים שלו רוצים אותו לשוד הכנסייה והוא באמת תורם בזה הרבה. יחד עם זה הוא מרגיש מאוד מנותק מהם. הם כמובן לא לוקחים אותו איתם כשהם קופצים מהמנוף.
הוא גם ממשיך לגור עם סמרף ועוזר לה בדברים. במקביל היא מלמדת אותו גם כשרונות פיזיים (כמו זה שהיא לקחה אותו לאימוני ירי בפרק 2X05) וגם מלמדת אותו יותר פרטים על כיצד היא מלבינה את כספי השודים ומבקשת ממנו ללמוד כיצד לעזור לה בזה.
בעוד בעונה 1 הייתה לו גם החברה וגם הקשר עם המורה, בעונה 2 בנתיים אין לו קשר רומנטי. אני מקווה שהוא לא יחזור להיות עם ניקי.
טוב חפרתי עד אין סוף ועוד לא הגעתי אל סמרף, אבל נראה לי שאני אעצור לבנתיים ואמשיך אחר כך.
 

dilia snake

Well-known member
עוד פרק דיי טוב.

קאט נוראית, ואני באמת שלא מבינה מה יש לה מקריסי. אני יכולה להבין את המתח בינו לבין השאר, אוליביה ופין היו הבוסים שלו אחרי הכול והוא רולינס בכול זאת היו שותפים כמה שנים(שלא נדבר על המתח מיני המייאש בין שניהם), אבל אין לה שום סיבה להיות כ"כ מגעילה כלפיו. והייתי יותר מודאגת אם קריסי היה שוכח שהוא עו"ד וממשיך להתנהג כמו שוטר. נכון, הוא עדיין לא ברבה או אלכס אבל בסה"כ הוא בכיוון הנכון.

התיק עצמו היה מעניין ואני שמחה שהם מאזנים או מוצאים דרך להכניס את המצב לתוך התיקים שלהם ועדיין לגרום להרגיש ששום דבר לא השתנה באמת. ואני רואה את התיק הזה גם משתלב בעונות קודמות עם שינויים קלים.

אהבתי את פין הפרק, ואהבתי את הסצנה הקטנה שלו עם קריסי בבית המשפט.

וכן, קאט תרגיעי כבר. אם את רוצה תיקים של שחור-לבן לכי לרצח או שוד, רק תעזבי אותנו בשקט. והיה רגע מפחיד באמצע הפרק שקלטתי כזה "OMG היא הגרסה הנשית של סטייבלר" |פנים| .
 

טוני החתול

Well-known member
מנהל
האמת שזה נשמע מהתיאור שלך די טוב.
חחחח זה נשמע כאילו את אומרת "מצד אחד אתה ממליץ על זה, אז זה בטח לא טוב, אבל מצד שני זה דווקא נשמע מעניין." :p

אז כן, אני בהחלט ממליץ שתנסי.
(אם כי אני יודע שעם הקצב הרצחני שלך את תעקפי אותי תוך יומיים שלושה)
 

Lhuna3

Well-known member
חחחח זה נשמע כאילו את אומרת "מצד אחד אתה ממליץ על זה, אז זה בטח לא טוב, אבל מצד שני זה דווקא נשמע מעניין." :p

אז כן, אני בהחלט ממליץ שתנסי.
(אם כי אני יודע שעם הקצב הרצחני שלך את תעקפי אותי תוך יומיים שלושה)
חחח איזה פולני, זה היה בקטע שלא התעניינתי עד עכשיו בסדרה הזאת אבל מה שכתבת נשמע מעניין. אבל קח את זה לאיזה כיוון שאתה רוצה :p

בכל מקרה יש לי עכשיו איזה סאגת אינסוף קטנה על הראש אז זה יקח זמן עד שאגיע לנסות.
 

טוני החתול

Well-known member
מנהל
חחח איזה פולני, זה היה בקטע שלא התעניינתי עד עכשיו בסדרה הזאת אבל מה שכתבת נשמע מעניין. אבל קח את זה לאיזה כיוון שאתה רוצה :p
כן, הבנתי שזה לא באמת ככה, זה פשוט איך שפירשתי את זה בהתחלה. ושמתי את ה :p כדי להבהיר שזה לא ברצינות.
בכל מקרה יש לי עכשיו איזה סאגת אינסוף קטנה על הראש אז זה יקח זמן עד שאגיע לנסות.
כן, הא
את נכנסת לזה חזק וזה לא משנה שאת לא מתלהבת מזה.
 

nerdkey treky

Active member
כן, הבנתי שזה לא באמת ככה, זה פשוט איך שפירשתי את זה בהתחלה. ושמתי את ה :p כדי להבהיר שזה לא ברצינות.

כן, הא
את נכנסת לזה חזק וזה לא משנה שאת לא מתלהבת מזה.
קשה להבין איך אפשר לא להתלהב מזה ולדלג על סרטים, נכון ניק? אבל מקבלים, ככה זה העולם
 

מילי08

Well-known member
אבל בעיקר לדעתי זאת סדרת מתח עם אלמנט פסיכולוגי לא קטן כי איך שאם המשפחה שולטת במשפחה זה מדהים וכל אחד מהבנים הוא דמות ייחדית ומעניינת.
אוי, זה אולי כמו היורשים. השליטה של אב המשפחה ממש עשתה לי רע


הפרק שוב התחיל לאט, שזה קצת מבאס אחרי האנרגיה של הפרקים הראשונים.
לא ראינו בכלל את איימוס |שפם| וגם אלכס ובובי נתנו רק הופעת אורח.
יותר מידי זמן מסך למרקו אינארוס המעיק.
העיתונאית שנמצאת עם הולדן על הרוסי לא נראית לי. משהו בה מאוד חשוד, בעיקר כשהיא כל הזמן מדברת על הפרוטומולקיול.
אינארוס הוא שחקן גרוע ואני לא מבינה את הצורך שלו לדבר בלחישות כדי להדגים את הרוע שלו או משהו
גם לא הבנתי את ההגיון של אינארוס לשחרר את נעמי להסתובב בספינה. ברור הרי שהיא תנסה לעשות משהו
נראה לי שפיליפ ימות בסוף, אבל לא לפני שהוא יבין מי זה אבא שלו וילמד להעריך את נעמי.
אבל הסוף! האם אנחנו רואים את נעמי מתה? לפני שהולדן יגיע אליה?
 

Aranel Nenharma

Well-known member
טוב לשמוע שהעונה השנייה בדרך. השאלה היא לאיזה כיוון היא תלך. חבל רק שבעוד שנתיים נראה האם תומר ואיריס ביחד או לחוד- ואולי יוסיפו חומרים מתקופת הקורונה.
ראיתי ראיון שעשו איתם אחרי שידור הפרק האחרון (ראיון זוועה של גאולה אבן)
ושם היא שאלה מה יקרה עם הדמויות עכשיו והתשובה של נועה היה מה שהיא רוצה, מה הפרשנות שלה (של גאולה)
ואז הבנתי שבעצם את העונה הראשונה הם כתבו בלי מחשבה על עונה שניה וכשראים את הסיום עם המחשבה שלא יהיה עוד עונה הפרק נהיה יפה יותר.
כי זה מה שהיה יפה בסדרה שהיא סיפרה את החלק האמיתי של החיים ואין לחיים סוף מושלם והכל סגור.
אז לפי הסצנה האחרונה זה מחשבה שלך אם תומר ואיריס חזרו, וגם מה היה עם מיה שהיא לא חושבת שהיא אוהבת את רעות, לא באמת צריך תושבה לזה כי אלו החיים חששות.
 

טוני החתול

Well-known member
מנהל
ראיתי ראיון שעשו איתם אחרי שידור הפרק האחרון (ראיון זוועה של גאולה אבן)
ושם היא שאלה מה יקרה עם הדמויות עכשיו והתשובה של נועה היה מה שהיא רוצה, מה הפרשנות שלה (של גאולה)
ואז הבנתי שבעצם את העונה הראשונה הם כתבו בלי מחשבה על עונה שניה וכשראים את הסיום עם המחשבה שלא יהיה עוד עונה הפרק נהיה יפה יותר.
כי זה מה שהיה יפה בסדרה שהיא סיפרה את החלק האמיתי של החיים ואין לחיים סוף מושלם והכל סגור.
אז לפי הסצנה האחרונה זה מחשבה שלך אם תומר ואיריס חזרו, וגם מה היה עם מיה שהיא לא חושבת שהיא אוהבת את רעות, לא באמת צריך תושבה לזה כי אלו החיים חששות.
וואו, לא ידעתי שחזרות כבר הגיעה לעונה 10... :-P:
 

dory30

Well-known member
ראיתי ראיון שעשו איתם אחרי שידור הפרק האחרון (ראיון זוועה של גאולה אבן)
ושם היא שאלה מה יקרה עם הדמויות עכשיו והתשובה של נועה היה מה שהיא רוצה, מה הפרשנות שלה (של גאולה)
ואז הבנתי שבעצם את העונה הראשונה הם כתבו בלי מחשבה על עונה שניה וכשראים את הסיום עם המחשבה שלא יהיה עוד עונה הפרק נהיה יפה יותר.
כי זה מה שהיה יפה בסדרה שהיא סיפרה את החלק האמיתי של החיים ואין לחיים סוף מושלם והכל סגור.
אז לפי הסצנה האחרונה זה מחשבה שלך אם תומר ואיריס חזרו, וגם מה היה עם מיה שהיא לא חושבת שהיא אוהבת את רעות, לא באמת צריך תושבה לזה כי אלו החיים חששות.
ככה זה כשמשהו מצליח, רוצים לסחוט את הלימון. ראי כל מיני חוק וסדר ו -CS אמו בארה"ב.
 

Aranel Nenharma

Well-known member
ביום שני יש את הפרק האחרון של בלקספייס ויש לי השערה מה הולך להיות
מעניין לראות אם אני צודקת
אז די ברור שלמנהל יש יותר חלק בסיפור מאשר להיות רק המנהל
אני חושבת שהוא מטריד מינית ואף מנהל יחסים עם תלמידים
יש את התלמיד הזה שנהרג במשחק בנשק שהמנהל לא רצה שידעו שהוא התאבד, למה? כי הוא פחד שיחפשו את מכתב ההתאבדות שלו ושם רשום כל מה שהמנהל עשה לו, גם מאיפה המנהל יודע שיש לו ולבן שלראש העיר רומן אם הילדים שמרו על כך בסוד?
בנוסף יש את כל הסיפור שהיה לרמי (הדמות של גורי אלפי) בנעוריו, היו ילדים שהציקו לו והמנהל לא רצה להזמין משטרה, שוב הוא פחד שיחקרו את התלמידים האלו ויגלו את המעשים שלו עליהם.

אני יודעת שיש לי מוח אפל ויש סיכוי שבסוף הכל טוב והמנהל יהיה המאמי הלאומי, נכחה ליום שני
 
נערך לאחרונה ב:

Aranel Nenharma

Well-known member
ומי שזה מעניין אותו ערוץ היוטיוב של גשר מעלה כל יום קטע מההצגה אחד + אחת (ההצגה שארז ונועה כתבו באמת ועליה מבוסס הסדרה חזרות)
 

טוני החתול

Well-known member
מנהל
אני מאוד נהנה מחזרות. הגעתי לפרק 5 בנתיים.
אבל יש לי הערה
הקטע בהתחלה שבו מיה רבה עם הבחור הזה (נראה לי אח של ארוסה) ואז הריב מתלהט עד זה שהם שוכבים זה עם זה - זה כזאת קלישאה משומשת מידי. ואני כל כך ראיתי את זה בא וקיוויתי שז לא יקרה.
שאר הפרק היה טוב אם כי נראה לי שהפרק הקודם הצחיק אותי יותר (עם האחים של איריס והריב של מיה ועופר)
הקטע שאיריס מכניסה להצגה את הסצנה מהפרק הראשון שבו היא נרדמה היה מעולה.
 

טוני החתול

Well-known member
מנהל
אוי, זה [ממלכת החיות] אולי כמו היורשים. השליטה של אב המשפחה ממש עשתה לי רע
אני לא ראיתי עדיין את היורשים, אבל ממש לא מרגיש לי שזאת אותה אנרגיה של סדרה (ולא דווקא כמשהו רע על היורשים)
בכל מקרה זה תירוץ גרוע בשבי לא לבדוק את הסדרה.
ותכלס יספיק לך שני הפרקים הראשונים כדי לקבוע דעה עליה.

לא ראינו בכלל את איימוס |שפם|
בהחלט הדבר הכי רע בפרק.
גם לא הבנתי את ההגיון של אינארוס לשחרר את נעמי להסתובב בספינה. ברור הרי שהיא תנסה לעשות משהו
נראה לי שזה חלק מהניסיון שלו להראות לפיליפ שהוא לא הבחור הרע. אני לא אתפלא אם הוא רצה שנעמי תעשה משהו "רע" כדי לשכנע את פיליפ עוד יותר להיות נגדה.
נראה לי שפיליפ ימות בסוף, אבל לא לפני שהוא יבין מי זה אבא שלו וילמד להעריך את נעמי.
אני מקווה שלא.
היה רגע ממש מרגש בינהם כשהיא סיפרה לו על איך היא חיפשה אותו וזה שבסוף הוא ממש מחבק אותה. והיה נראה לי שהוא מבין שמארקו נוראי.
אבל מאוד איכזב אותי שבסוף נראה שמארקו באמת הצליח לגרום לו להיות נגדה ולפוצץ את הרוסינטה. (אם כי כנראה בובי ואלכס יגיעו קודם, אז אולי הם יפוצצו)(או בעצם גם הם לא כי המשימה הזאת נכשלה כשנעמי הגיעה לספינה)(אם כי לא ברור לי מה ימנע מהם פשוט לעלות שוב על הספינה עכשיו)
אבל הסוף! האם אנחנו רואים את נעמי מתה? לפני שהולדן יגיע אליה?
לא נראה לי שהיא מתה. נראה לי שהזריקה הזאת שהיא הזריקה לעצמה גורמת לכך שהיא תשרוד את זה.
*אגב נראה לי שגם בעבר דיברנו על כך שזה מוזר איך בסדרה הזאת חשיפה לחלל לא מיד הורגת אותך, ולמעשה לוקח יחסית די הרבה זמן. (יש סדרות סרטים שבהם זה הורג מהר יותר ויש כאלו שזה ממש בשבריר שניה קופאים למוות) (שזה מוזר שכל סדרה מציגה את זה שונה כי הייתי חושב שזה משהו שיש עובדות לגביו)
עצוב לי קצת שהבחור הגדול ההוא מת בגלל שהיא קפצה בין הספינות. אם כי לא ממש חבל אחרי הגילוי שהוא עזר להסתיר את הבן שלה ממנה. אבל קיוויתי שהוא איכשהו יחליט לעזור לה באמת בהמשך.

מה הקטע שהספינה שהרוסנטה רדפה אחריה פשוט פוצצה את עצמה?
אולי הם שיגרו את הפרוטומולקולה ממנה לפני שהם הגיעו.

אז הפרק הזה התמקד מאוד בהולדן (אחרי איזה 3 פרקים שכמעט כלום לא קרה איתו)
וגם די הרבה בנעמי
אבל בכלל לא היו בו איימוס, דראמונד או אבסרלה. ובאמת מעט מאוד אלכס ובובי.

זה מוזר שבעצם רוב העונה כבר עברה. מרגיש עדיין כאילו התפתחויות די בהתחלתן.
למשל אלכס ובובי - בתחילת העונה נראה היה שיהיה איתם כל מיני דברים במאדים ואז הם עלו על הספינה כדי לרגל אחרי מישהו ופתאום בום אנחנו 5 פרקים מאוחר יותר.
ובעצם בפרק הזה נזכרתי שעדיין באמת לא ברור ממש מה הקטע שמאדים נותנת כל כך הרבה דברים לבלטרים. זה באמת מוזר שהם יכלו לקנות מהם ספינות שלמות.
אז בפרק הזה סוף סוף יש התייחסות לזה מצד העיתונאית.
אז יכול להיות שבעצם זה הכל קשור לפרוטומולקולה. ואולי יש אפילו יותר מעבר לזה.
העיתונאית שנמצאת עם הולדן על הרוסי לא נראית לי. משהו בה מאוד חשוד, בעיקר כשהיא כל הזמן מדברת על הפרוטומולקיול.
אני לא חושב שהיא ממש זוממת משהו. כלומר נראה לי שהיא לא כנה לחלוטין, אבל שיש לה כוונות "טובות".
 

טוני החתול

Well-known member
מנהל
קשה להבין איך אפשר לא להתלהב מזה [סרטי הMCU] ולדלג על סרטים, נכון ניק? אבל מקבלים, ככה זה העולם
זה דווקא לא ממש קשה להבין.
אני מכיר הרבה אנשים שלא אוהבים את הז'אנר ואני לא חושב שזה באמת יתאים לכולם.

הרבה יותר קשה לי להבין אנשים שממש אוהבים משהו ואז פתאום פוסלים חלק ממנו בגלל משהו קטן כמו החלטת ליהוק או משהו כזה.

לגבי דילוג על סרטים, זה פשוט קטע שלי של אם יש משהו אז אני רוצה לדעת כבר כמה יותר על זה, אבל אני יכול להבין שאם אוהבים משהו, אבל לא עד כדי כך אז שאפשר גם לפסוח.
זה לא כמו אנשים שמריצים חלקים מפרק כי יש דמויות שפחות מעניינות אותם.
 

nerdkey treky

Active member
זה דווקא לא ממש קשה להבין.
אני מכיר הרבה אנשים שלא אוהבים את הז'אנר ואני לא חושב שזה באמת יתאים לכולם.

הרבה יותר קשה לי להבין אנשים שממש אוהבים משהו ואז פתאום פוסלים חלק ממנו בגלל משהו קטן כמו החלטת ליהוק או משהו כזה.

לגבי דילוג על סרטים, זה פשוט קטע שלי של אם יש משהו אז אני רוצה לדעת כבר כמה יותר על זה, אבל אני יכול להבין שאם אוהבים משהו, אבל לא עד כדי כך אז שאפשר גם לפסוח.
זה לא כמו אנשים שמריצים חלקים מפרק כי יש דמויות שפחות מעניינות אותם.
התכוונת שזה מאוד קשה להאמין כי האנשים שלא אוהבים את הז'אנר כמעט ולא קיימים.
לעומת אנשים שפוסלים בגלל שחקנים גרועים שלא מתאימים לדמות וכל הזמן רואים רק אותם - זה ממש קל להאמין. הרי רואים רק את השחקנים אז למה שאנשים ימשיכו לראות רק את הדבר הרע? שאלה רטורית. זה לא כמו האנשים שעוצרים צפיה כל רגע ובכך הצפיה נהרסת להם כי לוקח להם שעה וחצי לסיים חמש דקות ואז כל המתח נעלם כי הם ראו את אותה סצינה 5 פעמים
 
למעלה