דיון שני ברבנות...
דיון שני ברבנות...
אני פרודה מזה שנתיים ו-3 חודשים. דיון ראשון בענייננו התקיים בבית הדין הרבני לפני שנה בדיוק- בדיון זה אני דרשתי שלום בית, "בעלי" סרב...אך לא הציג כל עילה עניינית לרצונו להתגרש- אי לכך תביעתו נדחתה.. לפני 4 חודשים נחתם ביננו הסכם גירושין שקיבל תוקף של פס"ד בבית המשפט לענייני משפחה הוא מיושם ושנינו מסכימים עליו בכל. ולשאלתי, הדיון השני ברבנות יהיה בשבוע הבא - האם קיימת אפשרות שבדיון זה ייחתם סופית הליך הגירושין? האם אפשר לבקש זאת (להביא איתנו עדים)? כיצד זה יתקבל? חשוב לציין, שהיום שנינו מעוניינים בגירושין, ואני בעיקר מעוניינת לסיים את הפרק הזה כמה שיותר מהר..."עילתו" של "בעלי" לגירושין התגלתה רק בדיעבד והיום הוא חולק איתה מגורים משותפים..והיא חשופה לילדיי ומקורביי אנא המלצתכם איך אפשר לסיים זאת עכשיו ולא לקבל עוד תאריך רחוק...!? תודה רבה, אתי.
דיון שני ברבנות...
אני פרודה מזה שנתיים ו-3 חודשים. דיון ראשון בענייננו התקיים בבית הדין הרבני לפני שנה בדיוק- בדיון זה אני דרשתי שלום בית, "בעלי" סרב...אך לא הציג כל עילה עניינית לרצונו להתגרש- אי לכך תביעתו נדחתה.. לפני 4 חודשים נחתם ביננו הסכם גירושין שקיבל תוקף של פס"ד בבית המשפט לענייני משפחה הוא מיושם ושנינו מסכימים עליו בכל. ולשאלתי, הדיון השני ברבנות יהיה בשבוע הבא - האם קיימת אפשרות שבדיון זה ייחתם סופית הליך הגירושין? האם אפשר לבקש זאת (להביא איתנו עדים)? כיצד זה יתקבל? חשוב לציין, שהיום שנינו מעוניינים בגירושין, ואני בעיקר מעוניינת לסיים את הפרק הזה כמה שיותר מהר..."עילתו" של "בעלי" לגירושין התגלתה רק בדיעבד והיום הוא חולק איתה מגורים משותפים..והיא חשופה לילדיי ומקורביי אנא המלצתכם איך אפשר לסיים זאת עכשיו ולא לקבל עוד תאריך רחוק...!? תודה רבה, אתי.