דיון שני ברבנות...

מצב
הנושא נעול.

eti36

New member
דיון שני ברבנות...

דיון שני ברבנות...
אני פרודה מזה שנתיים ו-3 חודשים. דיון ראשון בענייננו התקיים בבית הדין הרבני לפני שנה בדיוק- בדיון זה אני דרשתי שלום בית, "בעלי" סרב...אך לא הציג כל עילה עניינית לרצונו להתגרש- אי לכך תביעתו נדחתה.. לפני 4 חודשים נחתם ביננו הסכם גירושין שקיבל תוקף של פס"ד בבית המשפט לענייני משפחה הוא מיושם ושנינו מסכימים עליו בכל. ולשאלתי, הדיון השני ברבנות יהיה בשבוע הבא - האם קיימת אפשרות שבדיון זה ייחתם סופית הליך הגירושין? האם אפשר לבקש זאת (להביא איתנו עדים)? כיצד זה יתקבל? חשוב לציין, שהיום שנינו מעוניינים בגירושין, ואני בעיקר מעוניינת לסיים את הפרק הזה כמה שיותר מהר..."עילתו" של "בעלי" לגירושין התגלתה רק בדיעבד והיום הוא חולק איתה מגורים משותפים..והיא חשופה לילדיי ומקורביי אנא המלצתכם איך אפשר לסיים זאת עכשיו ולא לקבל עוד תאריך רחוק...!? תודה רבה, אתי.
 
תשובה

דיון שני ברבנות...
אני פרודה מזה שנתיים ו-3 חודשים. דיון ראשון בענייננו התקיים בבית הדין הרבני לפני שנה בדיוק- בדיון זה אני דרשתי שלום בית, "בעלי" סרב...אך לא הציג כל עילה עניינית לרצונו להתגרש- אי לכך תביעתו נדחתה.. לפני 4 חודשים נחתם ביננו הסכם גירושין שקיבל תוקף של פס"ד בבית המשפט לענייני משפחה הוא מיושם ושנינו מסכימים עליו בכל. ולשאלתי, הדיון השני ברבנות יהיה בשבוע הבא - האם קיימת אפשרות שבדיון זה ייחתם סופית הליך הגירושין? האם אפשר לבקש זאת (להביא איתנו עדים)? כיצד זה יתקבל? חשוב לציין, שהיום שנינו מעוניינים בגירושין, ואני בעיקר מעוניינת לסיים את הפרק הזה כמה שיותר מהר..."עילתו" של "בעלי" לגירושין התגלתה רק בדיעבד והיום הוא חולק איתה מגורים משותפים..והיא חשופה לילדיי ומקורביי אנא המלצתכם איך אפשר לסיים זאת עכשיו ולא לקבל עוד תאריך רחוק...!? תודה רבה, אתי.
תשובה
תבקשו מביה"ד ביום הדיון להתגרש כבר באותו יום. יתכן שיסכימו.
 

eti36

New member
תודה... ועוד שאלה..

תשובה
תבקשו מביה"ד ביום הדיון להתגרש כבר באותו יום. יתכן שיסכימו.
תודה... ועוד שאלה..
תודה על ההתייחסות המהירה... והאם אנו מחוייבים לבוא עם עדים? האם יש עוד משהו שצריך לקחת בחשבון במידה והם אכן יסכימו לבקשה? שוב תודה.
 
תשובה

תודה... ועוד שאלה..
תודה על ההתייחסות המהירה... והאם אנו מחוייבים לבוא עם עדים? האם יש עוד משהו שצריך לקחת בחשבון במידה והם אכן יסכימו לבקשה? שוב תודה.
תשובה
רצוי מאוד לבוא עם עדים שכן הם נחוצים לצורך ברור שמות.
 

eti36

New member
מסתבר שלא אחרונה...

מסתבר שלא אחרונה...
לא מצאנו את הכתובה (אבדה)... והצלחנו להוציא מהרבנות באשדוד(שם נישאנו) עותק שלה וכל זה מלפני 5 דקות... מחר מתקיים הדיון ברבנות בב"ש (שם מתנהלים ההליכים)- האם ניתן להעביר להם את העותק בפקס - האם זה יכול ליצור עיכוב אם העותק לא יגיע איתנו לדיון מחר בבוקר? האם לא יספק אותם הסכם הנישואין שלנו? אני מוטרדת שזה דווקא מה שיצור עיכוב וכזכור אני "מתה" להיות מאחורי העניין אנא התייסותכם.
 

eti36

New member
מסתבר שלא אחרונה...

מסתבר שלא אחרונה...
לא מצאנו את הכתובה (אבדה)... והצלחנו להוציא מהרבנות באשדוד(שם נישאנו) עותק שלה וכל זה מלפני 5 דקות... מחר מתקיים הדיון ברבנות בב"ש (שם מתנהלים ההליכים)- האם ניתן להעביר להם את העותק בפקס - האם זה יכול ליצור עיכוב אם העותק לא יגיע איתנו לדיון מחר בבוקר? האם לא יספק אותם הסכם הנישואין שלנו? אני מוטרדת שזה דווקא מה שיצור עיכוב וכזכור אני "מתה" להיות מאחורי העניין אנא התייסותכם.
 
תבואו עם מה שיש לכם

מסתבר שלא אחרונה...
לא מצאנו את הכתובה (אבדה)... והצלחנו להוציא מהרבנות באשדוד(שם נישאנו) עותק שלה וכל זה מלפני 5 דקות... מחר מתקיים הדיון ברבנות בב"ש (שם מתנהלים ההליכים)- האם ניתן להעביר להם את העותק בפקס - האם זה יכול ליצור עיכוב אם העותק לא יגיע איתנו לדיון מחר בבוקר? האם לא יספק אותם הסכם הנישואין שלנו? אני מוטרדת שזה דווקא מה שיצור עיכוב וכזכור אני "מתה" להיות מאחורי העניין אנא התייסותכם.
תבואו עם מה שיש לכם
אבל לא בטוח שתוכלו להתגרש באותו יום בלי קשר למסמכים.
 
תשובה

מסתבר שלא אחרונה...
לא מצאנו את הכתובה (אבדה)... והצלחנו להוציא מהרבנות באשדוד(שם נישאנו) עותק שלה וכל זה מלפני 5 דקות... מחר מתקיים הדיון ברבנות בב"ש (שם מתנהלים ההליכים)- האם ניתן להעביר להם את העותק בפקס - האם זה יכול ליצור עיכוב אם העותק לא יגיע איתנו לדיון מחר בבוקר? האם לא יספק אותם הסכם הנישואין שלנו? אני מוטרדת שזה דווקא מה שיצור עיכוב וכזכור אני "מתה" להיות מאחורי העניין אנא התייסותכם.
תשובה
מאשדוד יכולים לשלוח את הכתובה בפקס לבית הדין הרבני. יחד עם זאת - אל תבני יותר מדי על כך יבצעו את הגט באותו יום. הסיכוי לכך נמוך למדי.
 

eti36

New member
תודה לשניכם ועוד..

תשובה
מאשדוד יכולים לשלוח את הכתובה בפקס לבית הדין הרבני. יחד עם זאת - אל תבני יותר מדי על כך יבצעו את הגט באותו יום. הסיכוי לכך נמוך למדי.
תודה לשניכם ועוד..
האם יש לכם המלצה איך לשכנע את הדיינים להביא לביצוע הגט בו ביום האם למשך הפירוד והעובדה שהוא מנהל משק בית עם חברתו אינה מספקת? מה יהיה מאוד משכנע? ואם נדחה..האם נקבל שוב תאריך רחוק? (משהו כמו 4 חודשים??? אנא, עזרו לי להביא את הפרק הזה בחיי לסיומו. תודה על כל המלצה.
 

pikov

New member
את בהריון? לפי המהירות זה נראה כך

תודה לשניכם ועוד..
האם יש לכם המלצה איך לשכנע את הדיינים להביא לביצוע הגט בו ביום האם למשך הפירוד והעובדה שהוא מנהל משק בית עם חברתו אינה מספקת? מה יהיה מאוד משכנע? ואם נדחה..האם נקבל שוב תאריך רחוק? (משהו כמו 4 חודשים??? אנא, עזרו לי להביא את הפרק הזה בחיי לסיומו. תודה על כל המלצה.
את בהריון? לפי המהירות זה נראה כך
ואני מוכן להתערב שבעלך המתגרש איננו האבא. הא?
 

eti36

New member
וואו...גאון..

את בהריון? לפי המהירות זה נראה כך
ואני מוכן להתערב שבעלך המתגרש איננו האבא. הא?
וואו...גאון..
האם אישה שמעוניינת לסיים תהליך שנמשך למעלה מ-3 שנים צריכה להיות בהריון? חשבת על האפשרות שהסטטוס "נשואה" שקרי לגביי...ואין שום קשר בינו לבין המציאות..אגב, את תרומתי לריבוי האוכלוסייה כבר ממשתי (ובגדול) ומה איתך? נשוי וגרוש בו זמנית?!
 

pikov

New member
שלחי לי מסר ומיד אתחתן איתך

וואו...גאון..
האם אישה שמעוניינת לסיים תהליך שנמשך למעלה מ-3 שנים צריכה להיות בהריון? חשבת על האפשרות שהסטטוס "נשואה" שקרי לגביי...ואין שום קשר בינו לבין המציאות..אגב, את תרומתי לריבוי האוכלוסייה כבר ממשתי (ובגדול) ומה איתך? נשוי וגרוש בו זמנית?!
שלחי לי מסר ומיד אתחתן איתך
כי את כזו פצצה... אני רק מקוה שהמשפט מימשתי בגדול, לא מתיחס לעודף משקל...
 

eti36

New member
הבוקר התקיים הדיון בעינייני...ו..

תודה לשניכם ועוד..
האם יש לכם המלצה איך לשכנע את הדיינים להביא לביצוע הגט בו ביום האם למשך הפירוד והעובדה שהוא מנהל משק בית עם חברתו אינה מספקת? מה יהיה מאוד משכנע? ואם נדחה..האם נקבל שוב תאריך רחוק? (משהו כמו 4 חודשים??? אנא, עזרו לי להביא את הפרק הזה בחיי לסיומו. תודה על כל המלצה.
הבוקר התקיים הדיון בעינייני...ו..
או.קיי... אז הם הסתפקו בעותק של הכתובה, הסכימו בתום הדיון לערוך בירור שמות (כך שהעדים לא הגיעו לחינם) ואלמלא האיחור בהתחלת הדיון היה "כותב הגט" מסיים את מלאכתו והיינו כבר גרושים לדברי הדיינים - אך מכיוון שהגט לא היה מוכן הבטיחו לזמננו לעוד שבועיים לשלב הסופי - הגט. אז תודה לכם על הכל.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה