דיון: פרק 23 עונה 7! פרק סיום עונה

ריקי100

New member
../images/Emo58.gif הפרק האחרון.

וואו הרבה זמן לא כתבתי כאן.. בכל מקרה, הספקתי לראות את הפרק האחרון. טוב הוא פחות גרנדיוזי מכל הפינאלות האחרות שהיו, אבל היה משהו בו שהחזיר אותי לעונות הקודמות. כל העונה האחרונה לא ידעתי מה מציק לי , אבל הרגשתי שיש משהו שחסר לי בתוכנית ולא יכולתי לשים את האצבע עליו. אבל עכשיו כשראיתי את הפרק דברים קטנים החזירו אותי לעונות הראשונות. למשל הלוח! איפה הוא היה בעונה הזו? זה משהו שנותן לך הרגשה שהאוס באמת עובד על המקרה וחושב ומתלבט ומעלה רעיונות. הניצוץ הזה לחפש את התשובה לתעלומה היה אצלו, אמנם רק לכמה רגעים אבל זה היה שם. וחוץ מזה הם סיימו את הפרק וזה נתן לי הרגשה טובה לפירוק של האוס וליסה שכל הזמן הפריע לי. לא רציתי שהם יפרדו וזה עיצבן אותי, אבל עכשיו יש משהו מרגיע באיך שהם סיימו את העונה. וחוץ מזה, וזו דעתי האישית בלבד, אני מבינה עכשיו איך יהיה אפשר להמשיך את האוס בלי קאדי. הם נתנו פתח להתחלה אחרת לגמרי. רק שלא יהרסו את זה. הפרק היה מעניין , כואב מרגש ומפתיע( עם טאוב...). like...
 

olili1

New member
פרק אחרון- האמת באמת אהבתי!

עד כמה שעצוב אבל הגיעה הזמן של קאדי לעזוב...
 

Freemee

New member
אכן פרק טוב ../images/Emo58.gif

באמת שפחות גרנדיוזי מפינאלות קודמות אבל עדיין לדעתי הוא היה עשוי טוב. האוס יצא מכליו אבל בעדינות יחסית אבל רואים אכן שהכינו את הקרקע לעזיבה של קאדי.. זה נגמר ביניהם. השאלה שלי, אם היא רוצה להוציא צו הרחקה שלו מהבית חולים שלה, אז זה אומר שהוא לא יעבוד שם יותר.. אז איפה הוא יהיה? יש עונה שלמה, הוא יהיה בביה"ח אחר? ומה עם הצוות, יעבור אחריו? קיצר יהיה מעניין. לגבי טאוב, איזה מסכן.. משני הכיוונים הריונות בטוח לא יכול להיות טוב.. דווקא חבל כי אם הוא היה יכול רק עם ריצ'ל זה היה נחמד אבל מה לעשות כשככה זה קורה..
 

מיכאל1411

New member
פרק סיום די טוב ../images/Emo58.gif

טאוב פשוט יבקש מהבחורה בת ה22 להפיל. הרי היא בת פאקינג 22. האוס לא יעזוב ולא נעליים. אני בטוח שבפרק הבכורה של עונה 8 קאדי תחליט לעזוב את ביה''ח ויבוא לה מחליף. יהיה מעניין.
 

Netto

New member
דיון: פרק 23 עונה 7! פרק סיום עונה ../images/Emo58.gif

טוב זה היה ידוע שמישהו היה אמור לעזוב לפי השמועות הרבות שצצו... לרוע המזל ד"ר קאדי נפלה לקורבן ולא נראה אותה יותר. אז איך פרק סיום העונה...? מחכים כבר לעונה 8 - החדשה?? ** לא לשכוח לסמן הודעות בסימן
 

Guy950

New member
אתם רואים עם תרגום בכלל?

אני מחכה לתרגום, מתרגמים כל כך לאט...
 

o0Invisible0o

New member
../images/Emo58.gifשוב במיעוט.

אולי לא, פעם קודמת בכל זאת היו כמה אנשים שהסכימו איתי.
לא אהבתי. הרגשתי, שוב, שהיוצרים שכחו מי זה האוס. הדבר היחיד שבאמת בלט לטובה היה שהאוס אשכרה התעניין במטופלת, מה שלא קרה כל העונה הזאת!! שום עיניין אמיתי, בלי אינטרקציה ביניהם ובלי תרומה של המטופלת להאוס..הפעם זה כאילו היה אבל האנלוגיה הייתה ברורה וישירה מדי שהרגשתי שזה מוסבר כמו לילדים קטנים.
וגם, אם להיות כנה איתכם..המקרה הרפואי לא עניין אותי. עוד משהו שהיה עם פוטנציאל זה הניסיון לדבר על האדי - למרות שכל מה שיצא מזה זה קאדי רוצה לדבר על הרגל של האוס והוא לא. בקיצור, היה מעפן. וההתחלה יצרה יותר מדי ציפיות למרות הסוף המאכזב הזה.
זוכרים את סוף עונה 4 הכפול עם האוטובוס?
זה..התעלה על הציפיות! טוב, יאללה..נכנסת לעונה 8 בציפייה להצליח לסחוב את כל הפרקים ותו לא.
 
../images/Emo45.gifזהו האוס הפך באופן רשמי לאופרת סבון

שרק במקרה מתרחשת בבית חולים... המקרה הרפואי באמת היה משעמם, וכל הקטע עם טאוב זה לגמרי היפים והאמיצים. חבל שלא פיתחו את ההתפרצות של האוס וכל מה שהוא אמר לה זה שהוא מרגיש פגוע, היה שם פוטנציאל, הוא היה יכול להגיד לה הרבה דברים. הם הצליחו ליצור עניין למה יקרה בעונה הבאה, אבל רק בתעלולים זולים...
 

yafufa88

New member
../images/Emo58.gif אני בהלם

מה לעזאזל הוא ניסה לעשות?? להרוג אותם?? נראה לי הגזימו... מה שכן, מאוד מותח מה יהיה עכשיו.. אני לא מאמינה שהעיפו את קאדי :( למה?? טוב, לפחות את ווילסון השאירו :)
 

like to be me

New member
../images/Emo58.gif לא אהבתי הכלל!

זה היה פשוט פרק מיותר! עדיף היה שפרק 22 היה הסוף. פשוט הרסו שתי דמויות מצוינות, האוס וקאדי. האוס- כי לדעתי בחיים הוא לא היה עושה דבר כזה- מנסה לפגוע במישהו שהוא אוהב מבחינה פיזית. וקאדי- שלדעתי עדיין אוהבת, וכל הקטע עם האדישות הזו שהאוס ניתח את עצמו זה פשוט לא מתאים לה. ובכלל איך שהיא נפרדה ממנו בפרק 15 זה פשוט לא היא. אין לי מושג למה, אבל היוצרים החליטו שפשוט בא להם לסיים עם הרומן הזה, ולא נראה לי שהעזיבה של ליסה קשורה. דיוויד אפילו אמר את זה בריאיון (אח"כ אני יעלה), וזה מעצבן שבמשך כ"כ הרבה עונות אנשים ציפו וקיוו וככה הם מסיימים את זה. אני מאד אהבתי אותם יחד ולדעתי אני לא ימשיך לראות את העונה הבאה.
 

מיכאל1411

New member
רואים שלא הבנתם את האקט של האוס ../images/Emo58.gif

הוא לא ניסה לפגוע בה פיזית אלא פשוט הוציא אמוציות ואגרסיות, כפי שווילסון ביקש ממנו. הוא רצה, כהרגלו, לעצבן את קאדי ועשה זאת בדרך הכי הארד קור שאפשר.
 

like to be me

New member
../images/Emo58.gif עדיין....

הוא לא יכול היה לדעת שהם לא היו שם. הרי עד שהוא הסתובב והניע את האוטו מישהו במקרה היה עדיין יכול להיות שם. מבחינת המשטרה זה נחשב בכלל ניסיון לרצח. יש לעצבן מישהו, ויש פשוטו כמשמעו להחריב למישהו את הבית תוך כדי שהוא נמצא בו ולסכן את חייו. זה לא עוד תעלול שהוא יכול לצאת ממנו בנזיפה, וזה משהו שלדעתי האוס שאנחנו מכירים במשך 7 עונות בחיים לא היה עושה. וזו גם הסיבה שעכשיו אין לי שום אמפתיה לדמות הזו יותר.
 

yafufa88

New member
../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif !

 

o0Invisible0o

New member
הוא אמור להיות הכי רציונלי שיש.

אנשים רציונלים הם הכי לא מתפרצים אמוציונלית. האוס שמסביר כל דבר למוות, להכל יש סיבה וזה תמיד מדעי..לא הופך לרגע לאדם שלא שולט ברגשותיו ועושה מעשה כזה. לא משנה כמה קיצוני הוא מרגיש. לצורך העיניין סוף עונה 5 עם ביה"ח הפסיכיאטרי היה נאמן לדמות כי תמיד החולשה שלו הייתה ויקודין ולחשוב שמההתמכרות התפתחה בעיה שמשפיע על התפקוד שלו וגורמת לו לראות שאין לו דרך אחרת מלבד להתמודד עם הבעיה - מחשבה רציונלית, פעולה רציונלית ועדיין קיצוני ודרמטי ומוצג באופן הכי לא צפוי = פינאלה טובה. הפעם? לא קשור לכלום. האוס לא מוציא אמוציות ואגרסיות...הכל מנומק מדעית, הכל.
 

o0Invisible0o

New member
עוד דוגמא.

אם האוס מאבד חולה - לא אכפת לו. כאילו, זה יכול לדכא אותו אבל אם האוס לא יודע למה הוא איבד חולה - אם אין לו איבחון לחולה והוא לא יכול להסביר מוות בצורה רציונלית? אז הוא משתגע. האוס = רציונלי. ><
 

bracha22

New member
פרק הסיום הגרוע ביותר של האוס../images/Emo58.gif

אווף כ"כ מאכזב,כ"כ ציפיתי לפרק הזה. ממתי האוס יפגע פיזית באנשים שהוא אוהב? פרק לא ממוצה בכלל!
 

RoyBO

New member
פרק לא מוצלח בכלל ../images/Emo58.gif

היה גם חסר לי ההתקרבות בין צ'ייס ל-13 שנבנתה בפרקים הקודמים ולא עשו עם זה כלום, במקום זה הכניסו להריון את אשתו של טאוב (מיותר לחלוטין). לפחות האוס וקאדי נגמר סופית וסגרו את זה סביר, אבל בצורה קיצונית מידיי.
 

Guy950

New member
איזה כאב ראש ../images/Emo58.gif

האמת שאני מרחם על הפרק הזה כי כולם פוסלים אותו, אז כשראיתי אותו ציפיתי שאולי כולם פשוט חסרי חוש טעם ואני מיוחד (!!!!) אבל מסתבר שטעיתי
באופן כללי זה הפרק הכי מיותר שיכלו לעשות להאוס, לגמרי עשו את הסדרה הזאתי לטנובלה בעלת 20,000 פרקים שפשוט עושה לך חשק לכבות את הסדרה ולהגיד "יאללה מיציתי NEXT!". ראשית, הקריפית המעוותת הזאתי מנסה לאתגר את האוס, האוס לא אוהב שאנשים יוצרים בשבילו אתגרים, או אוהב למצוא את האתגר אחרי שהוא נכשל פעם פעמיים. האישה הזאתי באה אליו "הנה, קח אתגר!" ובאופן כל כך מפגר וצפוי הוא נענה לאתגר. אם התסריט היה נכתב כמו שצריך, היה צריך להדגיש שם "האוס לא נענה לזה והוא זורק אותה כי היא מעצבנת". עכשיו כמובן זה היה אתגר מטופש, גילו גידול ואז מיד שהוא ראה את הגידול הרהרתי לעצמי בזמן שאני משחק באייפון "זה לא גידול, עוד 20 דקות הוא יעלה על מה שיש לה והיא תחיה באושר ואושר עם הסיני הקטן שלה" ומתסבר שצדקתי
עכשיו נעבור לחלק השני, טאוב. תגידו לי, מה הביאו לנו את טאוב? מכל הדמויות בסדרה הזאתי, טאוב הוא האחרון שמעניין. היהודי הנמוך שדופק כל אחת שהוא רואה, בוגד באישתו על ימין ושמאל ואז פשוט נפרדו אבל ממשיכים להתראות ולהתנהג כאילו הם זוג ואז היא בהריון? כאילו, בכוח הם רוצים להסיח אותנו מקאדי והאוס או שהם רוצים לתת לו יותר זמן מסך? אני הייתי מוותר על לתת לו זמן מסך והייתי מפטר אותו בגלל שהוא לא מעניין. הכניס שתי נשים להריון................ואו. חלק שלישי, האוס וקאדי...כל כך מיצינו. כן כן הבנו, האוס חרא, קאדי כלבה - מתחילים להתרכך ואז היא יוצאת עם מישהו חדש והאוס נכנס בבית שלה עם אוטו. לא נמאס? נמאס לי מהסיפור האהבה הלא נגמר הזה, או שתהיו ביחד או שתיפרדו, רק תפסיקו למרוח אותנו. האוס באופן כללי איבד את עצמו, בהתחלה יש לנו דוקטור פסיכופט ללא גבולות ומניאק שממציא את החוקים מחדש, ועכשיו יש לנו מסומם שלא מבין כלום מהחיים שלו ומשעמם אותנו. אני מאוד מקווה שהעונה הבאה של האוס תתחיל בטוב או שלצערי הם הולכים לאבד פה צופה קבוע. Guy950.
 
למעלה