דיון: פרק 19 עונה 7!
חג פסח שמח!

Netto

New member
דיון: פרק 19 עונה 7! ../images/Emo58.gif חג פסח שמח!

חג שמח לכולם! פרק 19 כבר שודר בטח ראיתם כבר.. אז גם אתם ראיתם אותו בזמן שאכלתם עם שוקולד? או שרק אני? ^_^ דיון נעים!
 

o0Invisible0o

New member
../images/Emo58.gifרק את? ../images/Emo8.gif

האמת שאכלתי סלט עם מצה..שזה לא כזה מוזר כי אני רגילה לאכול עם קרקרים כאלה..חחח אותו מרקם.
בקשר לפרק.. אני קצת מתעצבנת שמפרסמים שיקרה משהו אחד ואז קורה משהו אחר...אבל אני צריכה להתרגל לזה או להמנע ממידע באמת. בכל אופן הפרק היה ממש טוב בעיני..מה שממש חבל הוא שנותנים לנו פרק מלא במסטרס, מלמדים אותנו את כל הדברים עליה שהיו צריכים ללמד קודם, מאתגרים אותה באמת בלי לתת לה להתחמק מזה, מזעזעים אותנו [קצת, לא? לקום בלי יד זה רע.
] וכל זה רק כדי שיהיה להם איך להצדיק את העזיבה הפתאומית שלה בצמוד לחזרתה של 13? אגב קראתי שהציעו לאמבר טמבלין להמשיך בסדרה והיא לא רצתה.
בכל מקרה היה פרק טוב אבל חבל שרק עכשיו הם מציגים לנו את מסטרס בשיאה ואממ ביי ביי? הקטע עם התרנגולות היה משעשע למדי, הכי אהבתי שהפרק לא סבב סביב זה, לא ממש ידענו מה הולך שם וזה לא תפס מקום מרכזי בפרק זה רק הוסיף סצינות מגוחכות פה ושם..בדיוק במידה הנכונה. אנחנו גם עוברים גמילת האדי - אני לגמרי בעד.
 

o0Invisible0o

New member
כשאומרים האדי מתכוונים לזוגיות של האוס וקאדי

כשאומרים קאדי מתכוונים לקאדי. גמילת האדי אומר שאין סצינות שסובבות סביב מערכת היחסים ביניהם..קאדי קיימת כדמות כמו שהיא הייתה גם לפני כן. והאוס הוא האוס.
זה נקרא ship name זה כמו שלרייצ'ל ופאק מהסדרה glee יש כינוי - פאקלברי. זה כזה קטע של מעריצים.
 

Freemee

New member
פרק טוב ../images/Emo58.gif

אהבתי את מה שראיתי. ראינו צד אחר של מסטרס, שהיה חבוי, שרצה לבלוט אבל לא העז להתפרץ והנה פה היא עשתה את זה. אני חושב שהיא עשתה בסופו של דבר את הדבר הנכון אבל כמובן שזה לא עושה את זה פחות נורא.. הפרק אכן ממש התעמק במסטרס ובקושי הספקנו לראות דברים מסביב חוץ מההתערבות של האוס ווילסון שהייתה דווקא מצחיקה ושוברת שגרה באמצע הפרק. תכלס גם אני מבואס שמסטרס עוזבת... זה ממש לפתח דמות ואז לזרוק אותה כי השחקנית הקודמת חוזרת.. ד"א משהו יודע מה הייתה הסיבה באמת שאוליביה ווילד הייתה צריכה לעזוב את הסדרה? אוליביה שחקנית טובה ואהבתי את השתלבותה בצוות אבל חבל שזה דורס את מסטרס שבהתחלה הייתה מוזרה אבל דווקא נתנה גוון שונה לצוות.
 

Netto

New member
לא רק את טרון..

יש מספר סרטים שהיא מופיעה.. בזמן שהיא לא שיחקה בהאוס
 

Lורליי

New member
הסרטים מומלצים?..

כ"כ התגעגעתי אליה.באסה שהעונה כבר קרובה לסוף :( אולי יהיה אפשר להתנחם בסרטים לזמן מה...
 

מיכאל1411

New member
פחות נורא?

זה אמנם מאוד בעייתי מבחינה אתית, אבל היא עשתה מה שצריך. כמו שהאוס אמר, הנערה היא אידיוטית ואין לה מושג מה היא מחליטה ולכן רופאים שמבינים קצת מקבלים ''רשות עליונה'' לקבוע מה באמת צריך לעשות. שורה תחתונה, מסטרס הצילה את חייה וצריכה להרגיש טוב עם עצמה ולא לקבל בחילה.
 
ממש לא מסכימה!!!!!!!

זה לא מוסרי, זה יהיר וזה מבחיל לחלוטין!!!! לאדם יש את הזכות לבחור למות\לחיות את הזמן שנותר לו כראות עיניו ולאף אחד, לאף אחד, אין את הזכות לשלול את זה ממנו ולא משנה איזה תירוצים מפגרים נמציא בשביל עצמנו כדי להצדיק את זה. אם אדם עם רגל סכרתית וכיב מסכן חיים לא ירצה לעבור קטיעה ולמות שלם - זו זכותו. כנ"ל הבחורה בפרק. נקודה.
 

RoyBO

New member
פרק די פרווה, שמח מאוד ../images/Emo58.gif

שנפטרנו מהמאסטרס המעצבנת הזו, דמות שנואה עלי מאוד. 13 מושלמת.
 
מסכימה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

שונאת שונאת את מסטרס אבל תגידו לי, זו רק אני, או שזו פשוט הייתה העונה של מסטרס? ה-עונה של מסטרס! כל פרק - רק היא מנהלת את הדיאלוגים העמוקים עם המטופלים... רק היא מתחבטת... רק היא מתווכחת עם האוס... רק היא בפוזות של פרצוף עצוב למצלמה... רק היא צודקת באבחנות... רק איתה האוס מסכים כל הזמן... רק היא מפצחת שיחה אחרי שיחה את הסיבה לשינוי בבעיה של המטופל... די כבר!!!!!!!!!!!!!! ובניגוד אליה... רמי האדלי, יפיפיה מושלמת, מגניבה ומבריקה, שנונה ומצחיקה, כייפית ומעניינת. למה הלכת והשארת אותנו עם מיס מסטרס המעצבנתתתת? ברוכה השבה! וסחתיין על הפוני, מדהיםםם ומחמיא. והתרנגולות... בחיי, אדיר. שבוע הבא חמוסים? בכיף נ.ב. אני סירופ, נעים להכיר!
 

מיכאל1411

New member
דווקא האדלי היא דמות קצת מעיקה

שונא את הצדקנות שלה, הפרצוף המלנכולי המלווה אותה. אבל אוליבייה וויילד שחקנית טובה.
 

daniela21

New member
פרק 19 ../images/Emo58.gif

אהבתי מאד את הפרק. המקרה הרפואי ממש לא עניין אותי וגם 13 והצוות של האוס לא היה מעניין הפרק, אבל סוף סוף התחלתי לחבב את מסטרס.. לא אהבתי אותה מעולם, אבל הפרק הזה דווקא חשבתי שהיא חמודה, בעלת לב טוב, מיוחדת ואפילו יפה והנה, היא עוזבת. הפרק היה ממש מוצלח מבחינתי. הייתי שמחה אם מעכשיו יהיו מקרים רפואיים יותר מותחים ומעניינים ויותר דגש על הצוות של האוס והאוס עצמו, כמובן שיצדיקו את חזרתה של 13 וכו'. נחמד~!
 
../images/Emo58.gif בעע

אפילו ש-13 חזרה הפרק סבב סביב מסטרטס והיה גרוע ביותר! היא פשוט דמות מעפנה מידי בשביל להחזיק פרק :( אוף.
 

Almighty Efraty

New member
../images/Emo58.gif

אני ממש שמחה שמסטרס עזבה. לא אהבתי את הדמות שלה בכלל. היא ממש עצבנה אותי. אני ממש מקווה ש13 תשאר (קראתי איפשהו שהיא לא אמורה להשאר בסדרה). אני ממש אוהבת אותה.
 
למעלה