|דיון-מוות במכושפות

pilot promo

New member
|דיון-מוות במכושפות

בלהבלהבלה הפורום מת בלהבלהבלה צריך להחיות אותו בלהבלהבלה דיון נעשה את זה קצר וקולע-איך לדעתכם התמודדו עם מיתות בסדרה-של אחיות, של חברים, של שדים(!!!)?
 

The Immortal Me

New member
ובכן, בתחילה זה היה נורא דרמטי../images/Emo210.gif

אבל אז ניצלו וניצלו וניצלו עד שבעונה השביעית פייפר מתה איזה 3 פעמים ולאף אחד לא באמת אכפת. גם לא זוכרים שומדבר, חוץ מפרו.
 

CharmedRulez

New member
זה דיי בעייתי...

דבר ראשון, כמו שרוני (רוני נכון?) אמרה, בהתחלה באמת מוות היה רציני, אני לא אשכח שכשפיבי מתה בפעם הראשונה ב1.22, זה עוד היה בתקופה שערוץ 3 עשה פרומואים של "בשבוע הבא במכושפות...!", והפרומו הראה את המוות הראשון, של פיבי, ופרו ופייפר אומרות "Omg. she's dead" ומסתכלות אחת על השנייה בדרמטיות. ואני נבהלתי, לא הבנתי איך הורגים אותה והכל, זה היה נורא נורא דרמטי. בשנים הראשונות זה עדיין היה בקטנה, ב2.12 ליאו הציל את פייפר, האחיות בחרו את העולם על פני פרו ב2.21 ועדיין מצאו דרך להציל אותה, ב2.22 היה את הג'יני עם המשאלות... ככה שכמה שהן המשיכו לשרוד כל מוות, זה עדיין היה מטופטף מאוד. ואז פרו מתה באמת. וזה היה ממש ווא-ווא-ווא! כי תכלס, מי שלא ידע על מה שקורה מאחורי הקלעים, לא ידע שפרו לא תהיה בעונה הרביעית, ולראות אותה פתאום מתה... זה היה ממש משוקק. ותכלס, כשראיתי את הפרק הזה (3.22) עדיין הייתי בשוק לראות את הסיום המפתיע. כי עדיין היינו בתמימות. ואז בעונות הבאות הן לא הפסיקו למות. כל הזמן פשוט. ובאמת בעונה 7 הן מתו הרבה, ותכלס לא נבהלתי אפילו... לא הזיז לי בכלל... ב7.19, לא הזיז גם לפייפר, פייג' או ליאו. הם היו עסוקים בלהחליט מי אשם בזה שפיבי מתה (הרי הם הרגו את הגוף של אימארה השדה המכוערת, אבל הנשמה של פיבי הייתה בגוף שלה) במקום לבכות או משהו. זה היה ממש קטע שבו גם הם התחילו לזלזל במוות שבסדרה. אז זה מבחינת המיתות של האחיות שעליהם הם התגברו (כן אני כותב הרבה). חוץ מכל זה, יש את המיתות של הדמויות הנוספות - קול, פאטי, פני ומן הסתם - פרו. עם המוות של פני ופאטי קשה להתמודד כי זה היה מן ערך מוסף לדמויות של האחיות, הן כבר חיו עם המוות וזה תמיד היה שם, בהתחלה הן היו בשוק עוד לראות את פני (ב.201 בפעם הראשונה) ובאמת שההתמודדות הייתה מעולה. ראינו את זה גם במפגש הראשון של האחיות עם פאטי ופני בפרק 1.17, שהיה ללא ספק מרגש... כי זה פרק מעולה והן כולן היו מעולות בו. עם המוות של פרו הם פשוט לא התמודדו כל כך. לא לאורך זמן. היא מתה. הן התאבלו משהו כמו 8 פרקים ואז פשוט המשיכו הלאה. מדי פעם (פעמיים בעונה) עוד המשיכו להזכיר אותה, אבל בפרק האחרון של עונה 4, לא דיברו עליה אפילו, לא על זה שהן שרדו למרות שהיא מתה, לא על המורשת שהיא השאירה וכו'... הן לא מדברות עליה, ובגלל אילוצים של מאחורי הקלעים גם לא מראים אותה כדמות שהייתה חלק מהחיים שלהן. בפרקים מיוחדים, כמו הפרק ה100, הפרק שבו פיבי נהיית רעה ופייפר מתמודדת (4.20), הפרק האחרון של עונה 7 והאחרון של הסדרה הם דואגים להזכיר אותה קצת יותר ("תודה פרו!", והמעליב - "כשדלת אחת נסגרת אחרת נפתחת" ועוד...), אבל בעקרון - פרו מתה, פייג' באה וכאן נגמר הסיפור. הייתה להם משפחה מאוחדת מחדש וזה היה הכל.... כנל לגבי קול.. חוץ מכמה אזכורים כשהוא מת בעונה 4, לא היה כלום. אחרי המוות שלו בעונה 5, היא כל כך שנאה אותו, שב5.13 לא דיברו עליו אפילו. רק בעונה 8 פתאום החזירו את הדמות שלו לתחייה [בערך], וכמובן שבפרק ה150 כשהחליטו לסיים את הסיפור בצורה קצת יותר רומנטית והוא חזר... ממשית. סיימתי :] תקראו!
 
../images/Emo82.gif גרררר!

אף אחד לא זוכר את אנדי
לא בסדר. גם לא ממש התמודדו עם המוות שלו בסדרה, הן בקושי זכרו אותו. לא לעניין!! ואם כבר מדברים על זה, הצורה שבה די "מתעלמים" מהמוות של כריסטי בפרק האחרון, ממש לא לעניין.... בקיצור, רק בפרקים הממש ראשונים, כמו שאנשים כאן ציינו, הייתה התמודדות נורמלית עם מוות... זה הלך לאיבוד איפשהו בדרך.
 

flying eagle

New member
למה,

הקדישו שני פרקים ראשונים בעונה 2 לזה שקשה לפרו להמשיך עכשיו כשהוא מת. ולדעתי יש עוד איזה פרק שמדברים קלות על זה שמאז שאנדי מת קשה לפרו לצאת עם גברים אחרים או משהו כזה. וכמובן - פרק שלם רק הוקדש למוות שלו ולזה שהן מנסות למנוע מהחיזיון של פיבי להתממש. זה הרבה יותר ממה שקייל המסכן קיבל... חשבתי שפייג' נ-ו-ר-א אהבה אותו, אבל (ואני מדברת על אחרי הכישוף של האווטארים) לוקח לה בסה"כ איזה דקה בסוף פרק ששכחתי את שמו להתמודד עם זה. הם אפילו לא הסבירו לי למה הם לא יוכלו להיות ביחד בתור מאיר לבן ומכשפה, כמו פייפר וליאו. וזאת הייתה המחשבה הראשונה שלי כשגילו שהוא הפך למאיר לבן. אבל במקום לעשות את הדבר הפשוט הזה, ולפתח לפייג' מערכת יחסים - הביאו איזה הנרי אחד שבקושי מישהו מהצופים או הדמויות הספיק להכיר, וחיתנו אותם. ואני רק אגיד - נו באמת.... למעשה, אנדי קיבל יותר תשומת לב משאר הבחורים שמתו או משהו. (ואני מוציאה את קול מהמשוואה - אצלו סתם נעשתה, מה שנקרא, שחיקת דמות.)
 

CharmedRulez

New member
זה נכון שקייל לא קיבל שום התייחסות.

עזבי את זה, הם אפילו הרסו את הדמות שלו אחרי שהוא עזב (למרות שלא כזה אהבתי אותו בפני עצמו כשהוא היה בחיים...). בפרק הראשון שאחרי המוות, שרידן חזרה והם הוציאו הכל יפה מאוד, קייל עזר להם, הוא היה בתמונה, בלילה הוא בא אליהם לחלום ובלה בלה בלה... ממש כמו בימי ליאו של עונה 3. מאידך, בפרק האחרון [של העונה השביעית] הם הצליחו להרוס אותו בכך שהם עשו כאילו שברודי השאיר קצוות פתוחים אצל הFBI מה שהוביל לחשיפה שלהן כמכשפות בפני העולם מה שלבסוף הוביל להתחזות כמתות.
 
../images/Emo82.gif יש להניח

שזאת הסיבה שהם עשו את זה.... אף פעם לא חשבתי על זה ככה, צודקים ב-100 אחוז!
 

CharmedRulez

New member
אבל זה היה בעייתי להתקע על אנדי...

כמה שהוא היה משמעותי לפרו, להתקע על המוות שלו, היה תוקע את כל הדמות, אז משכו את זה לכיוון הכוחות שלה קצת, פרק או שניים (יותר ב2.01 מאשר בכל פרק אחר) ומשם היא המשיכה הלאה. אבל באמת, לא הייתה שום התייחסות אליו. תמיד נורא הציק לי שלא עשו אזכרות, או ימי שנה למוות של פאטי, פני או פרו. או אפילו אנדי - בשנה הראשונה למוות שלו. זה היה חסר מאוד. בקשר לכריסטי, ב42 דקות דיי קשה להתייחס לסדרה כשלם, לעלילה שהרגע הסתיימה, למוות הנוכחי ולהמשך הפרק. בעיקר בפרק שהוא האחרון. לנצח. אז אני יכול להתחבר לחוסר מילים על המוות של כריסטי, כי הם היו צריכים להספיק כמה דברים אחרים. בפרק האחרון היו הרבה יותר דברים שהציקו לי מאשר זה. (כל הקטע של הזמן שבכלל אבל בכלל לא התאים.....!!!!) אחד הציונים הזכורים לי לטובה, כהתמודדות עם המוות בצורה נעלה ממש, היה המוות של ג'נה וה"נשמה" של קול ב3.20. שהן הדליקו נרות לזכר שלוש נשמות אבודות. ג'נה, המכשפה השנייה עם התליון, וקול. זה היה מרגש ויפה. ובכלל, בעונה הראשונה, הן היו בדיי הרבה הלוויות. הרגש קצת נעלם עם הזמן...
 

flying eagle

New member
בדיוק כמו שאנחנו מכירים מהארץ...

מתרגלים להכל, גם (אולי גם בייחוד) למוות.
 
../images/Emo82.gif דווקא אני ממש אהבתי

את הקטע של הקפיצות בזמן.... זה היה מצחיק ברמות!
 

CharmedRulez

New member
לגמרי. כמה שזה סטיה מהנושא, במילא אין כאן

כזה שרשור שוקק. אם פייפר מס' 1 (מסוף 8.21) נסעה לעבר, והביאה איתה את ליאו, פאטי ופני כדי להפוך את מה שהיה בעבר שלפני סוף 8.21, אז ברגע שהן הוציאו את ההולו והזמן CAUGHT UP WITH IT SELF (כשבילי ופייפר חזרו לגופות הנוכחיים של עצמם) אז ישר פאטי, פני וליאו היו צריכים להעלם. כי כלום לא קרה כדי שהם יהיו במקום הזה. הרי פייג' ופיבי לא מתו והן לא לחמו את הקרב הסופי, אז ליאו לא היה אמור לחזור אפילו - לא היה צריך אפילו את המלאכית שתבוא לקחת אותו. שלושתם היו צריכים אוטומטית להיעלם. מאוחר יותר, כריס ווייאט בא (ואני באמת לא אתקע על זה ש"לחמנו ואז נעלמו לווייאט הכוחות!" כי זה כאילו שבעצם אף פעם לא היה לו כוחות אם הם נלקחו ממנו כשהוא בן 3, בפרספקטיבה,זה לא אמור לקרות כשהוא בן 23 והוא באמצע לחימה.) וקרה מה שקרה, הכוחות שלהם חזרו אליהם.... אז הם גם היו אמורים להעלם, כי באמצע חזרו להם הכוחות אז לא הייתה סיבה שהם יחזרו בעצם אל העבר כדי לראות מה קרה. אוטומטית הם היו אמורים לחזור..... בקיצור, ובלי לחפור יותר מדי, יש פה קצת יותר מדי אי התאמה בזמנים והכל, בשביל החיבוקים של הסוף. כמה שזה היה יפה, חשיבה הגיונית לא תזיק.
 
מסכימה!../images/Emo45.gif

אם מישהו אומר שהפרק האחרון של מכושפות היה פרק מעולה כנראה הוא לא ראה את הפרקים הראשונים של הסדרה עם פרו....אם תראו שוב פעם את הפרקים אתם פשוט לא תאמינו שהם עשו סוף כזה מגעיל ודביק לסדרה שבמשך 4 עונות שלה הייתה מעולה ואח"כ התחילה להידרדר בהמשך...!
 

CharmedRulez

New member
הנה אני מגיב לך :]

אז דבר ראשון - לא להשמיץ! מכושפות זה עדיין מכושפות ושום מילה אחרת לא מתקבלת! דבר שני - זה לא קשור ההתחלה והסוף. אין מה לעשות, אנשים שונים היו מעורבים ביצירה בהתחלה של הסדרה ובסיומה, זה ככה, אי אפשר לשנות מה שהיה... אז זה לגבי זה. אוקיי עכשיו, נכון שהפרק היה קיטש אחד גדול, אבל הוא סיים בכזה יופי את מה שהסדרה היא. המחיש כל כך יפה את הרעיון של הסדרה. We're A Family of Survivers, and that's why we will always be CHARMED. זה פשוט הסיום שאפשר לתת מבחינת הרעיון. מה גם שהם המחישו בצורה מעולה את זה שזה לא נגמר כאן. שיש עוד הרבה אחרי ויחד עם זה גם הראה כמה הרבה היה לפני. אז היו כמה פאקים בפרק, אבל הרעיון הכללי היה באמת ... מקסים... חחחח
 

flying eagle

New member
ובוא לא נתחיל לדבר על עונה 6...

בקצרה- אם כריס הציל את וויאט מלהפוך לרע, אז למעשה הוא מעולם לא חזר לעבר כדי לתקן את העתיד שלו ואז למעשה לא היה אף אחד שהציל את וויאט מלהפוך לרע, ובלתי נמנע שהוא כן נהפך לרשע. (תעקבו, הסברים על פרדוקס זמן הם מסורבלים...)
 

flying eagle

New member
אבל מה זה קשור?

את הגבת משהו אחד ואני משהו אחר. אם למישו יהיה מה להגיד על מה שאת כתבת הוא יגיב לך....
 
למעלה