החווה שלי...
http://www.oldtownbarns.com/stables_photos/16_stall_custom.jpg ^ תמונה של החווה שלי מבחוץ http://www.oldtownbarns.com/stables_photos/12x12_whiteceiling_int.jpg ^^ מבפנים... החווה שלי תהיה מלאת ירוק, איזה 30-40 תאים, 5-10 סוסים שלי, וכל השאר פתוחים לפנסיון. האורווה לא תהיה אורוות בית ספר, אלא פנסיון ותחרויות ברמה גבוהה. 2 מנזים מקורים, אחד לדרסז' אחד לקפיצות, 5 מנז'ים בחוץ, 2 בגדלים שונים לקפיצות, 2 לדרסז' ואחד פשוט גדול לרכיבות חופשיות. יהיו 5 מרעים, אחד גדול שיהיה פתוח לפנסיון, עוד 2 שלשם יוציאו את הסוסי פנסיון, אחד שלשם אני אוציא את הסוסים שלי בלבד ואחד אחרון שיהיה ע-נ-ק ובו יהיו מכשולי כרוס קאנטרי. בקומה העליוני אני אגור יחד עם עוד 2-3 אנשים שיעבדו באורווה... חלומות...