דיון בנושא השחקנים והדמויות

Mastoolit

New member
דיון בנושא השחקנים והדמויות ../images/Emo41.gif

היי לכולם, צפיתי פחות או יותר עד עכשיו בכל הפרקים. נתחיל מזה שבכל טלנובלה צריך להפריד לדעת בין עלילה שחקנים ודמויות. העלילה פה יחסית טובה, מקורית, ההתפתחויות כבר נתונות לויכוח אבל בכל זאת. העיקר פה הוא על השחקנים והדמויות, מה אתם חושבים שיותר דומיננטי פה / מה אתם חושבים שיותר עושה את הטלנובלה / ממה אתם יותר נהנים - השחקנים עצמם ואך הם מגישים את הדמות או הדמות עצמה, איך היא כתובה כתור דמות?! שאלה מוזרה
אבל תנסו לענות סתם מעניין אותי מה דעתכם לאור זה שכבר צפיתם ב40 פרקים שזה פרק זמן שבהחלט אפשר לגבש דעה.
 

Mastoolit

New member
טוב, אני אענה חח

קודם כל טעיתי בהודעה למעלה, התחלפו לי המילים משום מה, זה כמובן צריך לדעת להפריד**
חח אז ככה, פתחתי את ההודעה רק בגלל שאני בעצמי מתקשה להחליט האם הדמויות פה הן הטובות או הגרועות, או אלו השחקנים. ברור לי מאוד שדמות טובה זו דמות שכתובה טוב ובו זמנית השחקן יודע להעביר אותה, אין ספק. בואו נגיד שלא מצאתי רוב מוחלט כאן של דמויות שכתובות טוב, ותכלס אני אישית גם לא מרגישה שהשחקנים מצליחים להרים את הדמויות. נתחיל מזה שלדעתי איתן וגלי כדמויות לא מצליחות להחזיק את כל הטלנובלה ולהקרא הדמויות הראשיות. ברור שיש להן סיפור, ועבר, ועתיד והרבה סיבוך, אבל אני לא מרגישה בהן עומק, זו הבעיה. הכל שבלוני שכזה חח גיא לואל שחקן חביב, לא הכרתי אותו לפני זה והוא די זורם בדמות, אבל בכללי הם לא מרקיעים שחקים. בקשר לדמות הרעה, כמובן שאין פה את המכשפה האולטימטיבית של הטלנובלות. זה יותר סוג מישהו שמנסה להיות רעה, לא הולך לה, אז מביאים כמה מכשפות קטנות מהצד. שירה אמורה להיות כאן הרעה. נקודה. גם שהם מנסים להציג את הצד האנושי שלה זה יותר פתאטי ולא אמין, צר לי באמת. שוב לא מצליחה להבחין האם זו הדמות או השחקנית. בגדול הדמות לא כתובה טוב, כי בדמות כתוב לבכות כל שניה ואז פרץ רוע לבכות לבכות לבכות ואחרי שנתיים כאילו לשכנע את איתן. לא הולך! שימי היה דמות לא קשורה בעליל בהתחלה, ואני לא מבינה למה נתנו לו כזה חלק עכשיו בטלנובלה. הכל נראה כל כך מקרי ולא מציאותי שבא לבכות מהגיחוך. הוא נופל משום מקום, לא יודע כלוםםםם ופתאום יש לו תוכנית מסודרת ביום העצמאות וכך וכך וכך. ובמקרההההה גם האנה הזו מדברת איתם על יום העצמאות. צר לי, לא הולך. וזה שלא שהם לא יודעים להיות מתוחכמים כאן, זה פשוט נראה לי שרצו לקדם את הדמות של שימי אז נתנו לו להיות כאן המוח הרע שמאחורי התוכנית. שוב, לא עובד. מרב בן בסט היא אחת הדמויות הטובות והמובילות פה, צופית שיחקה בכלל בכלל לא רע. באמת שראו את קווי האופי של הדמות, את כל הדפוס התנהגות שלה, כמה שהוא רע מגעיל גועל נופש בקיצור, מחפשת לדרוך על האחרים, היא עשתה את זה מושלם. הדמות הלכה עם זה עד הסוף, וכך צריך להיות.
חייבת לציין גם את אנה כדמות טובה. פה אני יותר אציין את השחקנית, אני לא מכירה אותה, אבל הדמות כל כך מלוקקת שזה אדיר. כל ההתרפסות והמילים היפות והליקוקים, הכל דביק כל כך אבל היא עושה את זה פשוט מצויין. אם שונאים אותה, היא עשתה את העבודה שלה. הדמות מעולה ולדעתי השחקנית אפילו עושה אותה יותר. גם בלי הרוע היא משמשת כחלק המעניין והפלפלי שבפרקים, אני אהבתי. גידי הוא דמות מאוד בנאלית, לא מתאמצת יותר מדי, חיוור מאוד עם הרבה בעיות. הדמות הרגילה שחייבת להיות. את דניאל והחבר'ה לא אהבתי במיוחד. היא אומנם צד חשוב פה בעימות, אבל לא משמעותית מדי. אני מאוד אוהבת את הדמות של ריקי. והאמת הכי חבל לי שכזה ברור שלא יכול להיות לה סוף טוב, בכל זאת גרמה כאן לשני אנשים למות..... אבל אני אוהבת את הדמות. השחקנית פה מעולה לדעתי. היא מעבירה משהו רך ואימהי כזה מצד אחד, ומצד שני משהו מאוד חזק ואיתן ואגרסיבי. היא דמות מעורבת מאוד, חזקה מאוד, חבל שהיא דמות די שולית. עכשיו אלה. שמעו, הדמות די דפוקה. חח מגעילה ביצ'ית רק כסף בעיניים שלה הכל מלוקק, נו, ברור. אבל הי, השחקנית לדעתי לא רעה בכלל. חייבת לציין שבאופן אובייקטיבי היא מחזיקה את הדמות לא רע, ולא בטוחה שזה כזה פשוט לשחק את זה.
אני אציין בקצרה את מלכה ותחייה. תחייה- דמות אדירה שחקנית עוד יותר, כל כך! היציאות שלה במקום שחבל על הזמן. מלכה- לא הצלחתי להבין את הדמות לעומק, אני אוהבת את הספונטניות שבהגשה של השחקנית. הטון דיבור, הצחקוקים כאלה, משהו שנראה זורם עם הדמות. למדתי לאהוב.
חח כתבתי מלא ועדיין לא הקפתי את כל הדמויות. אני מחכה לתגובה שלכם. עדיין לא הצלחתי להכריע.
 

mikey girl

New member
דעתי...

אני אהבתי את הדמות של גלי , כי היא הדמות הכי נורמלית שם .. לא מנסה להפיל אחרים בדרכים עוקצניות כאלה וזה .. מה שלא אהבתי זה את שירה הזאתי כי במקום לומר לגלי שזה שהיא הוציאה את הידיעה על האיש הזה שמסתמן שהוא כאילו האבא של שירה ושהם יוציאו משהו שהידיעה הזאתי היא שיקרית ושלא כל הסדרה התפקיד של שירה יהיה לנסות להרוס לגלי ולהפיל אותה ושאנשים יקפצו לעזרתה בכך שכל פעם שהיא מתבכיינת שהיא לא מצליחה ומרגישה רע שתפסיק עם התוכניות שלה.. ואלה היא דמות גדולה היא הורסת לאחרים וחושבת שהם לא יחזירו לה בגלל שהיא תשגע אותם עם היופי שלה אבל ליטל היא שחקנית מעולה לפי דעתי היא משחקת טוב. וריקי בהתחלה לא ממש אהבתי אותה כי היא נראתה רעה כזאתי ואחרי זה שהיא איכשהו גרמה לכל הקטע הזה עם שורה שהתקיפה את אלה חזק .. והחתונה היה ברור מראש שהיא לא תתקיים כי כמו בכל סדרה אופיינית חתונה - רק בפרק האחרון .. בכללי הדמויות שאני אוהבת הן : תחייה,גלי,איתן,סמדר,ברק.
 
../images/Emo47.gifתודה על הנושא שפתחת כל כבוד

לדעתי אלה הרעה יחד עם מירב ותחיה עושות תטנלובלה אבל הכוכבות כמובן הם שירה וגלי והכוכבים הם אופיר ואיתן
 

kren2

New member
עונה../images/Emo23.gif

מי שבאמת עושה ת'טלנובלה הזאתי לשווה וליפה לצפייה הם: צופית גרנט,טלי אורן,חלי גולדנברג,,רן בכור אבל מי שהורסת את כל היופי של הטלנובלה והיא באמת שחקנית חדשה היא נעמה מזור-המשחק שלה יכול לעלות לי ת'נרויים שזה חבל על הזמן!(בגללה חשבתי להפסיק לראות ת'טלנובלה אבל הבנתי ששזה שטויות ..)הדמויות באמת שוות ועושות את הטלנובלה כמו גלי,שירה,איתן,מירב ותחיה...וגם העלילה לא רעה בכלל ולפעמיים יוצא לראות פרקים מעניינים ומותחים ולכן בגדול הטלנובלה הזאתי שווה ומעניית-גם הנושא שלה(חברת חדשות).
 

Paz Love Gal

New member
נושא מצוין D: ../images/Emo152.gif

בעיקרון אני אוהבת רק את דניאל והחברה שלה,ואת סמדג' וברק. ואת תחייה,כי היא מצחיקה רצח
ולא אוהבת את שירה. בכיינית! והשחקנית מעצבנת אותי,יש לה דיבור מעצבן. ואותו דבר שימי,רק שהוא שחקן טובXD
 
למעלה