דיויד אי קלי

tvguy

New member
דיויד אי קלי

אולי מפיק הטלוויזיה הכי מוכשר בהוליווד/ניו יורק נשוי לאחת הנשים היפות בעולם ( מישל פייפר). לבן אדם היה רעיון - סידרה על פרקליטים, בתי משפט דילמות וכד` רק מה? היתה לו בעיה שכל היוצרים נתקלים בה: באיזה קונספט לבחור? הקונספט הראשון - דרמטי הקונספט השני - קומדיה מה עושים? כל בן אדם ``רגיל`` היה בוחר אך דיויד אי קלי נהנה מפריבלגיות קצת אחרות משל כל בן תמותה (כולנו למשל...) ולכן לפניכם שתיים מהסדרות הטובות ביותר בעולם 1. הפרקליטים, אחת מסדרות הטלוויזיה הכי איכותיות לטעמי שחקנים מופלאים ( דילן מקדרמוט, לארה פלין בויל האלוהית-תשאלו את ג`ק ניקולסון והאריסון פורד, יוג`ין המיוסר וכו`) דילמות מדהימות, מוזיקת רקע מטורפת, דיאלוגים שנונים ומה לא? 2. אלי מקביל ( העיראקים נורא אוהבים אותה) - כל מילה מיותרת מאחר ורובנו התמכרנו במיוחד לג`ון וריצ`ארד פיש) חוט אחד בולט מקשר בין שתי הסדרות וזה פקידה מטומטמת ``בימבו`` סה``כ אחלה שתי סדרות.
 

Omeo

New member
``בימבו``??

הפקידה של הפרקליטים (לא זכור לי שמה) היא ילדונת בגיל אבל עם תובנות וחוכמת רחוב, ויש לה יופי מדהים שלא חושף טיפת ``בימבואיות``. ההיפך: היא תמיד משחילה לחברה באמצע ויכוח מין משפט כזה מתוחכם אבל מתוך ראיית עולם מתוסבך פחות.
 

tvguy

New member
לא מדויק

תובנות חכמות כן אבל הקול הציפצופי, הלבוש הפרובוקטיבי, קרציה, נודניקית, חסרת טקט וכד`
 

חתולית

New member
משובח!!! ומה עם שיקגו הופ?

גם שיקגו הופ - תוצר משגע של דיויד אי. קלי הנהדר. העונה הראשונה של אלי מקביל הייתה פשוט מדהימה אבל בעונה השנייה היו יותר מדי הזיות/שגעונות/מוזרויות של אלי. היא הייתה יותר מדי חולמנית, אתם חייבים להודות. ולעומת זאת שיקגו הופ - סדרה מדהימה על כל עונותיה, מתח, צחוקים, לחץ וכו` אבל רק טוב. נדמה לי שגם המשפט של איימי הוא תוצר מ-ש-ג-ע של דיויד יקירנו, אמנם פחות טוב מקודמיו בתחום המשפטים אך מעניין. מעניין, ומספר על חיים פרטיים ומשפטים כמעט באותה רמה, אולי אפילו יותר על החיים הפרטיים. מקווה שתמשיכו להנות מהבמאי הנהדר, חתולית!
 

doriangray

New member
וואלה אבל...

אני לא ממש חולה על כל הקטע של סדרות בית חולים משום מה חוסר האמינות שבטיפול, החדרים הפרטיים השיחות האינטימיות של החולים עם הרופאים כאילו הם מכרים טותיקים לא ממש עושה לי את זה. האמת, היה פרק שאהבתי טרנטינו באי אר היה יותר מנחמד
 

Omeo

New member
דווקא ההזיות

היו החלק המעניין בסדרה - ממילא שום דבר לא מציאותי שם, יענו משרד עורכי-דין שאף אחד לא באמת מזיז ת`תחת שלו והמשפטים הדביליים שאפילו באמריקה לא היו יכולים להתרחש. ככה שכל הפנטסיות היו מעין בונוס לעלילה המטופשת. אגב, כשבילי הלך לעולמו (הווה אומר = מצא פרנסה טובה יותר כנראה בסרט סוג ז כי שחקן דגול הוא לא), הסדרה איבדה מהמומנטום שלה.
 
למעלה