דיוויד היונה בדרך ....

דיוויד

New member
אני ממתין וממתין וממתין עד

בוש, בסוף יגיע, תרגע החיפזון מהשטן.
 

שרית.

New member
דיוויד

מתוקי שלחתי לך לכתובת החדשה , גם ברגל כבר היה מגיעעעעע
 

דיוויד

New member
מאמי`לה הבעיה היא עם וואלה

שהסרבר שלהם כבד, אני אפתח כתובת בהוטמייל ואגמור עניין. מה שלום המיוחד שלך???
 

שרית.

New member
דיוויד אוףףףףףףףףףף

פתח כבר מייל נדבר על הכל , גם על המיוחד שלי מבטיחה .
 
למעלה