דיוויד היונה בדרך ....
ד דיוויד New member 2/7/01 #6 מאמי`לה הבעיה היא עם וואלה שהסרבר שלהם כבד, אני אפתח כתובת בהוטמייל ואגמור עניין. מה שלום המיוחד שלך???
מאמי`לה הבעיה היא עם וואלה שהסרבר שלהם כבד, אני אפתח כתובת בהוטמייל ואגמור עניין. מה שלום המיוחד שלך???
ש שרית. New member 2/7/01 #7 דיוויד אוףףףףףףףףףף פתח כבר מייל נדבר על הכל , גם על המיוחד שלי מבטיחה .