דיווח ראשון מהאייקון.....

דרגורן

New member
דיווח ראשון מהאייקון.....

נכון לעכשיו פגשתי את פריצר ואת בוג´יי (כמובן)..... היום אין יותר מדי דברים שעניינו אותי אז שמרתי על כוחותי (וסבלנותי
) אני מחכה למחר ול"Neon genesis evangelion"....
 
גם אני נכחתי היום!

חברתי עשתה לי השכמה, וביחד צעדנו לראות בבילון על מסך גדול. אכן, היה נפלא. כאשר הבחור הציג את הפרק ואמר שזה כנראה הפרק החשוב ביותר, מה שגרם לנו לגחך בקול גדול. לא רק ש*כל* פרק של בבילון הוא קרדינלי להבנה מלאה של הסדרה, אלא שאם כבר צריך לסמן כמה, אז בטח לא the fall of night. אני הייתי הולכת על the coming of shadows או severed dreams או "זאהאדום", או הרבה דברים אחרים. ואז היה פרק של DS9ת ומרוב שלא היה נעים לדרוך על כולם בחושך נשארתי עוד ארבעים ומשהו דקות, אותן שרדתי בקושי. קניתי גם כמה מגזינים, כולל תמונות נהדרות גדולות של ברוס וקלודיה עליהן נלחמתי עם מישהי (וניצחתי). לא פגשתי אף אחד, אבל גם לא חיפשתי.אולי אני אגיע מחר לוויאג´ר (מעולם לא ראיתי אף פרק בסדרה הזו). וכנראה ביום שישי לאנטרפרייז. אגב, אולי פשוט נקבע מקום ושעה למפגש ודי? סוזן
 

דרגורן

New member
חברים, חברות ואחרים.....

מכוון שאני רוב הזמן פה (באייקון) הייתי ממליץ להפגש ליד העמדה שלי (DUH) או פשוט אחרי שנכנסים, ללכת ימינה (היד בלי השעון לאלו מאיתנו שיש להם גם זוג ידים וגם שעון), אחרי עשר, עשרים צעדים רואים מימין (שוב פעם בלי שעון) שלושה מחשבים..... חוץ מזה אחרי המחשבים יש שלוש מדרגות וגם שם אפשר להפגש......... דרך אגב כרגיל בכנסים הצ´ט התפקשש, הפעם לא מהצד שלנו אלא הסופרת שלא הצליחה להתחבר לצ´ט.... מפה לשם עשינו טלפון שבור וצ´וטטנו עם מישהו/היא ששלח/ה את השאולת במייל לסופרת וחזרה דרך מייל לצ´ט וכו´ חוץ מזה נחמד פה, אני מתכוון להשאר ולראות את טרומן (ראיתי רק את הסוף...) ואם יהיה לי כוח אני אשאר למונטי פייטון..... בצד החיובי השלמתי כמה מהסדרות שלי (Azure bonds ועוד ירקות...) השגתי (סוף סוף) את הסרט השני של העדשאי, ובאמצע הכנס האוזן נזכרו להתקשר ובישרו לי את הבשורה המשמחת שהגיעה הסידרה השנייה של Record of the lodoss war.... בקיצור אנשים, נשים ואחרים תבואו בהמוניכם!! או כמאמר המשורר: אייקון, אם את/ה לא שם את/ה לא קיים
דרגורן מסיים את דיווחו מהשטח.....
 

firefist

New member
ואוו...

הייתי כל היום הראשון שם - והייתי בשלושה סרטים ודיון אחד של שעתיים עם עמנואל לוטם... נראה לי שהיום אני אהיה יותר פוריטני ואסתפק במועט.. :)
 
היום לא נכחתי

והאמת, אני בספק אם אני אספיק להגיע מחר לאנטרפרייז. יש לי איזה אירוע חגיגי ביום ראשון שאני צריכה להתכונן אליו.... ולא עשיתי את זה היום, כפי שהייתי אמורה. סוזן
 

flameable

New member
הוא אמור להיות סרט טוב?

שווה להגיע אליו? בורה שכמותי...
 

Bloop

New member
חוץ מזה שזה לא סרט

אבל בהחלט מרגיש כמו אחד, זה הפרק הראשון בסדרה החמישית של מסע בין כוכבים וכן, הוא שווה, כל שניה ודקה ממנו, פשוט שווה, במיוחד על מסך גדול כמו שיש מסינמטק מומלץ ביותר!!!
 
אני הייתי היום ל- Genosis Prime

אבל מחמת קוצר זמן ומזומנים לא יכלתי להשאר. שנה הבאה לעומת זאת אבוא ליותר דברים...... עם יותר כסף, ואשתדל גם לפגוש אנשים....
 

moses

New member
אני מפספס כאן משהו ואני לא יודע מה

אנשים מה זה האייקון הזה איפה מה מי כמה לא הייתי כאן כמה זמן כך שפיספסתי חיפשתי בהודעות הקודמות אבל כנראה שאני סנילי כי לא מצאתי כלום אז קצת עזרה ספרו לי מה קורה (או לפחות מה הפסדתי)
 

Shenok

New member
Neon Genesis

ואם כבר מזכירים. מי היה בהקרנה של ניאון ג´נסיס? מה חשבתם? אני חייב להודות שהחשיפה שלי לאנימה (Anime) מאוד מוגבלת (מוגבלת בעיקר ל´מרקו´ ול´ערי הזהב הנסתרות´) כך שהשוואות אני לא אעשה. חוץ מארבעת הפרקים שהקרינו אני חושב שראיתי רק סרט אחד שבכלל אפשר איכשהו לשים על אותו ז´אנר והוא "Ghost in the Shell", שרחוק מבחינת סיפור אבל נכנס לקטגוריית האנימציה היפנית. צר לי להודות שאחרי הפרק השני כבר התחלתי להסתכל בשעון. האנימציה בניאון נראתה לי מאוד לא מושקעת. אחרי יותר מ 5 דקות מסך כל דמות החלה לקבל ´שירבוט´ מהיר. אני חושב שראו זאת בבירור על הפרצופים של הדמויות הראשיות שקיבלו אפים משורבטים בשלב די מהיר יחסית. באופן כללי חוץ מסצינות מפתח שכללו בעיקר חיטובים נשיים לא הייתה השקעה יוצאת דופן. אלמנט שני שפשוט צווח לי באוזן (תרתי משמע) היה הדיבוב של הגיבור שהזכיר לי בחלקים מסוימים קול של גיר על לוח. אני מבין שהוא בן 14 והקול שלו מתחלף אבל עור התוף שלי לא. אני משער שכל זה שטויות אבל באמת שאחרי זמן מסוים של חוסר עלילה כל המרכיבים הנ"ל פשוט הפכו לקריטיים. בפרק השלישי כבר התרכזתי בסובבים אותי יותר מבפרק (מישהו מאחורי ידע את שיר הפתיחה יותר מדי טוב ושיתף את כולם) וברביעי כבר התחלתי לתכנן מה אני עושה אחרי. בקיצור, בתור בתול אנימה אני חייב להגיד שהפעם הראשונה השאירה טעם מר בפה. תגידו כאן ועכשיו שאין מה לצפות ליותר מזה ואני אפילו לא מחפש.
 
אופס, נכון, זה השם....

אני דווקא נהניתי, כמו שראית, ואתה מוזמן כמובן למרתון אחרי שאני אשיג עוד פרקים....
 

wasaby

New member
ניאון ג´נסיס היה טיפשי בצורה משעשעת

מאוד משעשעת. ליפנים יש אף משולש שפיצי, לעומת זאת ללבנים יש אף מתוך קריקטורות אנטישמיות. שיר הפתיחה תורגם בחלק מהפרקים לאנגלית, ("ילד הבט אל תוך לבבך") אבל בחלק אחר היה כתוב פונטית באותיות אנגליות. אולי לצורכי קריוקי? ומה בדיוק הסיפור בין הבחורה בת העשרים ומשהו לילד בן 12? הסבירו לי שהסדרה מיועדת לילדים בני 12, האם החלום של ילדים בגיל הזה הוא שבחורה בת עשרים תתחיל איתם? עזבתי לפני הפרק האחרון שהוקרן כדי ללכת לרצועה הקומית.
 

preacher

New member
אנטרפרייז - וואו!

חזרתי כרגע, לכל מי שלא בא או נשאר בחוץ - הפסדתם מה שנראה כמו פיילוט לסדרה לא רעה בכלל. אם לשפוט רק את הפרק הראשון לעומת פיילוטים של סדרות אחרות, הוא הכי טוב שראיתי בחיי. וסוף סוף אחרי שלושים ומשהו שנים שוב יש אנשים על גשר האנטרפרייז במקום זומבים חסרי רגש. סקוט באקולה מרשים בתור קפטן (ויש לו שער! וזה אפילו השער שלו!), ג´ולין בליילוק נראית טוב מאוד, בעיקר בגופיה, האקשן חזק ביותר, רמות הטכנובאבל סבירות למדי, יש פתיחה שלא נראית כמו שום סדרת טרק אחרת, בקיצור התחלה מצוינת. ולענייני פגישות - את דרגורן פגשתי (איך אפשר לא?) כל 10 דקות כשעברתי ליד המחשבים, את בוג´י גם כמובן ואת כל החברה מפורום אורט, וניסיתי לחפש את איבנובה - הטרדתי מעריצות בבילון תמימות בשאלה "האם את איבנובה מתפוז" אך ללא הועיל.
 

flameable

New member
היה פיילוט חביב ביותר...

הפתיחה נוראית. זה מזכיר את התוכניות על החלל בערוץ שמונה. היו שם אפילו תמונות של אפולו? ושיר פתיחה? פרק לא רע, בהחלט מלא אקשן, בשביל פיילוט. היה צ´אט מאוד מעניין אתמול עם אורסון סקוט קאקד, שבשל מסויים נגרר לעניינים פוליטיים במקום לעסוק בספרים ובשאר נושאים נחותים. כמות הפרטים שנילמדו על הספר השלישי בסדרת הצל מדהימה - ייקראו לספר השלישי "shadow puppets", בין ופטרה ייתחתנו ויוולדו להם ילדים גאונים, בין ימות - בהנחה שקארד גילה את האמת :) ***ספויילר*** ולגלוש מענייני אייקון - A.I. הוא אחד הסרטים היותר טובים שראיתי לאחרונה. הנבואה של (קשה לי עם שמות, איך קראו ל-lova maker?) על השרדות המכים בלבד הגשימה את עצמה, אבל לדעתי הסרט היה צריך להגמר חצי שעה קודם, כשדיוויד קופץ מהבניין. העלילה לאחר מכן נראתה לי מאוד מאולצת, אם כי החמש שש דקות אחרונות חביבות למדי, הן לא מספיקות בשביל למלא את העשרים דקות שלפניהן. ברגע שאנשים רואים ילד, זה עושה להם משהו בלב. התפלאתי מאוד שלא שרפו את דיוויד, או שלא עשו בו לינץ´, כששמו אותו על הבמה. אני תוהה אם יבוא יום וגם בינינו יסתובבו רובוטים, שכל כך דומים לבני אדם שההבחנה בינינו ל"בינם" תהיה כמעט בלתי אפשרית. יום זה יהיה אחד הימים החשובים (ובעיקר) המצמררים שתולדות האנושות. ייצרו לדיוויד רצון - אבל האם ייצרו לו נשמה? ייצרו לו מגעלים שניתחו רצון מסויים ואת הדרכים להגשים אותו, אבל האם יהיה אפשר לייצר לו נשמה, ללא רצון "ראשוני?"
 

preacher

New member
הפתיחה היתה מצוינת

שונה מאוד מכל הטרקים הישנים - וזה טוב, ושיחנקו הטרקיז! המעבר מהעבר, להווה, לעתיד, מאוד מוצלח, וכשראו את החללית וורפ הראשונה פותחת את המנועים, ובדיוק המוזיקה עברה לפזמון - ככה עושים פתיחה סוחפת, לא עם איזה קונצרט כמו בוויאג´ר וח"ע9. בפעם הבאה שאתה כותב ספוילר, תכתוב ספוילר למה, ותשאיר קצת רווח.
 

דרגורן

New member
אל תתחיל איתי על A.I. ../images/Emo46.gif

פיחס פוי גועל נפש! סרט מד"ב שלא יודע מה הוא רוצה מעצמו! נמאס מסרטי מד"ב שמיועדים לכל המשפחה וגם לערס השכונתי!
 
למעלה