דיווח מסעדה

רוחיק11

New member
דיווח מסעדה

היינו בסאנג טאו בגן הקונגרסים בחיפה.
בדרך קנינו גרופונים. בטעות קיניתי 2 גרופונים של ארוחה זוגית, אבל בדיעבד השתמששנו בשניהם: לקחנו 2 סוגים של בורי. החריף יהיה טעים יותר, ניוקי וסלט.
בדיל קיבלנו גם 2 כוסות יין לכל אחד.
בדיעבד - השני היה מיותר לי.


בסה"כ היה נחמד
 

הבת המתהוללת

Well-known member
מנהל
תודה על הדיווח, מקווה שתמיד תחגגו יחד, בבריאות טובה


ואם תדחו חגיגה יהיה זה רק בשל מאורעות משמחים
 
למעלה