דיווח מההופעה של דפש מוד בניו יורק

Mode Designer

New member
דיווח מההופעה של דפש מוד בניו יורק

דפש מוד הופיעו בתחילת דצמבר במדיסון סקוור גארדן, מנהטן. זו היתה ההופעה הטובה ביותר שראיתי ב - 5 השנים האחרונות!!!! קודם כל ההפקה היתה מושקעת בטירוף. הבמה, התאורה, המסכים והתפאורה חברו יחד לעיצוב מושלם של קונספט החלל חיצון (הקלידנים, למשל, ניגנו על סינטיסייזרים בצורת ספינות חלל). הסאונד של הלהקה היה מ ד ה י ם!! בניגוד להרבה סולנים שהתחילו את דרכם בשנות ה - 80 והקול שלהם הצטרד או פשוט לא מה שהיה פעם (לדוגמא, בונו).. הסולן, דייויד גהן, כנראה פשוט השתבח עם השנים. הוא פרפורמר ענק, ביצע את השירים בקולו החם, העמוק והיפיפה ללא זיופים ובשיא הרגש! ניכר עליו שהוא ממש טיפח את קולו, ואגב, גם את גופו - הוא רקדן מעולה, סקסי מאוד, ונראה חצי מכפי גילו... הלהקה היתה מאוד כריזמטית ומחוברת לקהל.מרטין גור (הקלידן, הגיטריסט והמלחין בחסד) ודיויד גהן תקשרו עם הקהל בצורה מאוד אקטיבית ואנרגטית. זה היה פשוט עוצמתי להסתכל על רבבות אנשים משתלהבים בתנועות ובמילים של השירים. באיזה שהוא שלב דייויד גהן פשוט נתן לקהל לשיר וניצח על האולם כולו - הקהל שיתף פעולה באופן מעורר הערצה.. למרבה ההפתעה וההתרגשות הלהקה שרה אפילו להיטים שחשבתי שכבר נמאס להם לבצע (just can't get enough, personal jesus). כמובן ש - enjoy the silence נוגן ובביצוע ייחודי, ועשיר בהרמוניה שעלה ממש לדרגת תזמורת סימפונית.ההופעה נמשכה שעתיים והלהקה עלתה ל - 3 הדרנים, מיותר לציין שהקהל רקע ברגליו... מקווה מאוד שהם יגיעו לארץ כדי שתוכלו כולכם להנות מהחוויה הקסומה הזאת. לא כדאי לפספס אנשים, גם אם זו לא להקה מספר אחד עבורכם. כרטיס בניו יורק עלה $100 והיה שווה כל סנט!! אגב, נראה לי שתחכה ללהקה הפתעה מקורית מהקהל הישראלי עם ביצוע השיר "just can't get enough"... :)
 
חחח....גדול!!! בת**!!

נשמע מדהים! ויש כבר כרטיס - לגן עדן הזה שמקווה שיתרחש בארץ באוגוסט!
 

Bavmorda

New member
../images/Emo6.gif חחחח....

כבר יצא לי להעלות את הסוגיה הזו בפורום השכן... .... ב-
...ב- (_|_).... בטוח יהיה שמייח
BAV.
 
לדעתי זה בין השירים הגדולים של ד"מ

כל כך מוכר, כל כך טוב. אגב, גם בלונדון עושים בושות. שהייתי בפלסיבו והמסך נפתח, הם עוד לא התחילו לשיר, ואיזו מעריצה מצרפת צועקת מה זה חזק לסולן: "Brian, I wanna fuck you!" והוא אומר:"not now, I'm working".
 

m a y a 69

New member
איך שאני מקנאה בך

מחכה להופעה באוגוסט. חסר להם שלא יגיעו בסוף..
 

kinky the girl

New member
וואי 450 שקל כרטיס.... צריך לחסוך..

אבל אני תוהה אם יהיה להם עוד כח לעוד הופעה כשהם יגיעו לישראל אנחנו אחרונים בסיבוב ההופעות שלהם... מתה כבר לראות את ההפועה שלהם... הם פשוט ענקיים...
 
למעלה