דיברתי עם מישה

moshavnikit

New member
דיברתי עם מישה

אשאיר אתכם קצת במתח
הולכת לסבתא :0)
 

moshavnikit

New member
אז ככה

היה לו מה זה מזל רע עם כל ההוצאה של הסינגל הוא היה צריך כבר להוציא אותו והיתה לו בעיה עם.. בעיה עם העטיפה של הדיסקים
דבר כ"כ לא חשוב שקיבל חשיבות כי זה מה שבעצם מנע את ההוצאה של הסינגל עד עכשיו.. הדפיסו לא טוב את העטיפה ואז הגיעו הקופסאות שלא היו טובות, ובמקום שהכל יגיע ביחד כל דבר הגיע בנפרד והם היו צריכים להרכיב את זה בעצמם. היחצנית שלו היא עטרה ישראלי, היא ייחצנה את "שיר נולד" עבדה עם רמי וריטה ועם עוד אמנים גדולים בקיצור, הוא אמר שבסילבסטר הוא מופיע בערוץ הרוסי והוא מקווה שישר אח"כ ייצא הסינגל :0)
 
לא יצא...

הוא סתם מבלבל לנו את המוח כדי שמישהו ישאר בפורום... כולם כבר מזמן שכחו אותו, אף אחד לא חושב שהוא טוב ועכשיו מתברר שהוא גם שקרן ובן זונה (הבטיח עוד מפגש - לא קיים. כבר מבטיח במשך חצי שנה או יותר שהנה כבר יוצא הדיסק - כמובן גם את זה הוא לא קיים). לבנאדם אין כבוד לא לעצמו ולא לאחרים... אם הוא לא בטוח שלא יבטיח, ואם הוא מעז להבטיח אז שייקיים. לב.
 

אתי 13

New member
../images/Emo46.gif../images/Emo46.gif../images/Emo46.gif../images/Emo46.gif../images/Emo46.gif../images/Emo46.gif../images/Emo46.gif../images/Emo46.gif../images/Emo46.gif

הגזמת.... הוא אמר שהסינגל כבר נישלח, העטיפה יצאה לא בסדר, לא הכל תלוי בו ומה לעשות זה מתעכב זה לא פשוט ויש הרבה תקלות בדרך (לא רק לו אלא גם ללירון לב ועוד כמה..) זה לא אומר שהוא שקרן, אין לו כבוד עצמי לא לעצמו ולא לאחרים? אם זה מה שאתה חושב עליו אז מה אתה עושה בפורום?
 
למעלה