דיברתי עם אביבה...
הבוקר והיא אמרה שהיא לא שמעה על הגזירות. הוועדה לא מתכוונת לעזור לנו בעניין הזה. בקיצור זה המאבק שלנו מול האוצר וקופות החולים. אולי כדאי שנברר מה המדיניות של קופות החולים בעניין הפונדקאות. אני לא מצליחה להשיג את הבחורה האחראית לנושא זה בקופת חולים שלי. אם למישהי יהיה פרטים בנושא אנא עדכנו.
הבוקר והיא אמרה שהיא לא שמעה על הגזירות. הוועדה לא מתכוונת לעזור לנו בעניין הזה. בקיצור זה המאבק שלנו מול האוצר וקופות החולים. אולי כדאי שנברר מה המדיניות של קופות החולים בעניין הפונדקאות. אני לא מצליחה להשיג את הבחורה האחראית לנושא זה בקופת חולים שלי. אם למישהי יהיה פרטים בנושא אנא עדכנו.