דיברתי עם אביבה...

shosh6

New member
דיברתי עם אביבה...

הבוקר והיא אמרה שהיא לא שמעה על הגזירות. הוועדה לא מתכוונת לעזור לנו בעניין הזה. בקיצור זה המאבק שלנו מול האוצר וקופות החולים. אולי כדאי שנברר מה המדיניות של קופות החולים בעניין הפונדקאות. אני לא מצליחה להשיג את הבחורה האחראית לנושא זה בקופת חולים שלי. אם למישהי יהיה פרטים בנושא אנא עדכנו.
 

miri71

New member
נדמה שיש טעם לדבר עם גינקולוג בכיר

כלשהו בקופות. הם בד"כ מודעים לעניין הפונדקאות הרבה יותר מאשר פקידות במחקלת ההתחייבות.
 
למעלה